A cikkből kiderült, hogy a McLaren SGI Altix-on futó Linux-ot használ fel a CFD (Computational Fluid Dynamics - számítógépes folyadékdinamikai) elemzéseihez. A Renault már 1998-ban ismerkedett a Linux cluster-ekkel, míg 2001-től IBM / Linux rendszereket használ kritikus adatbázisok és telemetriai alkalmazások futtatására.
"Amikor az autó fut, óriási mennyiségű, a motor és a karosszéria kritikus paramétereivel kapcsolatos valós-idejű adatot közvetít a személyzethez - ez a rendszer Linux-ot futtat." - mondta 2005-ben Christophe Verdier, a Renault csapat IT igazgatója.
"A Forma 1 széles körben használja a Linux-ot. Az AMD a Ferrari-val, a Sauber csapattal és másokkal dolgozik. A BMW/Williams egy, a HP által szállított Linux megoldást alkalmaz. [...] A Linux-ot a szokásos dolgok miatt választották - stabilitás, ár és ár/teljesítmény."
A cikk elolvasható itt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3193 megtekintés
Hozzászólások
akkor anno az ms ezért akart annyira betörni az f1-be (motorvezérlés...)
debian gnu/linux @ linux-2.6.22.22-op1-rc1 | patch
info
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elképzelni sem merem...
... kijött egy nagy kék füst a motorból!, Most nyomja meg a reset gombot, azonnal indul tovább az autó...
Gépjárműtecnikai vezérlőegységek, ECU-k eléggé strapabíróra vannak tervezve, mind mechanikai, mind elektronikai, és software szinten is. Szernitem a Microsoft nem erről híres.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az semmi, de az A380-on is az fut.
http://www.airliners.net/open.file/0957790/L/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azokon csak játszanak a pilóták a hosszú út alatt. Láthatod, ott van a joystick is a képernyő előtt:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Flight simulatoroznak egyébként, mert a repülő önmagától megy...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A francnak ennyi notebook meg PDA egy gépbe?! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mármint?
A képernyőről nem tudom eldönteni, hogy mire gondolsz.
-- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" - Cromwell --
-- Sayusi Ando - http://sayusi.hu --
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig 2008-tol kizarolagos szoftverbeszallito motorelektronika szoftverben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja,először azt hittem,viccelsz,aztán rábukkantam arra a 2006-os hup-os cikkre,ami
megerősítette ezt az érdekes tényt. Érdekes,emlékszem egy cikkre,pont akkoriban
jelent meg több újságban is,az interneten is,egy felmérés szoftverfejlesztőkről,ahol
az M$ az öt legrosszabb fejlesztő közt volt. Internetes referenciát nem tudok most
hirtelen,az egyik folyóirat megvan,amiben ez benne van ... bár mindegy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D a motor az egy dolog, mert hogy megy valami vagy nem, azon nem nagyon múlik ember élet, értsd úgy hogyha 140kmph körül neked beadja a kulcsot az autópályán akkor 99,999999% eséllyel megmaradsz az elők között.
Biztonságkritikus rendszerek a következők szerintem:
- Fékrendszerek, ABS
- SteerByWire, Elektronikus kormányszervó-rásegítések
- ASR, ESP, és egyéb hangzatos jó sok pénzbe kerülő 2-3-4 betüs cucc.
Persze nem illik kihagyni a sorból a Airbag és hasonló eszközöket.
Ha ebből valami elromlik, esetleg meghülyül úgy hogy megforgatja alattald az autót 140-nél akkor 0,0000001 esélyed van az életbenmaradásra, persze csak akkor ha tapasztalt verenyző vagy.
Szóval, hógy a microsoft gyárt motorvezérlőt, autóhifit (DVDvel és wince alatti ájGó klónnal), ablakemelőt, fényszórómagasságállítót, és egyéb biztonsággal NEM kapcsolatos dolgokat, az nem hat meg.
Nemrég tartottak egy kisebb előadást arról, hogy pl, spec. processzorral ami lebegőpontos és fixpontos aritmetikát is alkalmaz, egyes számításokat mindkettőn elvégeznek. Matlabbal szimulálják, generálják rá a kódot, és abból javítják a saját forráskódjaikat.
Az pedig hogy a microsoft embeddedd eszközökre (és tényleg embeddedd szóval PIC, ATMEL, NEC, TI, Xilnx, stb...) gyárt programot, egy kicsit olyan mintha a Paksi Atomerőmű elkezdene az energiaszolgáltatás mellett tejforgalmazással is foglalkozni, azza a névvel hogy "Paksi Atom Tej", bizos mindenki venné.
