Bekérték előre az első havi előfizetés díját - hogy na majd ezt jóváírjuk az első számlánál vagy (milyen barátságosak ugye?) 4 hónap alatt(wtf?) - minden papírt aláírtunk, kifizettem az összeget, ügyfélszámot is kaptam és megnyomtuk a gombot.
És bazge a "rencer" megint elhasalt. (Feldolgozási hiba vagy mi, manuálisan fogják felvinni valamikor mikor ráérnek éppen).
82 bocsánatkérés múlva elhagytam az irodát, hogy ám bármikor aktiválhatják a szerződést - ez a mai napig nem történt meg.
Ma felhívtam a 1220-at, hogy újabb értékes eszmecserét folytassak a Telenor modern ügyfélbarát működéséről, ehhez mindösszesen 4 ügyintéző kellett - sajna nehezen ment át, hogy bár kártyás számról hívom őket igazából az a bajom, hogy nem számlás vagyok. Rögzítettük a panaszom - a múltkoriból tanulhattak vmit, mert minden véleménynyilvánítástól elzárkóztak 30 napjuk van rá, hogy valami homokot szórjanak szemembe (pl. két nap múlva végre aktiválják ezt a szart és nagy büszkén kijelenthessék, hogy tudunk mi ha akarunk.)
Az egyébként marhára érdekelne, hogy az ott dolgozók szerint minden rendben megy a cégüknél?
A "rencer" egyébként annyira elhasalt, hogy itt van nálam az aláírt szerződés minden részével, de szegény a mai napig nem tudta feldolgozni.
Több mint 1 hónapja nem tudta a Telenor megoldani azt, hogy meglévő szerződéssel egy új szerződést kössünk és az működjön is.
Több mint egy hónapja egy kényszerből más nevére kötött kártyába verem a forintokat - sztem olyan 15 körül járok most - mert nem tudja megoldani a Telenor, hogy ebből aktív előfizetés legyen meglévő előfizetéssel rendelkező ügyfelének.
A Telenor 2013 sikersztorija.
- Update -
Huá.
Ma délelőtt ismét felhívtam a 1220-at, hátha nem vagyok még benne a rendszerükben és akkor angolosan távozok.
Először nem értették mi a gondom - höhö - majd miután felajánlottam, hogy nagyon szívesen megkérdezem Fejes Zoltánt a HQ előtti parkolóban létezik-e kettőnk közt akkor élő szerződés vagy sem és egyéb vicces dolgokat rögtön átkapcsoltak egy nőhöz.
Ő végre elkérte a szerződésben lévő azonosítómat és a 4 jegyű Telenor jelszót - a tegnapi nő erre nem volt hajlandó, direkt megmondta, hogy menjek be a kirendeltségbe, hiába mondtam neki, hogy onnan jövök - kicsit pötyögött a gépén majd közölte, jé nem is vagyok kártyás mert "most reggel" aktiválták a szerződést, szóval alles klar.
Kérdeztem tőle, hogy hol maradt az értesítés sms-ben erről azt javasolta: kapcsoljam ki a telefont meg be, biztos megjön :D
Jelenleg online egyébként - két hely is van ahol simán*** a telefonszámmal be lehet lépni náluk ügyet intézni - két különböző dolgot látok:
1. egy majd tízéves regisztráció maradékát asszem ekkor került az akkori cégem flottájába ez a szám
2. a másik helyen belépve a kolléganőm adatait(?) látom, mint kártyás előfizető
(A MyMenu is kettes pont félét mutat egyébként.)
Izgatottan várom a hó elejét, kinek hova fog menni az első számla. (Na meg persze azt is, hogy mit fognak reagálni a panaszra 30 nap alatt.)
*** biztonsági és egyéb szempontból nem aggályos ez egyébként, hogy maga a telefonszám elég az azonosításhoz? A legtöbb telefon (főleg az androidosok) még alapból lezárt képernyőn is mutatják a beérkezett sms tartalmát, szóval nem bonyi vkinek a privát adatait így megszerezni.
- tomsolo blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1483 megtekintés
Hozzászólások
A szolúció szótól a hátam is borsódzik, a történetedtől a hajam égnek áll, úgyhogy részvétem, és egy költői kérdés: de mondd, MIÉRT????
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Fejlesztéseink középpontjában ügyfeleink igényei állnak. Megoldásaink megkönnyítik az emberek életét, egyúttal hozzájárulnak az ország gazdasági és társadalmi fejlődéséhez is. Számunkra a mobilszolgáltatás ezért többet jelent egyszerű technológiánál. Hisszük, hogy mindenki számára elérhetővé kell tenni a mobilkommunikációban rejlő lehetőségeket, a mobilinternet és általában a mobilitás kínálta előnyöket. Ezek ugyanis egyszerre lehetnek a gazdaság katalizátorai és a társadalmi felzárkózás fontos összetevői."
Kríziskommunkáció nem az erősségük a pr-eseknek.
