A Formula 1 és a Plug & Play

A tegnapi futamot nézve két dolog jutott eszembe. Az egyik az, hogy Alonso kiválóan ment, 110%-ot hozott ki a Fiat Ferrari-ból.

A másik az, hogy valószínű, hogy Hamilton autóján nem valami desktop Windows fut, mert ha az futna, akkor a kormánycsere után néhány tizedmásodperccel nem elindulás, hanem a szokásos vinyókerregés, kaparászás, nagyítózás, fánktekerés

W7 drivertelepítés

W7 drivertelepítés

vagy rosszabb esetben valami ilyesmi lett volna:

W7 drivertelepítés

PS: apropó, mennyire gagyin néz már ki a szürke alapon nem transzparens fánktekerés a "Searching Windows Update..." mellett? Ez csak most tűnt fel ennyi idő után.

Hozzászólások

Egészen érdektelen volt ez a meccs is, szinte kár volt felkelni.

Még a vége is unalmas volt, kezd fárasztóvá válni ez a "10 kör van hátra, 5 másodperces lemaradás, körönként hoz 1-et, meglesz-e, fúúú de jön fel", aztán 3 kör után vagy elkezd az üldözött 80% helyett 82,5%-on hajtani, merthát ugye a gumira nagyon kell vigyázni, vagy az üldöző koptatja el a gumijait. Gyakorlatilag ha nem barmolják el, akkor utolsó 10-15 körben nincs semmi izgalmas.

igazából én csak részben látom így, az a legnagyobb kérdés, hogy FA miképpen vezethette a táblázatot akár egy percig is. a Ferrari-t már idény előtt kibebszottul lesajnálták sőt mi több hivatalosan is elismerték, hogy az idei év elég nagy halom gané' lesz. emellett azzal a pénzzel, amivel a Red Bullnál sokkolnak (az összes istálló szerint) lehetetlen versenyezni, így ők csak a saját idétlenkedésük miatt nem vezettek az idény elejétől kezdve.

nem jókedvvel írom le ezt, mert Alonso-nál jobban irritál, ahogy Vettel az első sorból rajt-cél győzelmet húz be. fszom bele.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

"az a legnagyobb kérdés, hogy FA miképpen vezethette a táblázatot akár egy percig is"

Talán úgy, hogy nem igazán hibázott idén és ha a kétszer nem tették volna ki a pályáról, akkor már rég világbajnok lehetne.

" a Ferrari-t már idény előtt kibebszottul lesajnálták sőt mi több hivatalosan is elismerték, hogy az idei év elég nagy halom gané' lesz."

Az is. Az ember az, aki kihozza belőle a lehetetlent.

--
trey @ gépház

"nem igazán hibázott idén"

az idei évben ennél azért "jobb" műsor volt amikor nemes egyszerűséggel beszart a technika bárki alatt vagy egyik hétvégéről a másikra visszaesett a teljesítménye egy autónak, esetleg verseny közben felöklelték. így akár hibázott a pilóta vagy nem, már majdnem mellékes 2012-ben.

"Az ember az, aki kihozza belőle a lehetetlent"

:) pont ezt forszíroztam már a kérdésben is. nyilván nem erről van szó, a körülmények (mások random szerencsétlenkedése, gumihiszti stb) teremtették meg ezt a helyzetet. szar egy év (volt).

--
Vége a dalnak, háború lesz...

kérlek. a Mclaren autók nem egyszer álltak le, a kibszott RedBull-ok hónapokig nem találták magukat, más csapatok nem értették a gumikat. megint másokat kiütöttek mint a szart, és ezen a vázlatos listán sehol sincs Alonso ~zsenialitása aki a Ferrari-ból kihozza amit lehet. ezek a körülmények vígan közre játszottak abban, hogy FA vezette egy ideig a táblát. az tűnik a legfőbb indoknak, hogy a Ferrari volt a leginkább megbízható autó az élmezőnyből, fixme. a fenti listából csak egy tételnek kellett megváltoznia és máris ment a lista éléről.

máskülönben akárki nyeri az idei évadot, a tehetsége nálam kevésbé nyomja a mérleget, mint évekkel ezelőtt. ennek is sok oka van, a lényegen azért nem változtat: az idei évad egy nagy rakás szar. annyi jó dolog azért zárszóra történhetne, hogy nem Vettel nyerné, mert kegyetlen unalmas már.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

ehh miért mennyi legyen a Massa-s történet???? nevetséges autós hasonlat csak most csak itt csak neked.

szomszédjóska: ejj de szar kocsid van Janikám, fszom abba a rohadt Wartburgba, hát mit keres az úton? haha mekkora fos, ki is plakátolom mindenhová mekkora szar ez a talicska.
szomszédjani: okés, de hát annyira nem érdekel, hogy azt sem tudom hova szarjak. egyébként neked mid van, hogy ekkora az arcod?
szomszédjóska: ~Audi ~A3, a világ LEGJOBB autója heee'!!
szomszédjani: mi a lóf'? legjobb??? ez most komoly? egy redvás A3?
szomszédjóska: jaja B+, a legjobb. igazolásként hasonlítsuk a Wartburghoz. szóval a LEGJOBB.

vagy csak nem értem a kérdésed. mi mennyi? az előző példákat bővítsem pár ponttal?

--
Vége a dalnak, háború lesz...

Cipész Mikinek vissza sem kellett volna térni, de ezt már akkor is mondtam.
Raikkönen még nincs formában, vagy ismét szar a gép alatta.
Tuti, hogy valami módosítást követelnek majd meg az első szárnyakon.
A karbon tárcsáknak nagyon rosszul oldják meg a hűtését.
A kormánycsere.
Nekem ennyi maradt meg tegnapról.
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)

azért ez így nem fair, Vettel alatt is megállt kétszer az autó, amiről nem ő tehet. Jó, lehet nem pontosak a számok, de ahogy emlékszem, ő sem a falra sokott kenődni, mint Hamilton
---
Ubuntu one tárhely: https://one.ubuntu.com/referrals/referee/1503/
Dropbox: http://db.tt/XMk0ssk

"fánktekerés" :DDDDDDD
lopom!

--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!

Vidd. :) Én is úgy hallottam. Egyszer volt egy hibabejelentés:

- "Nem indul a gép."
- "Mi a hibajelenség?"
- "Csak áll ott és tekeri a fánkot."
- "Hogy mi a bánatos 'csa van?"
- "Tekeri a fánkot, hiába adom be neki az USB-t"
- "Tekeri a fánkot. <ezt a szerencsétlen kretént>"
- "Azaz! Tekeri!"
- <Itt még egy rakás kérdés és válasz következett, mire kiderült, hogy mire gondolt az agyoniskolázott IT szakember. Hangsúlyozom, IT-s volt, nem laikus.>

--
trey @ gépház