Sziasztok!
Hogyan tudnék 3DS Max-ben a Super Spray-el lekerekített szélű kocka részecskéket csinálni? (A kocka kilövellés megy, csak lekerekíteni hogyan lehet, mert nem enged rá pl. Mesh Modifiert alkalmazni)
- 7095 megtekintés
Hozzászólások
csinálsz egy lekerekített kockát, majd használod az instanced geometry-t a particle type csoportban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi :) Mindjárt kipróbálom :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csináltam lekerekített kockát, létrehoztam egy Super Spray-t de az Instancing Parameters-ben inaktív a Pick Object gomb és az Instanced Geometry rádiógomb is inaktív.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ahogy írtam is, válaszd ki a particle type-nál az instanced geometry-t, akkor nem lesz inaktív
Szerk.: illetve a modify fülön tudod csak állítani, miután létrehoztad még csak a create fülön vagy, ott még nem tudod, kattints át
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Benéztem az előbb :) Most már megy :) Köszi :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sziasztok!
Újabb problémám merült fel :) Szeretnék egy képet anyagként társítani egy "ojjektumhoz", be is töltődik a jpg kép a Material Editorba, de nem tudom ráhúzni az objektumra. (A nem engedélyezett művelet (áthúzott karika) kurzor jelenik meg olyankor)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nah ezt nem teljesen értem. Anyagként nem tudsz képet társítani egy objektumhoz (Az anyag az anyag, nem kép, az anyagnak vannak tulajdonságai, opacity, specular level, etc.).
Első részben ki kell választanod hogy milyen shadert szeretnél (ez a te anyagod, pl.: Phong, stb.)
Majd ennek a shadernek tudsz a különböző csatornáira különböző (vagy extra shadert, vagy textúrát, vagy procedúrálisan generált valamit) kötni.
Szóval válasz egy default shadert, pl amit alapnak beállít a max (Standard), majd ennek adj a diffuse csatornán egy képet (Bitmap).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor lehet, hogy ez a fogalomzavar okozta a gondot :)
http://www.youtube.com/watch?v=zLMv1KUy8ZQ
Ez alapján indultam el :) Régen rá tudtam feszíteni egy gömbre egy Földről készült műholdképet, amit Gugliból töltöttem le, de az sem történt másképpen, ha jól emlékszem :) (De az már jó régen volt, még a 3ds Max 7 korában :))
Lehetett az gond, hogy több poligonból állt az objektumom? Egy Plane-t deformálgattam Vertex-el és arra próbáltam ráhúzni a képet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezen a videón és a diffuse channelre húz egy bitmap-et, majd annak állítja be a képet. Ez a 3ds max kezdetei óta így van:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor valamit nagyon benéztem :) Később figyelmesebb leszek ^_^ Ebéd után biztos kicsit jobban fog fogni az agyam :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ügyet se vess rá, a 3D tipikusan az a művészeti forma, ahol nem ecsetvonásokkal, hanem kismillió számmal tudod megfogalmazni azt amit szeretnél. Ezek között azért meg elég könnyű elveszni:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
most már betölti a képet a Material Editorba és rá is tudom húzni az ojjektumra, viszont renderelésnél nem jeleníti meg. 3DS Max Design 2012-t használok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én maradtam a max 9-nél, a friss verziók egy jó pár patchig szenvedősek. Nézz szét a render beállításoknál
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bár visszaválthatnék én is :) de sajnos már elkezdtem pár dolgot a '12-ben......
néztem a render beállításokat, de ott elméletileg minden stimmel. még kutakodom :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni