Ami kissé furcsa még benne, de igyekszem megszokni, hogy 28-as a kerék. A kanyarok
nem mindig sikerülnek úgy, ahogy én szeretném. Pláne a kis ívűek.
- Darkcomet blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2004 megtekintés
Hozzászólások
Ár?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - -> Kérjük a humoros aláírást itt elhelyezni. <- - -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
110ezer HUF.
--------------------------
Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és te válogattad így össze, vagy ez egy kész típus?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyira én nem értek hozzá. Elmondtam az igényeimet, ő megtette a saját javaslatait. Egy alapbicaj kint is volt az üzlet előtt, gyakorlatilag ez lett egy kicsit átpofozva. De bármikor újra tudja csinálni szerintem. Most asszony pajtásomnak csinált egy 26-os, vastagkerekű, városi tankot, hátsó kombinált csomagtartóval, elülső, levehető kosárral. Ami csak lehet, ezen is Shimano lett. Egyébként minden bicaja saját építésű, persze lehet nála rendelni is gyári kerékpárokat (ha jól tudom), de ezekre az egyedi építésű cuccokra nagyon büszke. A rendeléstől és a beszerzéstől függően 2-3 nap alatt megvan a jármű nála. Helyileg ez Újpesten van a Mátyás tér 1-be, Dollinger Kerékpárszerviz néven fut a bolt.
--------------------------
Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hány kiló egy ilyen bicikli? (pedállal, mindennel)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem mértem még le, de tervezem, mert nagyon könnyűnek tűnik. Szerintem nincs 15 kiló.
--------------------------
Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:) A _nagyon_ könnyű úgy 15-nek a felénél kezdődik, a könnyű meg talán 10-nél. Lakat, első-hátsó lámpa?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól van na. :-) Tudom én, hogy egy profi, milla környéki biciklit egy kézzel meg lehet emelni, de az nekem egy olyan kategória, ami nálam említés szintjén sem merül fel, ha kerékpárokról beszélek. Egy karbon váz talán kijönne az én biciglim árából, de nem vagyok benne biztos. A világítás egy párezres kínai kütyü (7 lux Polaris), a lakat meg egyelőre egy Trinity edzett görgő láncos kismotor zár. Tervezek még venni egy komolyabb u lakatot is a gyorszáras kerekek miatt, mert azokat is előszeretettel lopkodják mifelénk a fővárosba.
--------------------------
Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy karbon váz talán kijönne az én biciglim árából, de nem vagyok benne biztos.
Hát nem tudom, én nem értek hozzá, de régebben egy hozzáértő azt mesélte, hogy egy normális első villa kerül 400k-ba...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez csak egy viszonyítási alap volt a részemről, hogy bizonyos kategórián felül mért nem foglalkozom a kerékpárok és alkatrészeik árával. Értsd: Amit soha a büdös életben nem fogok tudni megvenni, azzal csak érintőlegesen vagyok tisztában. Ha egy profi első villa 400ezer, legyen annyi. Sose fogom tudni megvenni, ezért nem nagyon izgat a kérdés. :-)
--------------------------
Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gratula. Ilyen nekem is kéne.
"Jegyezze fel a vádhoz - utasította Metcalf őrnagy a tizedest, aki tudott gyorsírni. - Tiszteletlenül beszélt a feljebbvalójával, amikor nem pofázott közbe."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A contikkal sokat szívtam, így mellőznöm kellett őket. Az oldalfaluk (talán pont a megerősítés miatt?) viszonylag hamar megrepedt. Mondjuk én havi szinten 1000km felett megyek, de nekem egy szezont nem bírtak ki.
A váltó alap, de neked bőven több lesz, mint elég. A Deove az inkább lesz Deore..;).
Szerintem ez ennyiért sok, de ez az én véleményem.
A lényeg, hogy neked tetszen, kényelmes legyen és hogy ne csak dísz legyen a falon/szobában, hanem rendszeresen használd. Hajrá!
//Eladó 2db Hynix HYMP564S64CP6-C4 512MB-os DDR2-es Notebook memóriamodul.//
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ettől a mennyiségtől én távol vagyok. Mondjuk mindenhová bicajjal megyek, de hétköznap max. 30-40 km-et teszek bele (melóhely oda-vissza, vásárlás, egyebek), hétvégén, ha szép idő van, többet. Nézegettem én széria bringákat is, és amennyire értek hozzá, nagyjából ez az ár jött volna ki úgy, hogy sárvédő és hasonlók nincsenek benne, ráadásul teszem fel egy Gepidával ha gondok vannak, a garanciaidőn belül a javíttatást a város másik végén tudtam volna csak megoldani, oda meg autó hiányában gőzöm sincs, hogy vittem volna el a bicajt.
--------------------------
Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha napi 30-40-et mész, az havi viszonylatban nincs távol attól, amennyit én megyek..:).
Ha sokat mész, arra ügyelj, hogy ne csak néhány fogaskerék kopjon, hanem a lehető legtöbbet használd. Itt főleg az elsők esetében hajlamos mindenki a középsőt leamortizálni. Nem egyszerű aztán kimondottan arra az első hajtóműre külön venni.
A bringát össze is lehet rakni, ahogy te is tetted, nem kell brand, komplett bicaj, az a legrosszabb választás a sok közül. Ha egy standard, de brand vázra gyárilag komolyabb cuccot raknak, akkor az drága. Így adják el a szarabb vázat. De fordítva is igaz.
A bicajos portálokon látható, hogy már relatíve olcsón, 25k körül lehet kapni új, és jó vázat. Aztán felépíted az ízlésed és a pénztárcád szerint. Ha sokat tekersz, érdemes strapabíróra összerakni a forgó részeket, hajtóművet, agyakat. Persze, költeni így is kell rá, de csak annál kopik, aki használja is..:). Nagyon könnyű bringát összerakni szerintem nem nehéz. A városi szar utak miatt mondjuk oda kell az első teló még betonra is, amit itt nekem nem szükségszerű beépítenem. Mondjuk én könnyen vagyok, mert van több bicajom is. Külön, mindenhova. Hosszú évek alatt kellett rájönnöm, hogy olyan bicaj nem létezik, ami nekem mindenhova jó. Ezért lett egy Bianchim, egy MTB-m terepre és egy könnyű, aluvázas cajga csak betonra. Szintén hosszú évek alatt..:). AZ utóbbi majd három évig épült, mire olyan lett, amilyet akartam. A teleszkópokban is az a bibi, hogy ami jó és könnyű, az drága. De nagyon. A haverom telója kétszer drágább volt, mint az asszony Meridája. A komplett bicajánál..:).
Ez is olyan, mint a számtech, hogy a gatyád is rá tudod költeni.
Használd egészséggel. Majd a használat során derül ki, hogy legközelebb mit kell máshogyan tenned, választanod.
//Eladó 2db Hynix HYMP564S64CP6-C4 512MB-os DDR2-es Notebook memóriamodul.//
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért kéne a városba betonra teló? Csak elnyeli az energiát. 2009-ben lettek fűzve a kerekeim, idén lett nézve és nincs 8-as bennük, ha az útminőség miatt ezért kéne teló..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
duplafalú felnivel vagy simával sikerült elérni ezt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miche Primato magasperemes agy, DT küllők meg duplafalú felni, és nem a zöldséges építette. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
így már érthető:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
így már érthető:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha neked az szar, hogy elnyeli a (káros) energiákat, ami azért szerintem városban nagyobb százalékban fordul elő, mint nem, akkor egészségedre. Valahogy nem tudom élvezni, amikor a felütéseket nem csillapítja semmi, hanem direktbe megkapja az egész felsőtestem, nem beszélve arról, amit a bringa kap ilyenkor. Ha arra az elnyelt energiára gondolsz, amit hegynek nyel be a teló, arra meg a legegyszerűbb megoldás talán az, hogy olyan telót vegyél, ami állíthat/kikapcsolható. És máris van egy merev villád..:)) Egyszer mentem fel teló nélküli bicóval Pestre, (vonat) de szidtam még azt is, aki a honfoglaláskor betette a lábát erre a helyre..:). Mondjuk lehet, hogy neked olyan vastag gumik vannak a bicón, mint a traktor gumi, de én betonra nem szeretem ezeket. Mivel sokat megyek, számít, hogy abból a napi adagból mennyit gurulok. Nem egyszer megfigyeltem, hogy akikkel együtt megyek, mennyivel többet, vagy kevesebbet gurulnak, mint én. Bődületes differencia van két gumi közt. És a vékony gumik nem bírják a pesti szar utakat (sem).
//Eladó 2db Hynix HYMP564S64CP6-C4 512MB-os DDR2-es Notebook memóriamodul.//
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elöl 20-622, hátul 23-622, régebben rendre 10-12 bar, a mostani gumikkal 8 bar környékén járok. Minimum napi 22km-t megyek így, hogy nem figyelek a kátyúkra, és jól bírják a gumik. Talán az számít, hogy biciklivel együtt sem vagyok 80 kiló. :)
A felsőtestem szerintem nem kap semmit, az egész súlyomat nem a kezeim tartják a kormányon az utazás nagyobb részében.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
20km-et én is elviccelek akár majd végig úgy, hogy a seggem nem éri a nyerget, de 40-80 körül már szeretnél leülni te is, hidd el..:)). Én több vagyok egymagam, mint 80kg. Erre jön még a hátitatyó, amiben majd mindig van valami, plusz a bringa. A keréknyomást én is szeretem, kb ezekkel az értékekkel használom én is. Ha tudom, hogy jó úton megyek aznap, akkor nagyobb nyomással. (Bianchival 11 bar körül)
A gumid ilyen? Nagyjából..
http://www.bikeplus.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=…
És ilyen?
http://www.bikeplus.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=…
//Eladó 2db Hynix HYMP564S64CP6-C4 512MB-os DDR2-es Notebook memóriamodul.//
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elöl Vittoria Zafiro (meg ide van egy tartalék Continental Grand Prix, mert már viseltes), hátul Continental Super Sport Plus (ennek viszonylag vastag kopófelülete van, ezért bírja a skidelgetést).
Mindig ülök a nyergen, úgy van beállítva, hogy ne kelljen kiállni sose, ha sietek. :) Mentem már vele 200< km-t egy nap, meg volt sokszor napi 50km is munkába és haza együtt, de így is tartom, hogy városba kényelmesen megfelel a merev egyenes villa.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Focusban lévő corratec felnijeimből néha pattantak el küllők. Erre tettem egy jobb első telót és vastagabb gumikat, azóta nincs ilyen gondom. A földes utakon nagyon jó szolgálatot tesz a teló, a merev villással megőrülnék. //Eladó 2db Hynix HYMP564S64CP6-C4 512MB-os DDR2-es Notebook memóriamodul.//
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy minőségi teleszkópos első villára már nem futotta volna. Egyébként nem vagyok egy száguldós típus, mindig megfontolom, hogy merre megyek, ha nagyon szarnak tűnik egy útszakasz. inkább kerülök. Melóba menet a Göncöl és Röppentyű utcán kéne haladnom, de olyan mértékig fos az az út, hogy inkább elkerülök a lakótelepek felé. Ezzel olyan nyolc percnyi időt vesztek, ami nem egy nagy veszteség, viszont normálisabb utakon tudok kerékpározni.
--------------------------
Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni