3DS Max - Lekerekített kocka részecske

Sziasztok!

Hogyan tudnék 3DS Max-ben a Super Spray-el lekerekített szélű kocka részecskéket csinálni? (A kocka kilövellés megy, csak lekerekíteni hogyan lehet, mert nem enged rá pl. Mesh Modifiert alkalmazni)

Hozzászólások

csinálsz egy lekerekített kockát, majd használod az instanced geometry-t a particle type csoportban.

Sziasztok!

Újabb problémám merült fel :) Szeretnék egy képet anyagként társítani egy "ojjektumhoz", be is töltődik a jpg kép a Material Editorba, de nem tudom ráhúzni az objektumra. (A nem engedélyezett művelet (áthúzott karika) kurzor jelenik meg olyankor)

nah ezt nem teljesen értem. Anyagként nem tudsz képet társítani egy objektumhoz (Az anyag az anyag, nem kép, az anyagnak vannak tulajdonságai, opacity, specular level, etc.).
Első részben ki kell választanod hogy milyen shadert szeretnél (ez a te anyagod, pl.: Phong, stb.)
Majd ennek a shadernek tudsz a különböző csatornáira különböző (vagy extra shadert, vagy textúrát, vagy procedúrálisan generált valamit) kötni.
Szóval válasz egy default shadert, pl amit alapnak beállít a max (Standard), majd ennek adj a diffuse csatornán egy képet (Bitmap).

Akkor lehet, hogy ez a fogalomzavar okozta a gondot :)
http://www.youtube.com/watch?v=zLMv1KUy8ZQ
Ez alapján indultam el :) Régen rá tudtam feszíteni egy gömbre egy Földről készült műholdképet, amit Gugliból töltöttem le, de az sem történt másképpen, ha jól emlékszem :) (De az már jó régen volt, még a 3ds Max 7 korában :))
Lehetett az gond, hogy több poligonból állt az objektumom? Egy Plane-t deformálgattam Vertex-el és arra próbáltam ráhúzni a képet.