Vodafone / UPC CI+ card rendelés - mission impossible

Csak egy CI+ card-ot szeretnék rendelni

 

Történet pontokban:

1. látogatás egy Vodafone üzletben. Várakozás: 45 perc. Az ügyintéző közli, hogy nem tud segíteni, mert  a 7 nappal ezelőtti díjlevonás nem lett lekönyvelve a rendszerben. Azt javasolja, hogy megtörtént a könyvelés akkor majd akár online vagy telefonon is meg tudom rendelni  az új eszközt.

2. Call Center hívás. Értékesítés kiválasztva, majd 12 perc múlva ügyintéző felveszi a hívást és közli, hogy ő nem tud segíteni, majd tovább kapcsol. További 45 perc várakozás után újabb ügyintéző. Közli, hogy ő sem tud segíteni, újabb kapcsolás. Újabb ügyintéző. Érti a problémát, elkezdi a folyamatot. A folyamat végén közli, hogy +500 Ft-os havidíj növekmény helyett +10000 Ft-ot mutat a rendszer. Jelzi, hogy ez nincs rendben és hibaként rögzíti a rendszerben, de ő holnaptól szabin lesz. Ha nem hív munkaidő végéig, akkor hívjam másnap újból a call centert. 

3. Online. Belépni lehetetlen. Hibakeresés.  Ha Chrome böngészőt használt és adblock-ot, akkor nincs esélyed használni a Vodafone online ügyfélszolgálatát. Ezt nem írják le. Adblock letiltva. Sikeres media card rendelés.

4. Telefonhívás a beüzemelő munkatárstól. Hozza a kártyát, de valószínűleg nem fog mükődni, mert a központban nem rögzítették ezeket a kártyákat. Ezt már jelezte két hete nem történt semmi. 

5. Beüzmelés a helyszínen. Kártya a kezünkben, de nem használható. Beüzemelő tanácstalan, nem tudja, hogy mit csináljon. Nincs lehetősége technikai segítségkérésre. Nem tudja, hogy mi fog történni. Én sem.

Kérdés: mikor lesz végre egy CI+ cardom a tv előfizetésemhez?

 

 

Update:

 

6. 08.08-án  ismét  hívtam a Call Centert. Ekkor az ügyintéző azt ígérte, hogy 08.17-éig rendeződni fog az ügy.

7. 08.18-án, mivel 6. pont nem teljesült ismét hívtam a CC-t. Ügyintéző nem akarta megérteni a problémát. Kértem, hogy a kifogások helyett oldja meg a problémámat. Erre a hívást bontotta...

8. 08.18. Levél a CEO-nak.

9. 08.19. Válasz CEO-tól, hogy sorry, de megoldjuk. Pár óra múlva hív az ügyfélszolgálat, hogy hoznák a kártyát...

10. 08.19 18.00 kártya megérkezett.

Hozzászólások

ra kellett keresnem, hogy mi ez, annyira regi cucc.

Látom még mindig szeretsz fel nem tett kérdésekre válaszolni. Senkit nem érdekel, hogy te olyan superior csávó vagy, hogy nincs kábeltévéd. Képzeld nekem sincs, mégsem veszem elő az epenist és verem ki itt mindenki előtt.

Egyébként nem régi (pontosabban nem elavult) cucc, minden tévén a mai napig ott van. A legújabbon is.

amikor a szolgáltató a szolgáltatását annyira elbonyolította, hogy már saját maga sem látja át :D

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Szerkesztve: 2022. 08. 07., v – 17:28

Tényleg vicc a szolgáltató…

Korábban személyesen kértem tőlük meghatalmazáshoz formanyomtatványt, kaptam is. Azt kitöltve teljeskörű meghatalmazásommal lemondtam a TV-t, s módosítottam a net előfizetésünkön.

Kicsit később behozták a +mobil SIM opciót, ha leáll a vezetékes netjük, akkor is legyen használható net, plusz párszázFt/hó. A netjük hagy kívánni valót maga után, alternatíva itt nincs, így gondoltuk, aktiváljuk e kiegészítőt, kedvezőbb, mint amúgy a mobilnet.

Bementem, az általuk adott, érvényes teljeskörű meghatalmazás benn van a rendszerünkben, aktív, érvényes, de mégsem tudtam elintézni, mert ugyan egy cég a vezetékes, s a mobilos rész, de ebben a helyzetben mégis kettő, s a mobilos részhez az előfizető jelenléte kell, ilyen meghatalmazást nem is tudnak adni…

Szerkesztve: 2022. 08. 10., sze – 19:13

Tegnap behalt a modemem, bejelentettem es masnap delelott mar jott az ember az uj modemmel. Vannak dolgok amik jol mennek. Persze ez most nem fog boldogitani.