Ez persze csak ez én egyéni véleményem. Főleg hogy most jöttem az egyik közeli folyadékfelveő helyből, ahogy lentebb jeleztem is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Paksi Atom Tej :D
Egyébként van itt Pakson tehenészet, csak azt hiszem a Tolle-nek szállítják be a tejet. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom, valami olyasmi az elv, hogy nehogymá valaki is kimaradjon a fenenagy "jóból"... Illetve bizonyára olcsóbban megvásárolható, épp azért, mert pakskörnyéki...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1. Nos, ezt nem jól tudod, a motor biztonságkritikus, két okból:
- a motor pillanatnyi üzemállapota aktívan befolyásolja a TELJES járműdinamikát (tehát a laterális dinamikát is). Lásd pl. hajtási befolyás a kormányzott kerekeken (de van még sok egyéb szempont).
- hülyeállóra kell tervezni. Ha egy nem profi júzer alatt kel önálló életre a motor, és pl. a pánik okoz balesetet, az (utólag) semmivel sem esik más elbírálás alá, mintha pl. az ESP repítette volna le az útról.
2. Kik tartottak előadást? Az MS?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erről az jutott eszembe,mikor az autópályán látván egy füstölgő francia autót
(5 éves) megálltunk,hátha segíthetünk. A motor túlpördült (a leszabályozó nem
működött) és mivel olyan nagy fordulaton már nem volt elég jó a hűtés ott néztük
végig,ahogy besült a motor. A fickó közben mutogatta a kulcsot,hogy ő próbálta
leállítani a motort (komolyan ott lebegtette előttem a kulcsot),meg a jobb hátsó
ajtó + a csomagtartó nem nyílott ki. Beigazolódott a sejtésem,hogy lesz az autóban
tempomat (ott is volt a kormánykeréknél),a sors iróniája,hogy pont az ezt megelőző
napon olvastam erről valamit (többen is átéltek már ilyesmit) + láttam egy videót,
amin ugyanígy sül be a motor (ez egy német autón volt). Ez a fickó is mondta,hogy az
autó egyszercsak elkezdett magától gyorsulni,nem reagált a gázpedálra. Utólag
filóztunk róla,hogy mit lehetne ilyenkor tenni (pl. fékezni míg be nem döglik),de hirtelen az ember nem tudja hogy reagáljon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kuplung kinyomasa....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sorry ha nem voltam világos,de az autó álló helyzetben sült be a kulcs sem volt
már benne,hiába kapcsolta ki a gyújtást,nem reagált. Vagyis pont fordítva,a fickó
megilyedt,hogy gyorsul az autó,kinyomta a kuplungut így kipördült a motor majd
szépen leállósávban be is sült. Inkább akkor ha a kuplung kinyomás után túlpördül
inkább tegyük vissza 5-ösbe és fékezzünk míg be nem döglik. A fickó pont a kuplung
kinyomásával ítélte halálra az autót. Egyébként némelyik kóreai kocsinál alapból
olyan a tempomat,hogy hiába nyomod ki a kuplungot,nem kapcsol ki (szerintem ez
bénaság).
PS: Elfelejtettem feljebb is mondani,hogy szerintünk ez valamiféle rövidzárlat
miatt történhetet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem lehet ilyenkor a biztositekokat kitepni vagy ilyesmi ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jaja,mink is gondoltunk rá + lekötni az aksit sem rossz ötlet,ha benzines
a kocsi,elvileg működnie kellene,dízelnél lehet gond,ha a szivattyú elektro-
mechanikus az akksit hiába kötöd le,továbbra is működni fog mert pörög a
motor (a fickónak is le volt kötve az akksi,de pont ez miatt sajnos nem
segített - szerencsére ez nem mindegyik autónál van így,több kocsiban teljesen
elektromos a szivattyú).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Co2-es tuzolto keszulekkel a bearamlo levegeo Oxigen aranyanak lerontasa ?
Uzemanyag csap el volt zarva ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom,ez is lehet egy megoldás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy a kipufogógázok kiáramlásának megakadályozása a tulajdonos cipőjének segítségével? :D
Üzemanyag csap nem csak Trabantban van? :o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az eltomites nem csak varosi legenda? Sokkal nagyobb ott a nyomas nem ?
Nem ertek a lovakhoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Trabinál még működött. De az vagy 25 évvel ezelőtt volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem a generátor bőven ellátná energiával az egész autót ilyen nagy fordulaton, akkumulátor nélkül is
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(Kiveheto) Biztositek nincs utana ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja,ez is igaz... nemsokára rákérdezek vkinél
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól érzitek, az akksi kb. az autó beindításáig kell, ha jó a generátor és kevés a terhelés.
Biztositék a motorvezérlőig, természetesen van, álatlában a motortérben.
Biztositék kivétele is lehet egy jó dolog. Találd meg!,,, megjegyzem a villágítás biztosítékot nem tudja szinte senki hogy hol van a szekerében.
Dizel motoroknál, van egy "leállítószelep" nevü dolog (általában 1 vezelék megy rá, és egy kis gomba alaku), ez álatlában az adagolóban van, ha ez nem kap áramot akkor lezárja az üzemanyagot (ilyen a normális leállítás is).
CommonRail-es dizeleknél, egy kicsit már bonyolultabb a helyzet, ott ha nimdenkötél szakad akkor valószinüleg a befecskedezőszelepekről tépném le a kábelt.
Régebbi dizeleknél, ha pl. bereagad ez a leállítószelep és már nincs más lehetőség, hallottam olyat hogy leütni a gázoljacsövet, vigyázzni kell vele, mivel vannak nyomások a gépben.
A kifufogó bedugaszolása, jó 5let lehet de, csak akkor ha nem lyukas, és nem egy 4,5-s turbós motort akarnuk a cipőnkkel megfogni max. fordulaton.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kipufogó bedugaszolása már a Mythbustersnél sem jött be. Pedig ha jól emlékszem, ott csak alapjáraton teszteltek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mink is a gázolajcső leütésén filóztunk...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En felnek, hogy kigyulad a kiomlo uzemanyag. Eleg meleg lehett ott ilyenkor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy beküldtem az üzit máris ez jutott eszembe :-D
Elvileg nem kellene begyulladnia (ha abból a szomszédomból
indulok ki,aki az égő csikket simán beledobta a naftás
vederbe és nyugtatott,ne féljek,nem fogg semmi történni :-D
no meg van is benne logika,magas nyomáson lobban be könnyen
a nafta,de azért sztem ne kockáztassunk ;-))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ismerőssel is történt ilyen, az is francia autó volt, kevesebb mint 3 éves.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közben megtaláltam a vid-et: http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem utána valami olyasmit magyaráztak, hogy a dízel motor a turbón keresztül megette maga alól az olajat. Én nem értek hozzá, nem tudom, hogy ez hogyan lehetséges.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A bátyám érti ezeket a dolgokat,megkérdezem majd tőle. Mikor már a fehér
füstöt vágja,akkor már az van,hogy (a nem jó hűtés miatt) átnyomja a
hűtőfolyadékot a hengerfejpakoláson,bele a motorba. Hamar megemészti az
egészet,ez után kezd szürkülni a füst,halkulni a motor és lassan vége is lesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyszer már válaszoltam neked ebben a témában, de ezek szerint nem hagyott mély nyomokat benned. Nos, akkor újra.
Egyébként nem csak neked, hanem minden "msvanamotorelektronikábanvazze" felületes olvasónak ajánlanám...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen igaz, de akkor is jól hangzik, és megint el fogom felejteni :(
debian gnu/linux @ linux-2.6.22.22-op1-rc1 | patch
info
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A PC erőforrás felhasználás után a motorok üzemanyag felhasználását is szeretné előremozdítani?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Amikor az autó fut, óriási mennyiségű, a motor és a karosszéria kritikus paramétereivel kapcsolatos valós-idejű adatot közvetít a személyzethez"
Láttam is az optikai kábeleket múltkor kijönni az autó hátuljából.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Optikai csalódás lehetett :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miert kellene ehhez uvegszal?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy csak nekem mások az elképzeléseim az órási mennyiségű real time adatról, vagy pedig már ott tart a vezetéknélküli technológia, hogy a 300-zal repesztő autóból a pálya beantennázása nélkül sok gigabittel tolják a nullákat és egyeseket.
Végső soron persze elképzelhető, bár most már kíváncsi lennék, hogy mi az igazság. Te tudod esetleg?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 300-al repesztő autónál a kábel azért necces :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze. Ha 300-zal megy az autó, már kell a kábelre a fémnecc, különben túl gyorsan kidörzsölődne és kifolyna az üvegből a fény. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak ne rézből legyen a fémnecc, mert akkor a Hungaroringen menet közben lelopják a színesfém-tolvajok...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OFF
A McLaren istálló Magyarországon állít össze új csapatot, mivel észrevették, hogy a roma fiatalok hihetetlen rövid idő alatt képesek leszerelni az autók kerekeit.
Mivelhogy a versenyeket manapság már nem a versenypályákon nyerik, hanem a boxokban, egy pillanat alatt kirúgják sokat próbált, korábbi teamüket, és a cigányokkal vágnak neki a versenyeknek.
Eleinte minden a legnagyobb rendben zajlik. A romák fantasztikus három másodperc alatt le- és felszerelik a versenyautó kerekeit.
A probléma a következő tíz másodpercben keletkezett, amikor a romák átfestették az autót, átütötték a gyártási számát, és eladták az egész gépet a pilótával együtt a Ferrarinak...
ON
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, ez tavaly fordítva volt. Az Ferraris romák adták el az autót a McLarennek. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nemtom mit hasznalnak, de mar par evvel ezelott volt valami hir, hogy a Williams versenykozben az auto altal szolgaltatott adatok alapjan valami pici remote modositast eszkozolt a telemetrian...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://www.sg.hu/cikkek/39728 (regi, volt valami ujabb is itt)
A Gigabitet siman lehet karcolni szerintem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hello!
Sajnos a microsoft már be is tört a forma-1-be mert a motorvezérlő elektronikát a mclarennel közösen csinálja az mostani szezontól. Sajnos egyre inkább kezd márkakupásodni a forma-1 ami nagyon nem jó.
Üdv.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ahogy az idei szezon áll, mindenféleképpen. Már megint csak a nyavalyás Ferrariról, meg az alkesz Kimiről fog szólni az idény az izgalom helyett. :(
Ferrari hívők ide üssetek, de én Forma 1 rajongó vagyok! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
na jo, neha massa is nyerhetne, de a bmw-ket is szivesen latnam a dobogon :) szoval ket piros es egy kek-feher; trio lenne a jo
a dd if=ferrari of=mclaren meg ... dogoljon ki ;)
debian gnu/linux @ linux-2.6.22.22-op1-rc1 | patch
info
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát én tavaly nagyon drukkoltam ennek a Lewis gyereknel, hogy nyerje meg a VB címet. Óriási dolog lett volna, ha első feka versenyzőként, rögtön az első évben világbajnok tudott volna lenni. Elkönnyelműsködte, így járt. De legalább izgalmas volt. Az idei szezon nem ilyennek igérkezik, de ne legyen igazam!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi nem izgalmas ezen? Szoros volt a befutó is, nem is lett lekörözve a 3. helyezett (mint anno Schumacher csinálta néha), teljesen nyitott a VB. És még csak 4 verseny ment le.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaja! Tudom, hogy még nagyon az elején vagyunk, de négy futamból három Ferrari győzelem és egy McLaren. Engem ez nagyon a pár évvel ezelőtti erőviszonyokra emlékeztet, mégha nincs is akkora különbbség a csapatok és a versenyzők közt. De mondom! Ne nekem legyen igazam és egy olyan izgalmas szezon elé nézzünk, mint a tavalyi!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
beült egy beállított autóba és megkapta ua beállításokat amiket alfonso kiszenvedett, így meg könnyű nyerni, ha az ember se**e ki van nyalva ..
debian gnu/linux @ linux-2.6.22.22-op1-rc1 | patch
info
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugye ezt Te sem gondolod komolyan! Nulla F1 tapasztalattal jön valaki és ugyanazzal az autóval elveri az előző év világbajnokát. Ebben valóban semmi kunszt nincs, ugye? Ha nem lettek volna ennyire biztosak a vége előtt két futammal, hogy Lewis világbajnok lesz, akkor az is lehetett volna. Elkúrták, nem kicsit... Hogy egy "klasszikust" idézzek. Azért legyünk már őszinték: ezeket az autókat még mindig vezetni kell valakinek, még ha a technika döntő a háttérben, akkor is. "Alfonsonak" meg kevesebbet kellett volna a száját és többet a tehetségét és a tudását "jártatni". Érdekes módon most kussban tud ülni a Renaultban, mert nincs alatta olyan technika, amivel az élmezőnyben lehetne. Tavaly volt, nem tudott vele élni, ezért inkább hisztizett egy sort. Engem kicsit Barichello Ferraris kirohanásaira emlékeztetett. Most Ő is megtalálta a helyét a Hondánál. Kimi meg megérdemelte, hogy egy ilyen diletáns társaságot (McLaren) maga mögött tudjon, még ha nem is vagyok Ferrari rajongó, akkor is. A kém ügyet inkább hagyjuk, mert az vihar volt egy pohár vízben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hammilton a mclaren kis házikedvence volt és még most is az, így egyértelmű, hogy a jobb gépet kapta meg, még akkor is, ha valaki nála jobb ült a másik aútóban. spec nekem nagyon unszimpatikus, mivel kicsit elszaladt a ló vele ..
debian gnu/linux @ linux-2.6.22.22-op1-rc1 | patch
info
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Abban egyet értünk, hogy elszaladt vele a ló év végére, ezért nem lett világbajnok. Szerintem az utóbbi időben egy-két elszólástól eltekintve megint szerényen nyilatkozik és nem hisztizik mint Alonso. Azzal sem vitatkozom, hogy Ron Dennis kedvence, hiszen McLaren nevelés a srác és óriási tehetség. Azt viszont vitatom, hogy jobb autót kapott, mint Alonso. A spanyol soha nem arra panaszkodott - emlékeim szerint -, hogy rosszabb a technika, hanem arra, hogy nem különböztetik meg úgy őt, mint a Ferrarinál Schumachert Massával szemben. Nem véletlenül vágyik Ő a piros csapathoz jövőre. Szóval szerintem ez volt itt a baja, nem az, hogy rossz volt az autó. Ráadásul megkapott a nyakába egy újoncot, aki legtöbbször porba alázta és nem tudott ezzel mit kezdeni. Persze ez csak az én személyes véleményem a sajtóhírekre alapozva. Lehet, hogy nincs igazam...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En mar csak Schumi miatt neztem mostansag... De egy ideje nem nagyon erdekel, azert ha az ember neten talal egy 10 evesnel idosebb futamfelvetelt az is izgalmasabb mint a mostani futamok nagyresze... Regen latvanyosabban kuzdottek egymassal szerintem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én meg úgy gondolom, hogy azóta sokkal izgalmasabb, mióta nincs Schumacher és az az iszonyatos Ferrari fölény, mint 2004 környékén. Megölte a F1-et. A múlt év azért elég változatos és izgalmas volt, IMHO.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindenkinek ott a lehetoseg hogy jobbat csinaljon mint a Ferrari ezen kar arcoskodni...;o)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, megjött a Ferrari funboy. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
debian gnu/linux @ linux-2.6.22.22-op1-rc1 | patch
info
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az F1 óriása, én nem vitatom! De tényleg jobb a verseny, mióta nincs a száguldó cirkuszban, hanem motoron töri össze magát hetente háromszor. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
minden gepbe m$ cucc van
--
blog.sartek.net
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
felre..
----
Sooner or later you had to talk, even if it was only because you'd run out of things to throw. - Pratchett
honlap készítés
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OFF.
Két rendőr találkozik az egyetemen... :D
ON.
Bocsi, csak kicsit fáradt vok :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi van?! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ittam igy hat
:D:D:D:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En is szoktam neha vedelni, de ilyenkor van jobb dolgom is, mint forumokra irogtni. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
formula 1 a tisztességes neve. egy csúnya magyar félrefordítás eredménye lett a forma1.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez legyen vele a legnagyobb bajunk. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mint a húsvéti nyuszi :D Azóta tojja a nyúl a tolyást. der Hase das Huhn leírva más de kiejtve nagyon honló. Na ezért tojik a nyúl tojást :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nade akkor csak Magyarországon tojná a nyuszi. Vagy ki fordította rosszul? És a Milka akkor miért gyárt nyúl alakú csokit?
---
;-(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én úgy tudom (lehet nem igaz sima tv-műsorban láttam), hogy az egész ünnepkör Németországból ered, és a németeknél annyi a tajszólás hogy már ott bukta volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erről beszéltem. Mentségére legyen mondva, hogy a legtöbben néztünk már így ki és fele ennyire nem tudunk vezetni. Mondjuk nem volt túl nagy mákja, hogy nem a vízbe esett. :) Bár lehet, hogy akkor meg megfullad, mire kihúzzák. :)
Gondolom mostanában a Ferrarinál is hideg lábrázást kapnak, amikor az első számú pilótájuk fejeseket ugrik részegen a betonra. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni