25 éves a Blender!

 ( trey | 2019. január 2., szerda - 20:49 )

Boldog születésnapot!

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

nagy grat! Jöhet a 2.8!

--
GPLv3-as hozzászólás.

a beta mar kint van..
lehet ujra megtanulni a feluletet..

Sajnos ez a felület 8 évet késett, kiváncsi lennék ha akkor gondolják újra, mikor a 3ds Max-ét (2010-es verzió) most mennyivel többen használnának Blendert.

Egyértelműen jobb lett az új UI. 70 éves nagymamák körében megérteném ha az UI újratanulása szempont, hátrány lenne, de azért informatikus körökben... :)

akinek nem ez a szakmaja es a munkaeszkoze, annak "problema".
(bar az is lehet, hogy eletkorban mar kozelebb vagyok egy 70 eves nagyihoz mint hozzad :D)

Nem hiszem, hogy egy 3d modellező szoftver célközönsége az informatikusok lennének.

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Dehat _szamitogepen_ dolgozik, akkor _biztos_ informatikus :)

Olvass a sorok között. Tudod jól hogyan értettem :) Blendertől függetlenül bármelyik szoftverre igaz lehet: ha az UI változik, akkor itt - HUP-on - mindenki panaszkodik, pedig az itt megforduló usereket "kellene a legkévésbé" (össze)zavarja.

Á. Mondjuk azt már megszoktam, hogy akármi változás van, valakinek mindig lesz valami butthurtja. Sőt, még azt is bevallom, időnként vannak olyan változások, amiktől nekem is van.

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Szerintem ez nem itteni user-függő, az ember általánosan és ösztönösen visszariad a változástól, az eltéréstől a megszokotthoz képes.

>"ha az UI változik, akkor itt - HUP-on - mindenki panaszkodik"
Emlékeim szerint mikor itt nagy panaszkodás volt akkor konkrétan eltűnt az új verzióban a beállítások 2/3-a. És az nem egy szoftver volt hanem egy desktop rendszer. Hozzáteszem, hogy a mai napig nem tart ott a rendszer mint akkor tartott. Direkt nem írtam nevet.

Nyugodtan leírhatod h. windows 10, nem fog elvinni a gestapo :-)
--

A "nagy" filmes szakma miért nem használja?
Vagy használják csak nem tudok róla?

sunk cost fallacy, vendor lockin, stb. the usual suspects.

--
GPLv3-as hozzászólás.

Rengeteg toolt használnak, saját cuccok + saját pluginok. Blendert is elég sok helyen használnak, új Jurassic World-ről olvastam valahol hogy sok dolog Blenderben készült

A Netflix új sorozata is Blenderrel készült:
https://www.youtube.com/watch?v=uf3ALGKgpGU

Játékfejlesztőként mi is évek óta azt használjuk.
_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/apps/developer?id=Artex+Games
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944