No rainbow, no sugar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez így ahogy van mehet a bullshit generatorba alap szókészletnek :)
--
"I can't think of many people who deserve to go to hell, but people who teach its existence to vulnerable children are prime candidates."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ismered a medve es a vadasz sztorit ?
Biztosan o is szeret szpni, azert jar oda. :D
http://karikasostor.hu - Az autentikus zajforrás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mind a featúra, nem?
"Jegyezze fel a vádhoz - utasította Metcalf őrnagy a tizedest, aki tudott gyorsírni. - Tiszteletlenül beszélt a feljebbvalójával, amikor nem pofázott közbe."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az online ugyfelkapu eleg gaz, marha lassu, neha nem megy. Ha tobb elofizetesed van korulmenyes letolteni a szamlakat, de most sikerult osszevonniuk a szamlakat.
Egyszer, letiltottam az emeltdijas hivast + felnott szolgaltatast (mondom ha elveszitem, ellopjak veletlenul se szorakozzanak ilyennel), erre par nap mulva megallt a net (persze nem gondoltam, hogy van osszefugges). SIM kartyat csereltunk, a telefon hibas, de megmutattam, hogy masik telenoros kartyaval megy stb... Majd masfel honap mulva felhivtak, hogy mivel a neten van felnott tartalom is ezert ez azt is lelovi (wtf?), de a net szolgaltatast termeszetesen szamlaztak ugyanugy ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben az a legszebb, hogy minden on-line folyamatnak megvan az off-line, papíralapú változata is, szóval amikor a "rencer" nem veszi be, akkor simán lehetne rögzíteni papíralapon is a dolgokat, amiket az operátorok majd fölvisznek, s mindenki mehet a dolgára.
Amúgy ez saját bemutatóterem vagy viszonteladó? Mert utóbbiakról hallottam már, hogy nem szívesen foglalkoznak ügyfélszolgálati jellegű kérdésekkel (bár a teljes jogkörük megvan ugyanúgy), mivel az után nincsen jutalék.
Az on-line felületük pedig ritkán 7/24, heti 3-4x "rendszerfrissítés" címen órákig elérhetetlen, de volt, hogy egy hosszú hétvégén péntek délután álltak ennek neki.
----------
rohamkocka
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10+ éve van a családban Pannon GSM, Pannon, Telenor, stb.
Sosem volt rá panasz.
(Nincs közöm a Telenorhoz.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem az online számlázásra átállás volt ilyesmi. Tudtam előre, hogy kb. 2-3 csekkbefizetésnyi időbe fog telni, ezért halogattam. Amikor végre megléptem, tényleg hosszú volt, tényleg aláírtam 50 papírt és még a "rencer"-be is be kellett vinni mindent hatszor, de sikerült nekik. Azóta nincs bajom, mert nem találkozunk.
A következő kör a microSIM kérés lesz, ha telefont váltok (szolgáltatótól nem szoktam venni), de lehet, hogy inkább megvágom magamnak itthon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Telenor ingyen cserél SIM kártyát, ha az 2 évnél régebbi. Próbáld meg, hátha lehet a két cserét kombinálni.
-----
(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A sztoriban az a legellenszenvesebb, hogy vegig sut beloled, hogy azt keresed, hogyan lehet nem megoldani a problemat. Tenyleg olyan, mintha te elvezned, hogy szopathatjatok egymast. Bar igazabol ezt le is irtad az elso sorban, ugyhogy nem is kerdes.
Van egy evtizedes, ossze-vissza varialt jogviszonyod veluk. Kozben mar volt egyeni, uzleti, kartyas, elofizus, volt mar mas nevere iratva is, raadasul atmeneti idoszakban, mert ugy az igazi, kozben neked meg nincs egy hasznalhato okmanyod se. Es ki vagy akadva, hogy nem zokkenomentes. "Wtf".
Emelle meg nyafogsz itt, hogy nem fogadnak el toled ideiglenes papirokat, es akkor mi van. Ez van az uzletrendjukben, akkor most mi a faszt vered az asztalt egy szerencsetlen ugyintezonel, mintha barmit tudna csinalni vele. Meg ahhoz is mi a fasz koze van a Telenornak, hogy az okmanyirodaban milyen szobeli igereteket kaptal. Vegtelenul ostoba vagy, ha azt hiszed, barmi beleszolasa van egy ilyennek a rencerbe. Van szegenynek egy felulete, ahol nyomogathat gombokat, aztan az vagy csinal valamit, vagy nem. Te meg helybol lekretenezed oket, de bezzeg neked legyen fenyesre nyalva a picsad az egy szem ideiglenes igazolvanyoddal meg a taho paraszt modoroddal. Mas okmany? Ja, hat az nincs, minek. De azert a kurva anyjat a Telenornak. Meg szolucio.
Ez tipikusan az az ugyfel, akinek jottekor a support-osok ketsegbeesetten egymasra neznek, hogy most melyikuk vallalja el, mert tudjak, hogy barmilyen megoldast probalnak neki keresni, ugyis ugy fogja erezni, hogy ez az egesz azert van, hogy vele kibasszanak, meg a harmadik mondat utan felettes utan kialt. Es nyilvan ha az o verziojukat is meghallgatnank, nagyon mashogy hangzana ez a sztori. Ezeket elso kezbol tapasztaltam mar - sajnos.
Aztan meg itt baszod magad, mar-mar dicsekszel vele, hogy jaj hogy ki lett veled cseszve, pfuj Telenor, de azert csak naluk vagy tiz eve, de azert higgyuk el, milyen rossz neked, es meg lesz is jo sokaig.
Es igen, egyet kell ertsek az "allitolagos telenoros manager"-rel, vegtelenul rosszindulatu vagy :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> A sztoriban az a legellenszenvesebb, hogy vegig sut beloled, hogy azt keresed, hogyan lehet nem megoldani a problemat.
vs.
> Es nyilvan ha az o verziojukat is meghallgatnank, nagyon mashogy hangzana ez a sztori. Ezeket elso kezbol tapasztaltam mar - sajnos.
Ennyi.
No rainbow, no sugar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Helpdesken elso kezbol tapasztaltam, hogy ilyen fasszopok (es kreativak, ha az ugy kiszinezeserol van szo) a t. ugyfelek, igen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nos akkor próbáljuk másként megvilágítani a helyzetet, hogy a hozzád hasonló igazán, végtelenül ostoba hup olvasók is fel tudják fogni a helyzetet:
A hivatkozott üzletszabályzat - melyről ténylegesen csak az igazán végtelenül ostoba (mint pl. ... bviktor?) emberek gondolják, hogy szent és sérthetetlen - ilyen merev alkalmazása anélkül, hogy igazán felmérnék ne adj' Isten folyamatosan analizálnák, monitoroznák jelenthet-e krízis pontokat a tényleges ügymenetben - hogy a gyengébb képességűek (=végtelenül ostoba emberek) is értsék: csökkenti a bevételt / ügyfelek számát - az üzletileg: kreténség.
Ezen lehet vitatkozni, de nem érdemes, mivel más felkészültebb cégek - esetlegesen nagyobb éves forgalommal is rendelkeznek mint a magyar Telenor (vajon miért?) - már sikeresen fel fejlődtek ehhez, ugyanis a végtelenül ostoba emberek és a Telenor szerinti használhatatlan okmánnyal - most akkor okmány vagy nem? - időközben:
- vállalkozást indítottam
- bankszámlát nyitottam egyik banknál
- devizaszámlát nyitottam egy másiknál
- hitelt vettem fel
- eu-s támogatást intéztem
- biztosítást kötöttem (nem is egyet)
- ingatlant vettem
- jártam "külföldön" (ez mondjuk necces volt, de nem lett belőle probléma pedig Ausztriában elkérték)
+ még valamit amit majd lentebb elárulok
A fenti céges intézéseknél mindenhol új ügyfélként tértem be, nem mint a Telenornál, ahol volt már egyéb szerződésem velük.
Ha ezt összevetem a vérforralóan magas Telenoros 3000 Ft-os tételhez szükséges elváráshoz(amire ők beszéltek rá a saját üzletpolitikájuk miatt) akkor továbbra is azt érzem, hogy üzletileg: kretének.
Azt felróni, hogy nem kerestem a probléma megoldását velük, szintén csak a végtelenül ostoba emberek (és te) állítják - mivel minden elérhető fórumon jeleztem nekik a problémámat, de lényegében le se szartak. Hogy egy életszerű példát mondjak - melyre sajnos a végtelenül ostoba embereknek szükségük van - ha ellopják az összes iratodat, 30 napig nem lehetsz a Telenor ügyfele semmilyen új szerződési formában. Ez bizony: kreténség.
És, hogy a végtelenül ostoba emberek - mint például te - is tudjanak teljes képet alkotni a dologról, elmondanám, hogy az első két gyomros után nem szaroztam és elmentem a két másik telefonos társaság egyikéhez ahol elmondtam nekik a problémámat és hogy a péklapátba, de két telefon után esetileg elbírálva ugyan, de sikerült flotta szerződést kötnünk. A szerződés megkötése után pár órán belül minden szerződött szám élt és úgy működött ahogy kell.
Ezt a számot azonban nem fogom elvinni - persze tudom, hogy a végtelenül ostoba bviktor szerint elképzelhetetlen, hogy vkinek több telefonszáma, esetleg telefonja is lehet mivel remek játék és kikapcsolódás lesz számomra, - amellett, hogy a telefonszám végre az nevemen van, használom majd arra amire akarom - hogy az ilyen kedves üzletpolitikával rendelkező Telenor jelenlegi és jövőbeli esetleges hibáit és botladozásait számukra és egyéb hivatalok felé üres perceimben kemény szavakkal illessem.
No rainbow, no sugar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni