Open ticketing rendszer

Sziasztok

300 fő körüli céghez keresnék open ticketing rendszert. AD-vel integrálható legyen, tudjon magyarul, kétirányú legyen, tehát minden módosításról kapjon a jegy indítója információt, és legyen lehetősége a jegyhez visszatérni és újabb infokat beleirni. VAn sok más is, de ez alap lenne.

üdv
an-dee

Hozzászólások

OTRS

Van hozzá ITSM pluginis , amivel akár teljes "ITIL kompatibilis" rendszert lehet megvalósítani.

Ez mondjuk teljesen általános ticket kezelő rendszer, nincs integrált verziókezelő meg ilyenek.

Ha specifikusan fejlesztéshez kell a ticketing akkor:
- Trac
- Redmine
- Bugzilla - vagy valamelyik deriváltja.

--
zrubi.hu

Magyarul nem tud tudtommal.En a JIRA-t ajanlom egy ekkora ceghez a tobbiek ugy is elbujhatnak mogotte :).
--
"ssh in a for loop is not a solution" – Luke Kanies, Puppet developer

Azért vannak nyűgjei, de +1 a Jira-nak - ha viszont sw költség nincs rá tervezve, akkor OTRS.
A szoftverek testre szabása, a meglévő rendszerekkel való integrációja az minden esetben munkás és komoly tervezős feladat - ilyen méretben érdemes lehet hozzáértőt keríteni, olyat, aki nem egy implementáción van túl. Kellően sok szívástól kímélheti meg magát a cég.

Az utolsó 3 hozzászólásban említettek közül válogatnék. Mindháromhoz volt szerencsém.
RT4: Pozitívum, hogy relatíve könnyen belakható, AD-re köthető, jól adminisztrálható, de okosan kell adatbázist választani alá. Nagy mennyiségű adatnál már tetűlassú.
OTRS: Csak a telepítésig jutottam, mert mire az AD-re sikerült ráhegeszteni majd megőszültem, és elég bonyolult a kapcsolatrendszere.
JIRA: Tudtommal fizetős egy bizonyos méret fölött, ezt szerencsére csak használom és nem kell adminisztrálnom.

Igazából nálunk végül maradt az RT, megfejelve egy RTFM-el.

GLPI - minden megfogalmazott igényedet teljesíti.
Admin oldalról sokkal komplexebb, nem kell megijedni tőle, mivel leltárkezelő, dokumentumkezelő, stb rendszer is egyben. De csak magában a ticketing része is tökéletesen használható, és nagyon jól személyre szabható.