- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 151843 megtekintés
Hozzászólások
f1hez semmi hozzafuznivalo?:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyelőre sok mindent még nem lehet erről mondani. Amitől féltem, az bekövetkezett. Attól tartottam (korábban le is írtam), hogy ha az emberem elmegy a Ferrari-hoz, az nem tud majd autót építeni alá. Így lett. Három éve szerencsétlenkednek. Massa szintén szerencsétlenkedik. Erről korábban már vitatkoztunk, most is tartom, olyan messze van Alonso-tól, mint Makó Jeruzsálemtől. Alonso erőltette, meg is lett az eredménye. Remélem holnap azért valamit kihoz ebből a fostalicskából.
A többiek egyelőre nem érdekelnek. Raikkonen hozta, amit vártam tőle egyelőre :DD
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fura, Schumi és csapata tudott autót építeni a szar Ferrariból. Dehát nem mindenki lehet hétszeres világbajnok :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem akkor a Ross Brawn, Schumi és Jean Todt trió tudta ezt összehozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért írtam "és csapatát" :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor mégsem annyira fura? Tavaly milyen Mercedest hozott össze a Schumi és Ross Brawn? Egy kalap szart.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Róma sem egy nap alatt épült fel :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én egyelőre elégedett vagyok :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Trackerben egy új hozzászólás a topichoz. Valahogy éreztem :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Brawn volt a nagy mester. Emlekezzunk vissza, hogy epitett egy autot, amivel egytlen szezon alatt vilagbajnok lett. Nem tudom ha az F1 tortenelme alatt volt vagy lesz meg egyszer ilyesmi. A legnagyobb az egeszben az volt, hogy az evad elejen meg szponzoruk sem volt, kopasz autoval versenyeztek, a Virgin csak kesobb jott. Sajnos a Mercedesznel mas erdekek is vannak, ezert nehezebben megy neki ott a munka.
Az idei Ferrarinal a legnagyobb szopas az eleje, a vonorudas felfuggesztes. Ez nagy bakloves volt. Jo huzas, ha be nem tiltjak, a Mercedesznel az hatso szarny. Ugyancsak cseles megoldast alkalmaz a McLaren is a kipufogogazak eseteben. Egy dudort epitettek a kipufogo csonkok kozelebe es Coanda effektus segitsegevel csak a difuzorba iranyitjak a gazt. Ez is felig-meddig szabalytalan turpissag.
A legnagyobb meglepetest azonban Grosjean okozta a volt Renoval, ami jelenleg Lotus neven fut. Holnap erdekes futam lesz, kivancsi vagyok melyik auto birja jobban versenyt. A parkoros kvalifikacio nem mervado.
--
FeZo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem annyi, hogy megfigyeltem, hogy a McLaren egy ev kivetelevel (amelyik evben a Brawn GP-vel nyert Button, akkor a McLaren is benezte) mindig ossze tudta hozni marciusra az autot, kezd erdekelni, hogy miert csak ok tudjak ezt mindig ilyen fegyelmezetten tartani (vs. tavalyi es tavaly elotti kezdeti Red Bull gondok (tavaly a KERS hutese, tavaly elott lerohadt Vettel alatt a kocsi az elso par versenyen), a Ferraritol mar megszokott juniusra elkeszulo versenykepes targyevi motor, stb.)
Az egy masik kerdes, hogy utana a tobbiek utolerhetik a McLarent ezekben, ahogy telik az ev.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A múltkori teázós topic hatására ma reggel kipróbáltam a kávé helyett teát (reggel szoktam kávézni csak, sokszor érzem a fáradtságot, amikor kiűrül). Eddig egész jó, de délután muszáj volt egy kávét meginnom. Próbálgatom továbbra is, aztán majd kiderül.
Btw grat a fogyáshoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni