- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1089 megtekintés
Hozzászólások
Egészen érdektelen volt ez a meccs is, szinte kár volt felkelni.
Még a vége is unalmas volt, kezd fárasztóvá válni ez a "10 kör van hátra, 5 másodperces lemaradás, körönként hoz 1-et, meglesz-e, fúúú de jön fel", aztán 3 kör után vagy elkezd az üldözött 80% helyett 82,5%-on hajtani, merthát ugye a gumira nagyon kell vigyázni, vagy az üldöző koptatja el a gumijait. Gyakorlatilag ha nem barmolják el, akkor utolsó 10-15 körben nincs semmi izgalmas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos az én szórakozásom már régen el van rontva. Emiatt köszönettel tartozom a Lotus versenyistálló kiváló pilótáinak.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igazából én csak részben látom így, az a legnagyobb kérdés, hogy FA miképpen vezethette a táblázatot akár egy percig is. a Ferrari-t már idény előtt kibebszottul lesajnálták sőt mi több hivatalosan is elismerték, hogy az idei év elég nagy halom gané' lesz. emellett azzal a pénzzel, amivel a Red Bullnál sokkolnak (az összes istálló szerint) lehetetlen versenyezni, így ők csak a saját idétlenkedésük miatt nem vezettek az idény elejétől kezdve.
nem jókedvvel írom le ezt, mert Alonso-nál jobban irritál, ahogy Vettel az első sorból rajt-cél győzelmet húz be. fszom bele.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"az a legnagyobb kérdés, hogy FA miképpen vezethette a táblázatot akár egy percig is"
Talán úgy, hogy nem igazán hibázott idén és ha a kétszer nem tették volna ki a pályáról, akkor már rég világbajnok lehetne.
" a Ferrari-t már idény előtt kibebszottul lesajnálták sőt mi több hivatalosan is elismerték, hogy az idei év elég nagy halom gané' lesz."
Az is. Az ember az, aki kihozza belőle a lehetetlent.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nem igazán hibázott idén"
az idei évben ennél azért "jobb" műsor volt amikor nemes egyszerűséggel beszart a technika bárki alatt vagy egyik hétvégéről a másikra visszaesett a teljesítménye egy autónak, esetleg verseny közben felöklelték. így akár hibázott a pilóta vagy nem, már majdnem mellékes 2012-ben.
"Az ember az, aki kihozza belőle a lehetetlent"
:) pont ezt forszíroztam már a kérdésben is. nyilván nem erről van szó, a körülmények (mások random szerencsétlenkedése, gumihiszti stb) teremtették meg ezt a helyzetet. szar egy év (volt).
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondj példákat. Az ilyen általánosságban odavetett dolgokkal nem tudok mit kezdeni.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kérlek. a Mclaren autók nem egyszer álltak le, a kibszott RedBull-ok hónapokig nem találták magukat, más csapatok nem értették a gumikat. megint másokat kiütöttek mint a szart, és ezen a vázlatos listán sehol sincs Alonso ~zsenialitása aki a Ferrari-ból kihozza amit lehet. ezek a körülmények vígan közre játszottak abban, hogy FA vezette egy ideig a táblát. az tűnik a legfőbb indoknak, hogy a Ferrari volt a leginkább megbízható autó az élmezőnyből, fixme. a fenti listából csak egy tételnek kellett megváltoznia és máris ment a lista éléről.
máskülönben akárki nyeri az idei évadot, a tehetsége nálam kevésbé nyomja a mérleget, mint évekkel ezelőtt. ennek is sok oka van, a lényegen azért nem változtat: az idei évad egy nagy rakás szar. annyi jó dolog azért zárszóra történhetne, hogy nem Vettel nyerné, mert kegyetlen unalmas már.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kérlek, hogy elemezd ki Massa teljesítményét is, aki ugyanebben a "leginkább megbízható autó az élmezőnyből"-ben ült és tudtommal ugyanebben a szakágban "versenyzett" ebben az évben.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igencsak cukker, ha most meg ő lesz a viszonyítási alapod a zseniális száguldó magasistent értelmezendő, amikor már többször is ~B kategóriás taxisofőr szintjének megfelelően láttad magad előtt. hát ez jó :)
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát akkor ennyi?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ehh miért mennyi legyen a Massa-s történet???? nevetséges autós hasonlat csak most csak itt csak neked.
szomszédjóska: ejj de szar kocsid van Janikám, fszom abba a rohadt Wartburgba, hát mit keres az úton? haha mekkora fos, ki is plakátolom mindenhová mekkora szar ez a talicska.
szomszédjani: okés, de hát annyira nem érdekel, hogy azt sem tudom hova szarjak. egyébként neked mid van, hogy ekkora az arcod?
szomszédjóska: ~Audi ~A3, a világ LEGJOBB autója heee'!!
szomszédjani: mi a lóf'? legjobb??? ez most komoly? egy redvás A3?
szomszédjóska: jaja B+, a legjobb. igazolásként hasonlítsuk a Wartburghoz. szóval a LEGJOBB.
vagy csak nem értem a kérdésed. mi mennyi? az előző példákat bővítsem pár ponttal?
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az is. Az ember az, aki kihozza belőle a lehetetlent."
Végül is ez az ember csinált másodszor is a gyengélkedő Renault-ból bajnok csapatot , a Michael Schumacher vezette Ferrarival szemben.
Windowson meg be kéne kapcsolni az Aerot , lehet úgy jobban mutat a fánk tekergetés.:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
aero kell ,hogy egy képen legyenek átlátszó pixelek?
---
Ubuntu one tárhely: https://one.ubuntu.com/referrals/referee/1503/
Dropbox: http://db.tt/XMk0ssk
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Windowson meg be kéne kapcsolni az Aerot , lehet úgy jobban mutat a fánk tekergetés.:)"
Nem véletlenül van az a szar kikapcsolva. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nem véletlenül van az a szar kikapcsolva. :)"
Tudom nincs a gépednek Windows élmény indexe csak Unitys.:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cipész Mikinek vissza sem kellett volna térni, de ezt már akkor is mondtam.
Raikkönen még nincs formában, vagy ismét szar a gép alatta.
Tuti, hogy valami módosítást követelnek majd meg az első szárnyakon.
A karbon tárcsáknak nagyon rosszul oldják meg a hűtését.
A kormánycsere.
Nekem ennyi maradt meg tegnapról.
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azért ez így nem fair, Vettel alatt is megállt kétszer az autó, amiről nem ő tehet. Jó, lehet nem pontosak a számok, de ahogy emlékszem, ő sem a falra sokott kenődni, mint Hamilton
---
Ubuntu one tárhely: https://one.ubuntu.com/referrals/referee/1503/
Dropbox: http://db.tt/XMk0ssk
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arról azért tehet a csapata. Ez azért technikai sport, ahol az autó is számít. Persze ez nem Vettel hibája. Vettelt csak szimplán utálom. :D
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"fánktekerés" :DDDDDDD
lopom!
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vidd. :) Én is úgy hallottam. Egyszer volt egy hibabejelentés:
- "Nem indul a gép."
- "Mi a hibajelenség?"
- "Csak áll ott és tekeri a fánkot."
- "Hogy mi a bánatos 'csa van?"
- "Tekeri a fánkot, hiába adom be neki az USB-t"
- "Tekeri a fánkot. <ezt a szerencsétlen kretént>"
- "Azaz! Tekeri!"
- <Itt még egy rakás kérdés és válasz következett, mire kiderült, hogy mire gondolt az agyoniskolázott IT szakember. Hangsúlyozom, IT-s volt, nem laikus.>
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni