OpenShot 2.2

Címkék

Megjelent a nyílt forrású, szabad (GPLv3) nem-lineáris videoszerkesztő szoftver, az OpenShot 2.2-es kiadása. Benne számos más újdonság mellett 4K videoszerkesztési lehetőséggel. Részletek a bejelenésben. Letölthető Linuxra, Windowsra és macOS-re.

Hozzászólások

Remélem ez már nem fagy meg percenként.

☆☼♫♪♫♪☼☆
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)

Pár hónapja végigpróbálgattam az összes open source videóvágó programot, de gyakorlatilag teljesen alap dolgoknál összehalták magukat és/vagy pilótavizsgásak
voltak, úgyhogy nekifutásból vettem egy fizetőset (nem is volt drága, Wondershare Filmora), azóta öröm és boldogság.

Az előbb letöltöttem a 64bites verziót. El se indult, Python hibával elszállt.

Nem akarom a fejlesztők kedvét elvenni, de ez borzasztó. Abszolút nem a használható kategória.
Kerestem valamit, amivel a szilveszteri videókból tudok egy valamit csinálni; levágni elejét-végét, egymás után rakni, pár apró effekt, semmi extra.
Be-befagy, rövid időre vagy teljesen, akadozik a lejátszás, darabos a kép, pattogó vontatott a hang, 4 magos proci 400%-on pörög lejátszás közben is. Beállítottam 1 percre az autosave-t és kb minden művelet után mentettem kézzel, mert volt hogy segmentatation fault-tal meghalt. Baromi idiótán kezeli a cachet, nem tölt előre, csak akkor, amikor már közvetlen a végét olvassa. Hiába adtam neki 2Gb, majd 4GB cachet, az se segített, semmi nem változott. Lehet emiatt is akadozik. Kb. 3 óra alatt sikerült egy 10 perces videót összeraknom, most exportálja (majd felszáll a gép... így még nem hallottam a cpu ventit), meglátom mi lett belőle.
[szerk] Ami előáll is borzasztó. Ugyanolyan darálós, recsegős mint lejátszás közben. Egy fél óra volt ez a 10 perces videót előállítani. Valószínűleg sem a kódoláshoz, sem a dekódoláshoz semmi hardveres támogatást nem használ.
--
"Sose a gép a hülye."

Sajna még mindig lehagyják a verzió elejéről a "0." stringet...
A jelenlegi 2.4.1 es kb. pont ugyanilyen, ugyanezekkel a hibákkal. Ilyenkor azért okvetlenül felvetődik bennem az a kérdés, hogy ki is próbálják néha, amit csinálnak, vagy csak így kódolgatnak hobbiból?
Egy videószerkesztőnél pl. szerintem a hardveres kódolás támogatása az annyira nulladik lépés, mint mondjuk egy játéknál az, hogy ismered és tudod használni az opengl-t... Lehet egy nagyszerű ötlet, meg egyedi játék, de ha valami bitmapcanvas-ra fogsz drawline megy circle függvényekkel rajzolgatni, abból sose lesz semmi. Ezt még nem sikerült megugrani nekik.
--
"Sose a gép a hülye."