- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1219 megtekintés
Hozzászólások
Hát a BMW-n nyári van :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem mindegyiken az van!
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még az is elképzelhető :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek szerint elég gyengén térítesz. Ezen te lófasszal sem álltál volna meg. Egyébként mennyi nálatok a gumiszerelés és a centírozás? Így a szezon végén biztos van kedvezmény. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A téli gumi nem csodaszer :( Ismered a mondást: havazás utáni nap lehet a legnyugisabban autózni. A zöldfülüek otthon, a profik meg az árokban.
Egyébként nem is tudom, asszem 8e környékén szokott lenni szereléssel, centrírozással. Most ugye nem rakattam fel a nyárit, nem autóztam sokat az elmúlt évben. Meg amúgyis lassan csereérett lesz a télim, most kezdi talán a 6. évét.
Mindenesetre 1 kocsiról tudjuk biztosan, hogy mi volt rajta: nyári. A szórós kocsikkal nem vagyok tisztában.
Szerk: persze, ha valaki szerint téli van a BMW-n, ne tartsa magában. Még akár tévedhetek is :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Egyébként nem is tudom, asszem 8e környékén szokott lenni szereléssel, centrírozással."
Azt hittem, hogy a gumis iparban dolgozol.
"Meg amúgyis lassan csereérett lesz a télim, most kezdi talán a 6. évét."
Az fasza lehet.
"Mindenesetre 1 kocsiról tudjuk biztosan, hogy mi volt rajta: nyári. A szórós kocsikkal nem vagyok tisztában."
Ha mind a hat autón nyári gumi volt, akkor sokat kell még fejleszteni a propagandán a gumigyártók és szerelők országos szövetségének.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Azt hittem, hogy a gumis iparban dolgozol."
Neeeem, én az autókat csak vezetem, nem szerelem :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, hát annyit beszélsz itt gumikról (másról meg nem nagyon), hogy az ember azt hiszi, hogy alkalmazott vagy Polisornál.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem csak ezen, hanem a posztokon is jót vigyorogtam :D
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az szép.
- - - - - - -
A buszállomás az a hely, ahol a buszok állnak, a taxiállomás az a hely ahol a taxik állnak, az íróasztalomon viszont van egy munkaállomás....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy nézem, budapesten a helyzet változatlan - ami a cégautóval való közlekedést és egyáltalán a vele való munkavégzést illeti...
Talán legközelebb szólnak neki, hogy a tolólap nem önvédelmi eszköz.
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit toljon 2-3 centi havon? :D
Elég, ha csak kiszórja a síkosságmentesítőt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esetleg az útról azt a 2-3 centi havat :)
Hogy nem lehetett észrevenni a feltornyosult autókat?
(mer' mennek mind az áááállaaat...)
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem csoda ha sokkot kapott, az Unimog felmegy egy függőleges falon is. A hó alatt lehetett pár centis tükörjég. Erre a kombóra maximum akkor érne valamit a szóróanyag, ha vastag rétegben állna rajta, esetleg szögek vannak benne.
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez is bizonyítja hogy az unimog pilótája nem volt tudatában járművének és saját magának a képességeit illetően.
A kombó ellen az az igazi, ha alászórják, nem pedig rá. Viszont ehhez éjszaka kell elindulni, az meg budapesti munkaerőt tekintve paradoxon.
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyira nem, szoktam latni ejszaka is hokotrot meg uttisztitot. Pedig en nem is olyan nagyon frekventalt ut mellett lakok.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni