zhans blogja

Vodafone / UPC CI+ card rendelés - mission impossible

Csak egy CI+ card-ot szeretnék rendelni

 

Történet pontokban:

1. látogatás egy Vodafone üzletben. Várakozás: 45 perc. Az ügyintéző közli, hogy nem tud segíteni, mert  a 7 nappal ezelőtti díjlevonás nem lett lekönyvelve a rendszerben. Azt javasolja, hogy megtörtént a könyvelés akkor majd akár online vagy telefonon is meg tudom rendelni  az új eszközt.

2. Call Center hívás. Értékesítés kiválasztva, majd 12 perc múlva ügyintéző felveszi a hívást és közli, hogy ő nem tud segíteni, majd tovább kapcsol. További 45 perc várakozás után újabb ügyintéző. Közli, hogy ő sem tud segíteni, újabb kapcsolás. Újabb ügyintéző. Érti a problémát, elkezdi a folyamatot. A folyamat végén közli, hogy +500 Ft-os havidíj növekmény helyett +10000 Ft-ot mutat a rendszer. Jelzi, hogy ez nincs rendben és hibaként rögzíti a rendszerben, de ő holnaptól szabin lesz. Ha nem hív munkaidő végéig, akkor hívjam másnap újból a call centert. 

3. Online. Belépni lehetetlen. Hibakeresés.  Ha Chrome böngészőt használt és adblock-ot, akkor nincs esélyed használni a Vodafone online ügyfélszolgálatát. Ezt nem írják le. Adblock letiltva. Sikeres media card rendelés.

4. Telefonhívás a beüzemelő munkatárstól. Hozza a kártyát, de valószínűleg nem fog mükődni, mert a központban nem rögzítették ezeket a kártyákat. Ezt már jelezte két hete nem történt semmi. 

5. Beüzmelés a helyszínen. Kártya a kezünkben, de nem használható. Beüzemelő tanácstalan, nem tudja, hogy mit csináljon. Nincs lehetősége technikai segítségkérésre. Nem tudja, hogy mi fog történni. Én sem.

Kérdés: mikor lesz végre egy CI+ cardom a tv előfizetésemhez?

 

 

Update:

 

6. 08.08-án  ismét  hívtam a Call Centert. Ekkor az ügyintéző azt ígérte, hogy 08.17-éig rendeződni fog az ügy.

7. 08.18-án, mivel 6. pont nem teljesült ismét hívtam a CC-t. Ügyintéző nem akarta megérteni a problémát. Kértem, hogy a kifogások helyett oldja meg a problémámat. Erre a hívást bontotta...

8. 08.18. Levél a CEO-nak.

9. 08.19. Válasz CEO-tól, hogy sorry, de megoldjuk. Pár óra múlva hív az ügyfélszolgálat, hogy hoznák a kártyát...

10. 08.19 18.00 kártya megérkezett.