- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4152 megtekintés
Hozzászólások
subscribe
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nem hiányzik más, csak a végső ügyvédi engedély."
Szép dolog, amikor a saját kódjuk kiadásához ilyen kell :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel az id Software-t szőröstül-bőröstül, Carmackostul megvásárolta a ZeniMax, ez nem annyira furcsa. Carmack feltehetően eladta az összes terjesztési jogot (a szerzőit nyilván nem) a céggel együtt, így most, hogy mi lesz abba a ZeniMax-nak (és ügyvédeinek) is van feltehetően beleszólása.
Gyors keresés a Google-ben:
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igaz, ezt el is felejtettem. Mindazonáltal ez is csak egy szomorú dolog :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ügyvéd horror pénzért nyom egy domborbélyegzőt egy papírra, meg aláírja, aztán majd később egy másik ügyvéd fogja ezt bíróságon megtámadni, szintén jó pénzért. Így működik a világ.
--
robyboy
"Gondolkozni nehéz, ezért legtöbben ítélnek." - Márai Sándor
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamit kezdeni akarok majd ezzel (Operaminiben m-oèrt nincs sorvizza?)-
AGA@
Clyde Radcliffe Exterminates All the Unfriendly Repulsive Earth-Ridden Slime
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a rage kulonleges textura effektjeit beleirhatnad :>
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Őszintén szólva marhaságnak tartom a megatexture-t. A designerek lusták, és egyre jobban azok. Senki sem fog szívesen igényesen megrajzolgatni egy kilométernyi sivatagot pl.
--
AGA@
Clyde Radcliffe Exterminates All the Unfriendly Repulsive Earth-Ridden Slime
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kíváncsi vagyok mikor jönnek ki az első használható ópenszósz játékok ezzel.
Nem haragudnék, ha pl. az urbanterror egyszer majd ezt a motort használná :P
---
Why use Windows, if you have open doors… to Linux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy tudom, hogy a Doom3-ban a nagy újítás a teljes árnyéktér (vagy inkább fénytér?) számítás volt. A módszerből adódóan ez az algoritmus csak szűk terekben működik jól. Problémát a 32 bites aritmetika pontatlansága okoz nagyobb tereken. Ezért tervezték a Doom3 tereit szűkekre. Nyílt terepeken nem biztos, hogy jól teljesítene.
Talán ha valaki átírná az egészet 64 bites aritmetikára, de az meg túlizzaszhatja a legújabb videokártyákat is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ezért tervezték a Doom3 tereit szűkekre"
nem is azért, hogy ijesztő, és hangulatos legyen? :o :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk amikor negyedszerre fordultál be a sarkon már tudtad, hogy: "villany leoltódik, hátraforulsz, felemeled a puska csövét két lövés a szellőzőből kikászálódó rondaságba, majd oda se figyelve egyet balra lépsz, 34 és fél fokot jobbra fordulsz és 4-5 lövéssel elintézed a padló magasságából előtűnő dögöt"....na ennyit a hangulatról és az ijedelemről. Amúgy király játék volt és bírtam, bár már 2004-ben is kirívóan buta volt az átlag FPS-ekhez is. De a Doom-tól nem is vár az ember fordulatos történetet, konspirációt. Nem azért szeretjük (a főnököm helyett meg mégis jobb egy nyáladzó szörnyet szétlőni és bakanccsal taposni rajta). :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hiszem, ez klasszikus esete annak, amikor a technikai limitációk mellékhatásaként születik meg egy jó dolog: egy ilyen játék a szűk, klausztrofób tereken sokkal jobban működik (főleg egy hosszú téli estén, egyedül játszva a szobában).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne is mond a dead space-t nem tudtam végignyomni...én azon tisztára összef*stam magam.... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem tudok erről a pontatlansági bugról, én úgy tudom hogy a d3 engine-ből hiányzott az arealighting (gyakorlatilag csak pontszerű fényforrásokkal számol), mivel tényleg nem nyílt terekben gondolkodtak, és a nyílt terek esetében minimum 2, de inkább 4 vagy több fényhatást kellett jól meggondoltan elhelyezni, hogy tényleg szabadtérszerű fényviszonyokat kapjanak.
egy kicsi infó (angol) http://www.katsbits.com/tutorials/idtech/dynamic-outdoor-lighting-techn…
---
Why use Windows, if you have open doors… to Linux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni