Nem, nem szerencsével. Massa "előzékenységével", amivel az utolsó futamon az utolsó körökben átadta vezető helyét.
Egyedül a pilóták közül igazolták le újra a legjobbat, Fernando Alonsót
Na végre! Persze ezt nem csak itt írták le, többen is lenyilatkozták, hogy így gondolják. Például Jackie Stewart, aki szerint nem kétséges, hogy "Fernando Alonso a legjobb versenyző a mezőnyben", de - a Cavinton csak eddig hatott -, "a spanyolnak még okozhat fejtörést Kimi Räikkönen" is tőle származik.
Majd meglátjuk.
További hír, hogy lemondott a Ferrari-elnök Montezemolo. Itt volt az ideje. Bár ettől ez az idény már nem lesz jobb :/
- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1408 megtekintés
Hozzászólások
Nem, nem szerencsével. Massa "előzékenységével", amivel az utolsó futamon az utolsó körökben átadta vezető helyét.
Úgy tűnik már eléggé megkoptak az emlékeid arról a versenyről.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nézzük mit írt a sajtó:
Az élen a Ferrarik nyugodtan letudták első tankolásukat, ám megmaradt a Massa-Raikkönen sorrend, míg mögöttük Kubica a több kiállása miatt átmenetileg Alonso elé került, megelőzte a spanyolt. Ebben a helyzetben Raikkönen a második hellyel is világbajnok lett volna, de a mclarenes hamarosan visszavette a dobogós helyet.
A Ferrarinak tehát meg kellett cserélnie két pilótáját úgy, hogy az ne tűnjön mesterséges csapatsorrend-állításnak. Könnyedén megtették: Massa az 50., Raikkönen az 52. körben jött másodszor tankolni, majd tízméterekkel brazil társa elé állt vissza a versenybe.
Csapatutasítás volt (nyilvánvaló, hogy a Ferrari világbajnokot akart), amit úgy kellett megtenni, hogy ne tűnjön annak (tilos), illetve, úgy kellett megoldani, hogy Massa a hazai pályán, hazai közönség előtt ne érezze magát megalázottnak. Így oldották meg.
Hidd el, jól emlékszem arra futamra. Ha nem cserélnek, akkor vajon ki lett volna ott a világbajnok?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az lehet h a Ferrari világbajnokot akart, de szerintem - és lehet nem leszek egyedül - a nézők a versenyt, az eleganciát és nagyvonalúságot szeretik a forma 1 -ben, mitöbb maga a Ferrari márka is ilyesmiknek lenne a szimbóluma. Az ilyen "csapatutasítás" és hasonlók (emlékszem egyszer úgy nyertek h a[z akkor is] szabálytalankodó Schumacher boxutca büntetés kapott, és az utsó körig halasztották azt, csak akkor ment ki, és után azzal jogászkodtak, h a boxutcában előbb keresztezte a célvonalat, mint aki a pályán ment és így nyert) tették szánalmassá Ferrarit és Schumacher-t Todt-ot meg többit. Ez nem verseny, nem is elegáns, és nem is nagyvonalú - ellenben piti, ócska és szánalmas.
Vagyis a Fiat vezér ott hibázik, h az eredményt és nem stílust kéri elsősorban számon a Ferrarin - ami egy olasztól különösen furcsa. Mert hát ez lenne az olasz autók igazi erénye, a stílus. De lehet h mindez már múltidő...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"... és nem stílust kéri elsősorban számon a Ferrarin - ami egy olasztól különösen furcsa. Mert hát ez lenne az olasz autók igazi erénye, a stílus. De lehet h mindez már múltidő..."
"A daliás idők eljártak Montezemolo felett. Az Agnelli fivérek nincsenek, helyükbe a New York-i születésű John Elkann lépett, aki Gianni Agnelli lányának a fia, és Agnelli örököse, a Fiatot a kanadai Marchionne vezeti, és a Fiat sem Fiat már, hanem Fiat Chrysler.
Marchionne amerikai stílusú menedzsmentet épített és hozott a cégbe, Elkannal együtt egy teljesen új, rámenős, éhes-aggresszív cégvezetést rakott össze.
...
(Montezemolo a 348-as modell után csődközeli állapotba került márkából magasan nyereséges, csúcs-brandet épített. Mindezt úgy, hogy az évek alatt soha nem engedett a csábításnak, és a nehezebb utat választva lemondott arról, hogy új szegmensekbe lépjen a Ferrarival. Ezért sem készült Ferrari SUV vagy limuzin.)
...és szinte biztos, hogy hamarosan felröppennek a hírek a kicsi, négyhengeres Ferrarikról és a négyajtós kupékról is. A Fiat jelenleg nem tud másból pénzt csinálni, csak a Ferrariból. És a fiatal cápák felfalják a márkát, Montezemolóval együtt. Nekik ez csak egy sikeres és eladható brand, és még többet akarnak, hiszen nincs más, amit a Fiat kirakhat a kirakatba, csak a Ferrari. Az aranytojást tojó tyúk, mindegy, milyen formájú tojást tojik a Maseratival egyetemben, sok hasznot hoz majd. És ez a lényeg."
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/09/10/luca_di_montezemolo_ferra…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes cikk, köszi :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az F1 versenysport. A többi csapat is nyerni akar, és költségvetésben is hasonlóan állnak. Tehát semmi okunk nincs azt feltételezni, hogy márpedig a Ferrarinak az élen kell lenni. Most éppen a többi csapatnak vannak zseniálisabb mérnökei, vagy csak nagyobb szerencséje. Nem biztos, hogy bárki is hibázott, ez lehet simán pech is. Persze ettől még nem árt lecserélni a vezetőket, hátha valami javul.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Bár ettől ez az idény már nem lesz jobb :/"
Ahhoz, hogy a Ferrariból újra világverő csapat legyen, kell 3-5 év még. Az alapjaitól kell újjáépíteni ezt a bandát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni