Tegnap lezajlott a XIII. Nemzetközi jótékonysági Motorostalálkozó felvonulása. Jó volt! Jövőre - ha megérjük - újra!
- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2044 megtekintés
Hozzászólások
A lábad nem kell védeni? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minek... Van másik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, bocs :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy protektoros (boka, sípcsont) csizma volt rajtam. Fő a biztonság!
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A motorosoknak a terdvedo nem kotelezo? Tenyleg csak kivancsi vagyok.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A bukósisak az egyetlen kötelező védőfelszerelés.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hmm... koszi, ezt jo tudni. Es nem is hasznos (vagy egyenesen karos) egy terdvedo?
Csak azert kerdem, mert hivatasos biciklist nemigen lehet latni konyok-terdvedo plusz sisak kombo nelkul, mig motorost eleg sokat latok, pedig ha dol, a motor sokkal csunyabb seruleseket tud okozni egy vacak bicajnal.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minden védőfelszerelés hasznos. A kérdés csak az, hogy mennyire öli meg azt a szabadságérzést, amit a motorozás ad. Az is kétségtelen, hogy a legjobb védőfelszerelés sem ad garanciát semmire sem.
Elcsúszásnál a lábfej szokott ledarálódni, boka törni, csavarodni, beszorulni a motor alá. Az ember önkéntelenül is azzal próbálná meg a lassítani magát.
Rajtam általában gerinc, váll és könyökprotektor van (kabátba építve), illetve bukósisak és alkalomszerűen a csizma is. Persze kesztyű. Ezek mind rajtam voltak a hétvégén.
Egyébként van a Scott cégnek térdprotektoros farmernadrágja, pont azokra az alkalmakra, ahova a cordura vagy a bőr kényelmetlen lenne, de mégis legyen valami védelem. Pl. városi közlekedés, munkába járás stb.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erdekes dolgok ezek. Koszonom a kimerito felvilagositast. Egyvalamit felreertettel (vagy nem kommunikaltam erthetoen): meg csak veletlenul sem gondoltam arra, hogy nem forditottal eleg gondot a biztonsagodra, nem elitelni akartalak, vagy ilyesmi. Pusztan kivancsisagbol erdekelt, hogy van-e ebben a tekintetben kulonbseg a kerekparhoz kepest, es ha igen, mi.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, ha ennyire érdekel a téma és hogy teljes legyen a kép, akkor még annyit, hogy kifelejtettem, hogy vesevédőt is szoktam viselni, mondjuk 10-ből 9 alkalommal.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vese vedelme fontos, szoval nagyon is jol teszed. Igaz, hogy ketto van belole, de ettol meg vigyazni kell, nehogy valamelyik maganyos legyen :-)
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A térdvédőt(Asesso, neoprén, nagyon kényelmes) használok farmerban. Nagyon jó arra, hogy ne legyen bogártemető a farmerem valamint a hűvösebb helyeket megérzi a térdem nélküle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak bukó kell, semmi más.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Illetve, ezen a zárt motoros felvonuláson a rend őrei eltekintenek attól is.
Ez egy full lezárt, rendőrség által biztosított útvonal, ahol olyan járművek is részt vehetnek, amelyek a közúti forgalomból ki vannak zárva. Illetve nem vonatkoznak a közúti közlekedés szabályai, piros lámpán is át lehet ilyenkor hajtani. Sőt, az egykerekezés is belefér :)
https://www.youtube.com/watch?v=A0cZEhluY8c
3:12-nél
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felvonulásra? Ne essünk túlzásokba kérem! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jövőre lesz naci is. :Ö
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak időjárás kérdése. Bár nagyon szar időben ki se mentem volna, szóval lehet, hogy mégsem.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Első esés után felveszed és leszarod, hogy meleg. Én anno estem kerékpárral rövidnadrágban 50 km/h-val. Feküdtem egy hétig, mert a térdemtől a derekamig leégett az oldalamról a bőr. Azóta csak spéci és minőségi cuccot veszek, hogy az szakadjon ne a bőröm. Idén már 3x estem (túl gyors voltam a képességeimhez képest) és szakadtak a ruhák.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, ha ennyit esel-kelsz, akkor jobb is, ha beöltözöl. :)
BTW: egész életemben nem estem ennyit, mint te idén. Gyakorlatilag sosem estem el, talán gyerekkoromban egyszer kerékpárral, de akkor sem lett semmi bajom. Mi az oka az eséseknek?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Néhány ember alá nem való kétkerekű :) Van egy bringás ismerősöm, aki rendszeresen kap defekteket (egyszer konkrétan a szobájában, még épp csak indult volna :D), míg én mióta 3 éve elkezdtem tekerni egyszer volt (az is felütéses, nem üveg vagy hasonló). Ja és én se estem még, bár egyszer necces volt, erdei meredek bringaút, hajtűkanyar, korlát nuku (hogy törne le a keze annak, aki azt tervezte), na akkor majdnem sikerült lemenni a domboldalon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk a defekt attol is fugg, hogy hol jarsz a bicoval. Varoson belul akarmikor kaphatsz defektet.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindketten országúton tekerünk, még az útvonalaink is majdnem ugyanazok. Valahogy érzéke van megtalálni az összes üvegszilánkot és éles kavicsot. Érdekes módon majdnem mindig lakott területen kívül kap defektet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyorshajtás. Vicces de tényleg, télen a villamos sin kevésbé tapad mint nyáron. Idén 3x esten el miatta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilvánvaló, ez az összes vezetéstechnikai könyvben benne van, ráadásul a KRESZ vizsgán is előjöhet kérdésként. BTW: nem hiszem, hogy gyorsabban tekersz kerékpárral, mint ahogy én megyek motorral. Szóval ezt a gyorshajtást nem értem.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gumim széllessége 23 mm, de én 8 bar-ra fújóm így kisebb a tapadása mint 10 mm. Gyors olyan 50-55 km/h (lejtő). Ahhoz elég, ha a sín megdob, akkor ne tudja lereagálni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Zártkörű pályanapon nincs kinek kiöltözni :) Annak a max. 10 embernek? :D
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni