Szó esik az olcsó hús levéről, meg az első benyomásról.

Hosszas gondolkodás és keresgélés után, elmentem venni egy bringás telefontartót. A megszokott (megbízható) webbótom helyett egy másikat néztem, mert ott olcsóbban találtam meg ezt.

Eleve a webshopot nézegetve elfogott az "ez gázos" érzés, ezért személyes átvétellel és fizetéssel rendeltem. (vagyis besétáltam a boltba). Nem szeretnék kitérni az eladó etnikai hovatartozására, de már a bolt ajtajában rám jött, hogy "ez bűzlik". De nem törődtem vele, "feleannyiért jólesz az". Kértem amit akartam, majd fizettem, jöttem. Fel kellett volna tűnni, hogy kiemelte, hogy "a garancia törésre nem érvényes". No, szépen haza érek, kibontom, raknám fel a bringára, de sehogy nem lehet, lötyög, szar.. Leszedtem, és tüzetesen megnéztem. Hát a tartópánt törött, a 3D fej törött, a burkolat törött. Látszik, hogy használt is már. Majd átvillan az agyamon: Bese volt csomagolva, csak bebaszva a dobozába...

Akkor gondoltam ráküldöm a fogyasztóvédelmet. Szarok rá, hogy csak pár ezerről van szó, kúrják meg milliókra. Vajon sikerült? Naná hogy nem. Ügyfélkapun kell beadni, de hogy mégis mit? Minden infóba csak "kitölteni a megfelelő űrlapokat" van írva. Be kéne jelentkezni valami NFH oldalán, de az "bejelentkezek" gomb után "ismeretlen hiba" szöveggel elküld az anyámba. Egy nagy raklap szar ez az egész ügyfélkapu rendszer, de legalább ellophattak milliárdokat emiatt is...

Ennyit a fillérbaszásról, meg az előítélet rossz dolog faszságról...

Hozzászólások

Hát tényleg rohadt bonyolult az az ügyfélkapu...

1. google://ügyfélkapu+fogyasztóvédelem
2. "Belépés ügyfélkapun keresztül"
3. "Lakossági panaszbejelentés"
4. ...
5. PROFIT

http://afssrv.nfh.hu/nfh/nfh.main.page itt kell belépni. "ügyintézéshez bejelentkezés kell" kéri az ügyfélkapu cuccot, megadom, bejön egy újabb "reg"form és azon túl már nem tudok menni, mert félóra várakozás után "ismeretlen hiba" üzenetet ír, amíg újraindítom a böngészőt. ekkor újra kéri az adatokat, és megint pusztul...

Szerk. Most aszondja "Ön nincs bejelentkezve!
A főoldalon jelentkezhet be. "

Miután megadom az ügyfélcuccot...

--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64

Hibát jelentettél-e be az Ügyfélkapu felé?

Szerk: vagyis ahogy látom az NFM felé?

Azt lehet tudni, hogy milyen tartó, és mennyiért?
- - - - - - - - - - - -
Magyar égre, magyar ufót.

Ilyen felrögzítem akárhová a bringán, és 3D fejjel bármerre csavargatható. (Nem ennél a boltnál történt az eset, csak innen linkelem) > http://vennivalo.hu/uploads/shop/vennivalo.hu/termek/845921/35079_thumb… < ez BasicXL márkájú, és az iGear koppintása ahogy elnézem. Az enyém meg ennek a basicnek a még gagyibb noname koppintása. ART van ráírva és 1700 ért volt. Mondjuk az az érdekes, hogy a bolt lapján is BasicXL volt kirakva ugyanezért az árért, mégsem olyat árultak.

Családban van több iGear tartó is, (főként autós, asztali van) azok potyognak folyamatosan, de semmi bajuk. Szóval olyan jónak tűnő minőség.

--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64

Ismerem a fajtáját, már kettőt elfogyasztottam a noname változatból.
Az elsőnél még legariztam, a másodiknál már nem. Nálam annyi a gond vele, hogy az oldalsó mozgó tartó fogasléce amivel a telefont rögzíted foghíjas lett. Első esetben az ok a -4 fok miatti ridegség kombinálva egy kis felfagyott rossz minőségű földúttal.... Másodjára meg csak a rossz minőségű út adta be neki (akkor pont jó idő volt) a kegyelemdöfést.
De valószínűleg ilyet veszek megint, viszont az első használat előtt szétszedem, és megerősítem.
Amúgy ettől eltekintve jó, a telefon sosem esett ki belőle, a gömb tartotta a pozíciót erősen rossz úton is.
- - - - - - - - - - - -
Magyar égre, magyar ufót.