- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 698 megtekintés
Hozzászólások
Aranyos :) mondjuk az eredeti motor is használt ray-trace módszert, igaz, csak a vízszintes tengely mentén :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugy emlekszem, az raycastinget hasznalt. Azert nem lehetett fel- es lenezni, mert annak ez a limitacioja.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rohadt jó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem nem is az RT tetszik benne legjobban, bár az is jól néz ki annak ellenére, hogy nem erre van tervezve a játék, és nincs letárolva, hogy az egyes tárgyaknak milyen bumb mappinges 3D textúrájúaknak kéne lennie, hogy verjék vissza a fényt, az RT olyan környezetben ütne igazán nagyot.
Viszont az a nem MIDI generált, élő metál zene nagyon nagy királyság benne, valaki csinálhatna a Doomhoz, Duke3D-hez, stb. ilyen feldolgozás soundtracket, ahol valódi emberek, rockzenekarok játsszák a zenét. Hasonló sokat dobott a Monkey Islanden is.
“Windows 95/98: 32 bit extension and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
valaki csinálhatna a Doomhoz, Duke3D-hez, stb. ilyen feldolgozás soundtracket, ahol valódi emberek, rockzenekarok játsszák a zenét.
Csináltak. Borítva van vele a net.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Emlékszem egy Doom remastered gyűjteményre, félig-meddig még hivatalosnak is rémlik (amatőr nemhivatalosból valóban dunát lehet rekeszteni) de még az évtizedet se tudom megtippelni. 2012 előtt vagy után, nem emlékszem rá, de az egész profi munka volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, közben megtaláltam a Dark side of phobos lesz az. Rosszul emlékeztem, 2005-ös. Akkor nagyot szólt, eltelt azóta 17 év (brrr), már annyira nem vagyok elájulva tőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, igen, ez is baromi jó volt, csak már teljesen kiment a fejemből, annyi feldolgozás volt már a Doom zenéjéből.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kösz a válaszokat. Ez a Phobos sajnos gépi generált zenének néz ki, de a kolléga által linkelt IDKFA már emberek által játszott zenének tűnik, töltöm is le. Valahogy nekem ez kimaradt. Hasonló Duke Nukem 3D-hez? Mert ahhoz csak a Megadeth 1999-es feldolgozását ismerem, de az is csak egy szám, és nem teljesen hű a játékhoz, hanem inkább egyfajta átköltés.
“Windows 95/98: 32 bit extension and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"gépi generált zene" az IDKFA is :)
Hallgasd meg az eredeti DOOM midiket egy normálisabb szintin, eléggé jók azok is. Már a Roland MT-32 szoftveres emulációval is egészen jók, játszottam így Win98 alatt vele...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És tényleg. Viszont akkor továbbra is badass, mert totál úgy hangzik, mintha rendes zenekar játszaná. Isten bizony, a gitár, a cinek, a bass slap, minden úgy szól. Viszont akkor meg visszajutunk oda, amit írtam, hogy kéne valami rendes emberi feldolgozás is hozzá, ami nem szintivel lett csinálva, és igen, nem akarok hervasztó lenni, de a Roland meg a többi is szintetizátor, a sample-es modok is, minden megoldás, mikor gép játssza kottából meg sample-ből, effektekből kikeverve a zenét, és nem ember veszi rendesen kezébe a gitárt, dobütőket, stb..
Persze a szintivel sincs baj, pl. egy Descent meg Sky Roads zenéjéhez teljesen jó, mivel azok eleve ilyen elektronikus zenék voltak, azok meg akkor hangoznának furcsán, ha emberek próbálnák meg előadni.
“Windows 95/98: 32 bit extension and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megjelenés április 1. ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni