Beállítottam...

20120317

azt hiszem... Egyelőre a Cycling, Transport-ot választottam. Nem tudom, hogy mi a különbség eközött és a Cycling, Sport közt, de egyelőre az én sebességem inkább a Transport, mint Sport :)

Viszont a punnyadás helyetti mozgásnak és mérsékelt életmódváltásnak megvan az eredménye: 95kg-ról 89,1kg-ra fogytam 3-4 hét alatt. A cél a 85 elérése és megtartása.

Hozzászólások

Egyelőre sok mindent még nem lehet erről mondani. Amitől féltem, az bekövetkezett. Attól tartottam (korábban le is írtam), hogy ha az emberem elmegy a Ferrari-hoz, az nem tud majd autót építeni alá. Így lett. Három éve szerencsétlenkednek. Massa szintén szerencsétlenkedik. Erről korábban már vitatkoztunk, most is tartom, olyan messze van Alonso-tól, mint Makó Jeruzsálemtől. Alonso erőltette, meg is lett az eredménye. Remélem holnap azért valamit kihoz ebből a fostalicskából.

A többiek egyelőre nem érdekelnek. Raikkonen hozta, amit vártam tőle egyelőre :DD

--
trey @ gépház

Brawn volt a nagy mester. Emlekezzunk vissza, hogy epitett egy autot, amivel egytlen szezon alatt vilagbajnok lett. Nem tudom ha az F1 tortenelme alatt volt vagy lesz meg egyszer ilyesmi. A legnagyobb az egeszben az volt, hogy az evad elejen meg szponzoruk sem volt, kopasz autoval versenyeztek, a Virgin csak kesobb jott. Sajnos a Mercedesznel mas erdekek is vannak, ezert nehezebben megy neki ott a munka.
Az idei Ferrarinal a legnagyobb szopas az eleje, a vonorudas felfuggesztes. Ez nagy bakloves volt. Jo huzas, ha be nem tiltjak, a Mercedesznel az hatso szarny. Ugyancsak cseles megoldast alkalmaz a McLaren is a kipufogogazak eseteben. Egy dudort epitettek a kipufogo csonkok kozelebe es Coanda effektus segitsegevel csak a difuzorba iranyitjak a gazt. Ez is felig-meddig szabalytalan turpissag.

A legnagyobb meglepetest azonban Grosjean okozta a volt Renoval, ami jelenleg Lotus neven fut. Holnap erdekes futam lesz, kivancsi vagyok melyik auto birja jobban versenyt. A parkoros kvalifikacio nem mervado.

--
FeZo

Nekem annyi, hogy megfigyeltem, hogy a McLaren egy ev kivetelevel (amelyik evben a Brawn GP-vel nyert Button, akkor a McLaren is benezte) mindig ossze tudta hozni marciusra az autot, kezd erdekelni, hogy miert csak ok tudjak ezt mindig ilyen fegyelmezetten tartani (vs. tavalyi es tavaly elotti kezdeti Red Bull gondok (tavaly a KERS hutese, tavaly elott lerohadt Vettel alatt a kocsi az elso par versenyen), a Ferraritol mar megszokott juniusra elkeszulo versenykepes targyevi motor, stb.)

Az egy masik kerdes, hogy utana a tobbiek utolerhetik a McLarent ezekben, ahogy telik az ev.

A múltkori teázós topic hatására ma reggel kipróbáltam a kávé helyett teát (reggel szoktam kávézni csak, sokszor érzem a fáradtságot, amikor kiűrül). Eddig egész jó, de délután muszáj volt egy kávét meginnom. Próbálgatom továbbra is, aztán majd kiderül.

Btw grat a fogyáshoz.