Nagypapit ki kéne már venni az F1-ből

Idén talán már másodszor írom, hogy papit el kéne küldeni nyugdíjba. Most is mit művelt! Értelmetlen a vergődése, lassan nem csak magára, de másokra is veszélyes lesz. Hamilton kiesett, ez nekünk jó. Ez a biztonsági autós dolog kétélű, remélem nem szopjuk meg a végére...

Hozzászólások

"Te valami kavicsokról prüszkölsz"
gondolom felesleges kommentálnom honnan az ihlet, majd azért nézz utána ha lesz egy kis időd.

"hogy jön ez én egyszerűségem ahoz, hogy elmondtam a véleményem"
úgy írják ahhoz, de egyébként nem ahhoz jön. végignézni a helyi ténykedésed nagyon pöpec - mint korábban írtam néha elég szórakoztató is. ez is pont ide illik, bár az is az igazsághoz tartozik, hogy elsőre nem egyszerűt írtam.

"ahogy te reagáltál, az hova sorolható?"
passz, az előbb nagyon le akartad írni a véleményed most meg nem. ne fogd vissza magad, csacsogjál végre két mondaton túl is - lássuk mi sül ki belőle.

más: Schumacher-buzeráns fszsággal végül is mellélőttél, keress régebbi bejegyzést bátran - bár voltam már RAI szurkoló :D is stb. mint már azt lefestettem én leginkább Button-nak szorítok, ha idén egyáltalán lehet szorítani valakinek. nem mintha számítana, csak azért írom, hogy ne legyen zavaros a dolog. MSC-t fikázni különben nem szentségtörés, viszont ilyen ~bohóc-szinten valamennyi témába vágó ismeret nem lenne rossz. a szál indítójának legalább akad valamennyi.

szóval a szál indítójának válaszoltam pár dolgot, lényeg kiolvasható belőle, bár kétségkívül legkevésbé sem ~barnaorrú vélemény. de ?közöttünk? ez néha előjön, lásd szintén a régebbi szálakat.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

Hmm.. jössz azzal, hogy az ahhoz két "h", de minden mondatot kisbetűvel kezdesz :) Az egyetlen kérdésemre passz a válasz. Aztán mivel lebohócoztam a Sumit, nálad annyit jelent, hogy nem értek a Forma1-hez :) Ide hánytál egy kisebb regényt, mégsem szólt semmiről. Témához valamit esetleg, vagy én jobban érdekellek? Akkor hajrá, mond meg milyen vagyok, égess le, ha csak ettől leszel boldog.
--
HUPbeszolas FF extension

Te abbahagynad hasonlo helyzetben, amikor gyakorlatilag ez a munkad, hobbid es az eleted? Ugye hogy nem?! :)

Velemenyen szerint annyi hozzatartozik, hogy Vergne is ugyanannyira hibas. Egy ilyen szituacioba belemenni felesleges volt, mivel jol nem tudott volna kijonni. Nem vedem az Oreget, mert mar regen nem rola szol a Forma1, bar meg mindig eleg sok nezot a kepernyok ele szegez! :)

--
http://www.flickr.com/photos/mizyhun/

Mielőtt hátveregetés volt Schumacher megvárta Vergne-t. Mikor közel ért, akkor Schumacher szája mozgott, majd ezután jött a hátveregetés. Szájról nem tudok olvasni, de az látszott, hogy Schumacher lassan beszélt, nem ordított. Azt tippelem, hogy Vergne Schumacher bocsánatkérését hátveregetéssel nyugtázta, mert jó nevelést kapott gyerekkorában.

-----
A kockás zakók és a mellészabások tekintetében kérdezze meg úri szabóját.

Schumacher magyarázata szerint nem fogott a fék. És tényleg, a videon fent megtekintve az ütközés előtt ~1mp-el Schumi irgalmatlanul elkezdett füstölni. Nem kedvelem, hétszeres világbajnokként sem kedveltem soha a német nagypapit, de képes vagyok elhinni, hogy speciel ez most nem az ő hibája volt, hanem technikai malőr, a kocsi mondta fel a szolgálatot.
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods

Get dropbox account now!

Ezen a pályán simán elképzelhető a fékprobléma. De azért megbüntette az FIA. Ha a többnyire angol döntéshozók kis kedvenc Hamiltonja csinálta volna ugyanezt, akkor nyilván fel sem merül ilyen.

--
Ingyenes Ubuntu One tárhely:
https://one.ubuntu.com/referrals/referee/170278/

Nem a pilóta, hanem az autó a gagyi!
Schumi egy félisten, a másik fele az autója lenne, de az most csak egy egyszerű halandó...

Valóban vergődik, de természetesen ez egy technikai sport, így hát két dolgon múlik minden, a pilótán és a technikán. Nem hiszem, hogy valaki elfelejtene vezetni. Persze a hiba az hiba, amit persze mindenki vét, de ilyen alapon Hamiltont és Massát is haza lehetett volna küldeni a tavalyi évben, vagy éppen Maldonado-t is idén. Egyébként aki jobban igyekszik, az valóban több hibát is vét.
Monte Carloban a az időmérőn a pole véletlenül sikerült a papinak?
Túlságosan hektikus idén az autók és a gumik viselkedése is, abszolút nem konstans, nem lehet benne rációt találni. Ettől függetlenül nem volt rossz futam, csak ne az a bohóc ovis nyert volna. Szerencsétlen szerecsen megérdemelte volna a győzelmet, mert nem ment rosszul.
A kisember, aki még nem nyújtotta be a számlát, pedig olyant előzött, hogy levegőt sem kaptam közben. :) Respect.

Schumacher azt állítja műszaki hiba volt. De egyébként szerintem elsősorban az általa hozott marketing miatt (főleg Németországban) van a Mercinél. És ugyanezért érzem esélyesebbnek, hogy Roseberget fogják cserélni.

nem tudom, de Vettel nyilatkozta, hogy már pár körrel Hamilton kiesése előtt látott olajat folyni a kocsijából. Hami ott parkolta le a kocsiját, ahol Sumi karambolozott.

nem akarom mosdatni a szerecsent (Hamiltont hasonló esetben fikáznám tuti :) ) de én csak azt láttam, hogy négy kerékkel blokkolva fékez és ugyanolyan sebességgel megy tovább az autó. *ha* lett volna valamilyen műszaki gond (nem hiszem) vagy olaj az ezt magyarázná (de akkor miért csak ő).

1., ezt a mait jól elbszta, méretes szerencséje volt, hogy nem sérült meg senki. lehet, hogy a fszát vakarta az egyenes végén kitudja. blama.
2., hiába írod másodjára, mint azt az előzőnél leírtuk / leírták már páran, hogy Senna nem is ideális íven és nem is védekező íven haladt. emellett kétszer váltott irányt védekezés céljával. így az nem írható egyértelműen MSC számlájára, ezen nem is vitatkoztak a szakértők túlzottan. jó kis eszmecserékre adott okot a világ száz táján. az, hogy mi lett a dolog vége _számomra_ mellékes.
3., volt már a mainál csúnyább reccsenés is idén, pl. Alonso 20cm híján kerülte el a decapitated státuszt stb. lenne még kit kivenni, ettől a csúnya példától eltekintve is.

más

1., MSC-t nem fogják kivenni, mivel puszta jelenléte még mindig brutális pénzt mozgat bizonyos köröknek megfelelő irányba
2., ő maga szerintem nem fog még integetni, mivel még egy rekord hátravan, ahhoz képest most ~90% (+) már zsebben figyel. még egy szezon és voálá, tehát ha lesz új szezon, akkor jó eséllyel valóban az utolsó lesz.

más

annyi fikázást kapott már idén Massa-val együtt, hogy én már csak azért is tárt karokkal fogadnám mindkettőt pilótákra vadászó istállóknál: tiszta lappal mutassák meg, ha tudnak valamit. két erősen rutinos pilóta: vagy viszik amit tudnak, vagy már tényleg nagyon nem illenek a mai modern motorsportba - legfőképpen az idei bulvárosodott és pilótákat oktalanul kevésbé súlyozó sorozatba. azzal amit kedvenckéd mutat idén (ebben a kaotikus fosban) már régen lőtávolban kellene lennie a harmadik címének. ehhez képest jelenleg csak szerencséjére nincs 20 pont környékén Hamilton, a mezőny talán legerősebb autójával a segge alatt. eme "nehezítésért" hála az idei évadnak, meg talán a FIA-nak akik már tavaly is közröhej tárgyává tették magukat kérés nélkül (lásd pl. diffúzornemdiffúzor, futam előtt 12 órával mégsem diffúzor majd mégiscsak diffúzor, de azért pár hónappal korábban szóltak mindenkinek, hogy mégsemár' diffúzor mivel nem tudják pontosan mennyi előnyt jelent és idény kezdetén nem is tudtak róla, de a csapatok dokumentációkat adtak már akkor stb).

--
Vége a dalnak, háború lesz...

Legújabb hír hogy a Ferrarihoz megy, tanácsadónak. Csak nehogy véletlenül beüljön az autóba, mert akkor a kedvenc kisembereidnek kell nyugdíjba vonulniuk, mert kiderül hogy még nagypapi is komolyabb tényező náluk ;)

Mondjuk ha igaz a hír hogy Vettel átül a Ferrariba 2014-ben, akkor ígyis-úgyis vége lesz Alonsonak.

--
http://csuhai.hu

Faterkám, Alonso már akkor is verte a papit, amikor az még Ferrari-ba ült. Alonso meg Renault-ban. ;)

Vettel, a rinyagép nyugodtan jöhet, jól lesz hátvédnek Alonso mögé. Massa úgysem tudott segíteni, mert akkora volt a szakadék köztük, mint a Mariana-árok mélysége.

--
trey @ gépház

"Vettel, a rinyagép nyugodtan jöhet, jól lesz hátvédnek Alonso mögé."

Ponthogy arra gondoltam, amikor azt írtam hogy vége lesz, hogy a Ferrari simán nem fog meglépni egy Alonso-Vettel párost, tehát ha Vettel jön, Alonsonak mennie kell. Kérdés hogy lesz-e helye ütőképes csapatnál. Ha nem, akkor kiscsapat vagy nyugdíj.

"Alonso már akkor is verte a papit, amikor az még Ferrari-ba ült. Alonso meg Renault-ban. ;)"
2003 és 2006 között volt az, hogy Schumacher a Ferrariban ült, Alonso meg a Renaultban. 2003-ban és 2004-ben Schumacher volt világbajnok, 2005-ben és 2006-ban pedig Alonso. 2-2 döntetlen.
Pont annyira, mint amennyire én nem tudom eldönteni, melyiküket szeressem kevésbé ;)

"Faterkám"
Időutazó-e vagy? ;) (Sztem Te vagy az idősebb, de lehet nem, meg amúgy is tökmindegy.)

--
http://csuhai.hu