- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4642 megtekintés
Hozzászólások
Sztem ez egy egész használható üzleti modell. Végülis aki nagyon játszani akar az úgyis megveszi, amikor meg már "elavultnak" számít az új motorokhoz képest, akkor meg megnyitják. Ebből tanulhatna pár cég...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ID Software és John Carmack ebben is etalon a játékgyártásban...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért ahogy látom a Doom3 Engine nem kell annyi fejlesztőnek, mint mondjuk az Unreal Engine. Gyanus, hogy ezért hangoztatják ilyen korán a kódnyitást.
_____
Legyél egyéniség! Ne köve$d a divatot! Használj te is Ubuntut! -- Nem vagyok egyéniség. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy igy elnezem a tetris engine nem kell annyi fejlesztonek mint a Crytech engine.
------------------
- The Question is: What is mahna mahna?!
- No! The question is: Who Cares!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sajnos.. pedig a legtöbb cégnél úgy van, hogy kijön egy játék, azzal elvannak egy darabig, aztán ~1(2) év múlva kijön a következő kiadás, onnan kezdve pedig a régi már senkinek se kell, kivéve néhány olyan őrültet, (mint pl én) aki képes 5-6 éves játékokkal játszani.. és így pl nem lennének olyan gondok, mint pl. az OpenTTD-nél, aminek az egész eredete kétes, mondván vissza lett fejtve az eredeti Transport Tycoon Deluxe.. ehelyett pedig próbálják eladni újra meg újra.. legutóbb most éppen a nintendo döbbentett meg, hogy a ~20 éves Super Mario-ért mindig pénzt kérnek... úgyhogy mostmár csak leginkább opensource játékokkal játszok.. de néha sokkal jobbak, mint amiket a bolban árulnak többezrekért... lehet hogy nincs csilivili 3Ds grafika, de legalább van játékélmény.. és inkább azér játszik az ember.. ha meg cool effekteket akar látni akkor nézzen TVt..
ennyi.
I hate myself, because I'm not open-source.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attol hogy a forrast kiadjak meg nem fogsz tudni jatszani a doom3-al, hiszen a texturak, modellek, stb. nem a motor reszei.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem is, de egy rakás fejlesztés beindul(hat), mint ahogy a mostani OpenArena is létrjött Q3-ból. Márpedig szerintem az ilyesmire van kereslet, mert ezzel a fejlesztés egy igen jelentős részét letudhatják, ha van egy ilyen szintű motorjuk.
Nemtudom pontosan mi a helyzet a kezdetektől fogva OSS motorok terén, de a 3D-ben a Quake-ek szemmel láthatóan jó helyet foglalnak el.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az id software osszes regi engine-je GPL licensz alatt elerheto:
Wolfenstein3D (a regi), DooM engine, quake1-2-3, meg ha jol emlekszem, a Commander Keen grafikus motorja is!
-------------------------------------
|^^^^^^^^^^^^^^^| ||
|...BEER TRUCK..........| ||'|";, ___.
|_..._..._______===|=||_|__|......, ] -
"(@)'(@)"""**|(@)(@)*** **''(@)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit lassú.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vartam ki lesz az aki eloszor megszakerti.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Carmac első C++ programja :) , majd belejön :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, de az is, hogy csak a pályák szerkezete miatt volt olyan-amilyen. Nincs egy erőgépem, így én se nagyon tudtam élvezni, de ettől függetlenül még készülhetnek rá jó és esetleg gyorsabb játékok is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ja /pixel alapu sebzes elegge megfogja processzort. videokartyanak mar nem szabad gondot okoznia.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, ez jó, nagyon is!!! vitathatatlan.
ha azt nézzük hogy a q2 motorját milyen jól lehetett továbbfejleszteni ... mer tették is ...
a q3 motorra még mielött megjelent már panaszkodtak a fejlesztők hogy macerás a fejlesztés vele mer komplikált ... erre az id ígáretéhez állítóllag híven a q4 motort egy jóval egyszerűbben hasznáható motornak írták ...
mindegy az apróság...
shedert nagy mennyíégben használ, modern, minden tekintetben ... és ha megnyílik ... lesz mit néznünk, mer már nincs akkora ugrás a következő generációig ... lassulnak a léptékek..
szerintem...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én már csak a HL1/HL2(Source) motor nyitását várom. [ Hiába:'( ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bár nem tudom mire kell neked, de a Half Life 2 forrása konkrétan előbb "kinn" volt, mint maga a játék... :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
HL1-nek viszont kiadhatnák a teljes kódját (nem csak ami MOD készítéshez kell). Lehetne bugfixelni ezt-azt benne. Bár gyanítom, hogy köze van ahhoz, hogy ID motorra épül.
(Kötözködés: egyébként Half-Life, mert felezési idő a címe, nem fél élet. Kötözködés off)
_____
Legyél egyéniség! Ne köve$d a divatot! Használj te is Ubuntut! -- Nem vagyok egyéniség. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt varhatod, akkor tenylegesen kiderulne hogy mennyi mindent csortak /csornak meg mindig az IDtol :)
------------------
- The Question is: What is mahna mahna?!
- No! The question is: Who Cares!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel hogy a HL1 alá az id-től licencelték a motort (és azt fejlesztették tovább, nemkicsit), tényleg jól lophattak orba-szájba.
_____
Legyél egyéniség! Ne köve$d a divatot! Használj te is Ubuntut! -- Nem vagyok egyéniség. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azert q3 motorra eleg sok jatek epul, q4re meg csak par...
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
idő ... pénz ... nem olcsó egy motor .. ez a motor
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni