Telenor 21. századi szolgáltatás

Mai friss tapasztalat:

Gondoltam, megrendelem az elektronikus számlát, ami június 30-ig egyszeri 1000 Ft,-os kedvezménnyel kecsegtet.
Az Online Ügyfélszolgálaton keresztül sok küzdelem után kudarcot vallottam. Ide-oda "csiki-csukizott" a honlap, érthetetlen módon, halál.

Muszáj volt a 1220-hoz fordulni. A szokásos 15 perces süketelés után az emberfia eljut az ügyintézőhöz.
Kiderül, hogy újra kell regisztrálni az Online Ügyfélszolgálatra, egy másik belépési névvel, hogy elérhetővé váljon a funkció, igaz, erről sehol sem találtam tájékoztatást előtte...

Megadtam a másik számunkhoz tartozó -létező- belépési nevet. Most jön a durva, ellenőrzés nélkül csináltak valamit, aminek az lett a következménye, hogy a megadott, új jelszó használatával és a régi belépési névvel az account zárolva lett, sikertelen kísérleteim után! Egy óra után (zárolás vége) a régi paraméterekkel ismét be tudtam jelentkezni, mintha mi sem történt volna. Gondolom nem is történt. Természetesen így, az e-mail-ben kapott aktiválási kódot már sehol sem tudtam megadni, ergo, konyec filma.

Miért nem ellenőriz telefonos ügyintézés során a Telenor egy bejelentkezési nevet, hogy regisztrálva van-e már???

Ezután, hirtelen felindulásból gondoltam egy nagyot, és töröltem mindkét regisztrációnkat, mondván, hogy újraregisztrálni én is tudok. Ez hiba volt. Most az van, hogy a megadott telefonszám már regisztrálva van, így nem engedi újraregisztrálni.
Belépni nem tudok, semmit sem tudok csinálni.

Mehetek be a helyi ügyfélszolgálatra, és kíváncsian várom, hogy fogják megoldani ezt a helyzetet, amit -valljuk be őszíntén- leginkább maguknak köszönhetnek.

Katasztrófa ez, nem szolgáltatás!

Marad a borítékos számla, holott eddig legalább a weben is meg tudtam tekinteni őket. Gondolom a korábbi számláim is mentek a süllyesztőbe.

Persze, ha rendkívüli úton fel szeretném ezek után bontani a 2 éves hűségemet, akkor jól megbüntetnének szerződésszegésért.
Ha leketyeg a téma, megyek máshová azonnal.

robyboy

Hozzászólások

Megér ennyit az az egyezer forint?

Igazából a fő cél az lett volna, hogy ne kapjak több papíralapú számlát, miután már rég átutaltam az összeget elektronikusan.

Ez ám a húha:

http://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/azonosito

--
robyboy

"Gondolkozni nehéz, ezért legtöbben ítélnek." - Márai Sándor

Elektronikus számla -1: Öcsém szeretett volna egy laptopot egyik nagy bevásárló központban, de mivel munkahelyváltás miatt nem volt meg a megfelelő folyamatos munkaviszonya, gondoltam segítek neki. A hitelbírálatnál elhajtottak az elektronikus számla kivonattal, hogy az nem hiteles.
A másik jófajta telenor szolgáltatás: hipernet. Bedugom a mobil stick-et, kb. 10 percig hipernet, aztán 3G, majd visszaáll EDGE-re. Köszönjük.

- weben (telenor online) intéztem
- 2 kattintás volt
- azóta nem kapok tőlük levelet
(igaz, ez még 2012. dec.-ben volt)

PONTOSAN ugyanezzel szívtam, pár hónappal ezelőtt. És végül a telefonos ügyfélszolgálat volt a nyerő (szerencsére 20-as számról ingyen van, várakozás alatt kihangosítottam, közben csináltam mást, amíg nem kapcsoltak), szóval hívd fel őket, és mondd meg nekik, hogy kerítsenek valami szakértő csávót de izibe, és addig nem teszed le, amíg össze nem berheli neked, hogy mukodj-ön. :)

en anno egy-ket eve a t-home-ot akartam osszehozni elektronikus szamlazasra, nem jott ossze (a form kozolte a t-home sajat maga altal direkt erre a celra megadott kodjara hogy ismeretlen)

aztan a parom ket honapja bement hozzajuk, es valahogy ok megcsinaltak a tavszamlat, ami teljesen nevetsegesen mukodik, de legalabb a szamlakat meg lehet nezni