John Carmack beállt OpenBSD fejlesztőnek

Címkék

Hozzászólások

Lesz  benne rendes 3D támogatás, esetleg kernel szinten implementált Doom engine ? :D

“Luck Is What Happens When Preparation Meets Opportunity" - Seneca

Pont a napokban gondolkodtam rajta, hogy az Intel bugok workaroundjaitól annyira drága lett a Kernel context switch, hogy itt lenne az ideje mindent a kernelbe integrálni. Egy csomót lehetne spórolni. Egyetlen userrel úgysincs sok értelme a kernel-userspace megkülönböztetésnek.

OpenBSD-nek mi a kurrens Code of Conduct-ja? Gyors kereséssel nem találtam meg.

Jogos, itt még nem megy a Wolfenstein3D :)

Na, végre valami nagyon pozitív hír. Bár annak jobban örültem volna, ha a NetBSD-hez áll be, azok jobban rá vannak szorulva a segítségére, meg több platformot támogatnak. De végül is az OpenBSD is okés. A lényeg, hogy zárkózzanak a nem systemdix-rendszereket is, ne mindig csak a Linux kapjon minden figyelmet.

Windows 95/98: 32 bit extension and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition.”