swift injektor kellene

Nos, ugyan nem ide kapcsolódó téma, de megadta magát a befecskenedező szelep az autómba, (swift 1.3 gls, '99, csapott) és szükségem lenne egy másikra, mivel az új ára bőven sok most, elég egy használt is. Tehát ha valakinek esetleg lenne, írjon már rám :).

A egész sztori úgy kezdődött, hogy a kocsi magasabb fordulatnál 10-ből egy alkalomnál megtorpant (lefulladt), ez előzésnél elég kellemetlen volt. Az elmúlt egy hétben már kritikussá vált a dolog, de akkor még nem gondoltam volna, hogy az a probléma, üzemanyagszűrőre tippeltem. Ki is cseréltem, mivel már abszolút nem indult be, amint megkapta az újat, rögtön beindult. Boldogság. Mentem át cimbivel a szomszéd faluba, mondom picit odalépek neki, hát megtörtént, lefulladt. Be se indult, se tolásra, se sehogy. Hazavontattattam, és itt kezdődött el a szerelőről szerelőre járás. Nagyobb szervizek sem tudták megmondani mi a pálya a géppel, mértek üzemanyagnyomást, jó volt, mértek gyújtást, jó volt, alapjárati motor, jó volt, injektor jó volt (?!?!). A végén elvittem egy szuzuki szakihoz, aki hozzá sem nyúlt és megmondta mi a baja, tettünk bele egy másikat amivel tökjól ment.
Egy kis segítség a szelep kivételhez; amennyiben nem volt még hozzányúlva és a gyári van bent, a két átlós csavar le van ragasztva, erős csavarhúzó és kalapács segítségével egy kis megerőltetés árán ki lehet venni.

Hozzászólások

Ez a kis vacak 35.000 Ft?
Komplett motor meg már 30.000 Ft -ért van?

15-20 éves korára már a legtöbb népauto rohad.
Lassan 4 éve nyúzok egy 1.4 8v, de komolyabb baja még nem volt, pedig ~89000 km tettem bele.Ja és pozitívum mikor elszakadt a vezérműszíj nem verte szét a szelepeket.Egy bajom van vele, nagyon fapados.De még mindig olcsóbb szervízelni mint egy 30 éves Bmw -t(álmaim vágya Bmw 525 Tds Touring).