- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1220 megtekintés
Hozzászólások
Lehet a forma 1-ben nem remekelnek, de halandóknak gyártott autóik a legjobbak közé tartoznak. Inkább ez a fontos, mint ebbe az unalmassá vált sportágba ölni a pénzt. Helyükben már rég leléptem volna, csak a japán nem az a feladó típus.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azert nem is magasztalnam oket ugy altalaban. Gondolom a tradicionalis hierarchia megoli az innovaciot naluk es sokszor kenyszermegoldasokat alkalmaznak.
Eszembe jutott par sztori, ismeros, japan cegnel dolgozik itt M.o-n.
Pl amikor nem volt hosszabbito a szamitogephez, siman csinaltak a japanok egyet ahol mind a ket vegen villa volt... mert a logika es a logisztika nem igazan volt az erosseguk.
De pl a Sharp TV-tol is sikitva menekultunk, mert a csatornavaltas is hihetetlen bonyolult volt, latszott hogy az ugyfel elegedettsege sehol nem volt szempont.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább ez a fontos, mint ebbe az unalmassá vált sportágba ölni a pénzt.
Ezt ők valahogy máshogy gondolhatják, különben nem jöttek volna vissza égetni magukat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Senki sem kérte őket, hogy ebbe az unalmassá vált sportba visszajöjjenek. Ha már visszajöttek, egy retkes motorvezérlő kódot tudjanak már megírni, beállítani 3 év bénázás után. Vicc amit művelnek.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Honda's deployment algorithm is calculated through major throttle input, with it basing its calculations of which corner it is at by major throttle inputs.
So when there is a lift of the throttle, for example, the system takes this into account and works out it must have gone through a corner.
When Alonso took Pouhon flat out – rather than lifting as he had done previously over the weekend – Honda's system did not realise he had already gone through the corner.
Thinking Alonso was still on the run from the Liege downhill corner, rather than on the straight between Turn 11/12, it did not deploy any more energy.
Miért kell ezt egyáltalán automatizálni? Legyen egy gomb a kormányon amit a pilóta akkor nyom meg amikor jónak látja és kész. A fenti idézet alapján a problémát csak úgy lehet megoldani, ha a rendszer nem csak a pedált veszi figyelembe. Nem tudom, hogy erre a szabályok adnak-e lehetőséget.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es ezert nem szabad valtozokra epiteni state-machinet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
El kellett volna olvasni a user manual-t.
<3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Honda-főnök, Hasegava szan állítja, a motorral nem volt probléma.
"Beszólt, hogy gond van a kocsival, és bár semmi erre utalót nem láttunk az adatokban, úgy döntöttünk, elővigyázatosságból megállítjuk a kocsit."
--
God bless you, Captain Hindsight..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Honda F1 engine chief Yusuke Hasegawa has confirmed that the issue was related to the control system."
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egy nappal előbb volt. Másik történet.
<3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tééényleg? A blogbejegyzés a futam előtti eseményekről szól. Amit siddis írt, annak semmi köze a blogbejegyzéshez.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tűnt eretnek gondolat, hogy egyazon versenyhétvége további Alonso related eseményiről is szót lehet ejteni, de ma is tanultunk valamit.
<3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyenkor azért le szokták írni a kontextust. Nem odabasszák egy mondatban, félreérthetően.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Driver related error? :-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt nem ertem, hogy miert vettek fel Alonsot nagyon durva penzert, ha megprobaljak robotpilotaval kivaltani? Kb. az egyetlen megbizhato elem az egesz rendszerben.
Kevesebb arcvesztest jelentett volna, ha hagyjak atigazolni, es felvesznek helyette jopar mernokot, akik helyrepofozzak a kocsijukat.
--
Worrying about killer AI and the superintelligent robots is like worrying about overcrowding on Mars. - Garry Kasparov
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Se motort gyártani, se programozni...
Mondjuk F1 -bol vagy barmilyen versenysportbol levonni igy kovetkezteteseket nem mindig bolcs dolog.
Ha igy nezzuk kozutra Citroent kene venni mindenkinek hiszen csillioszor nyertek vele WRC-t de kozuton meg az ellensegemnek sem ajanlanam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindig is voltak gyengén szereplő csapatok az F1-ben. Pl. a Minardi. Ebben nincs semmi meglepő. Csak annyi változott, hogy régebben a kezdő pilóták közül sok a gyenge csapatoknál kezdett, és ha tehetséges volt, akkor jobb csapathoz került. 2015-ben csak annyi változott, hogy egy korábban sikeres versenyző ment el egy gyenge csapathoz. Van az a pénz, amiért korpásodik az ember haja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni