Kontra:
- Dialógusrendszer. Ez a körkörös valami nagyon jó...
...az ME-ben. Itt sem lenne rossz, ha legalább ugyanazt a választ látnám, amit mondani fog a karakter. De inkább a régi.
- Nem értem, mi ez a sok szögletes utca a demó második felében. A DAO-ban már kezdték végre kinőni ezeket a hülyeségeket, de ha itt ilyen lesz végig a városok, az nagyon gyász lesz.
- UI is visszalépés valamelyest. Nem rossz ez az átlátszóság, de valahogy olyan jellegtelen az egész. Meg az ikonok is elég semmitmondóak. DAO-ban nagyon sok egyértelmű volt elsőre is, hogy mit csinál, itt el kellett olvasni hozzá a leírást. Nem vagyok egy ikonbuzi (tényleg minden Applefan az ikonokra veri vagy csak én látom így?), de ezeken dolgozhattak volna még. Meg látszik rajta, hogy nagyon konzolra gyúrtak.
- Sok-sok töltögetés. Nagyon gáz, amikor egy beszélgetés vagy egy cutscene közben teszi ezt.
Történet és hasonlók majd elválnak.
- saxus blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 773 megtekintés
Hozzászólások
Nagyjából egyet tudok vele érteni. :) Kivéve a dialógus rendszerrel, nekem tetszik ahogy megcsinálták. Viszont a karakterek, a grafika, és a mozgás tényleg odaszab.
Gyorsan be kéne fejeznem az awakeninget, hogy mire jön a játék, addigra teljesen kivégezzem az első részt az összes dlc-vel együtt:)
Reménykedve nézegetem minden nap (amikor átbootolok játszani) az ea download manager-t, hátha megjelenik benne a játék (mivel már majd egy hónapja megvettem), de sajnos nem. :D
Nem is tudom mikor tetszett ennyire utoljára egy játék. Talán a Dungeon Siege 2-őt vártam régen ennyire. :))
::sumo.conf::
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem egy dolog nem tetszett a grafikában: úgy tűnt, felülnézetben nem lehet annyira távolra menni mint az előző részben.
Amúgy egyet értek mindenben. Meg kicsit furcsa volt, hogy alig valami történet, végig csak zúzni kell, de gondolom ez csak a demó miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, ugrott a stratégiai nézet. Gondolom ez is a konzolok miatt.
Játékmenet tényleg eléggé zúzás-cutscene-zúzás-cutscene jellegű volt, de egy 30-45 perces demótól nem vártam mély történeti dolgokat. Gondolom inkább be akarták mutatni a szkeptikusoknak, hogy működik ez a gyakorlatban is. (Bevallom, én is ódzkodtam először ettől a koncepciótól, de működik).
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak azért nem értem, mert csata közben lehet mozgatni mindenfelé a "kamerát", meg lehet zoomolni, de annyira nem, hogy az egész csatateret belássam, szóval igazából van stratégiai nézet, csak túl közeli (lehet ha távolabbi lenne nagyon megugrana a gépigény)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem egészen, mert itt mindig a kijelölt karakteredre áll rá a kamera. A stratégiai nézetben meg kb. úgy, mint egy RTS, valahova beáll a kamera, aztán ott szabadon irányíthatod az embereid, míg nagyon ki nem megy a kijelölt a képből.
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy hibrid kameranézet. (mármint ami a demóban van)
A harcrendszert/gameplay-t demózták már korábban is, hivatalos bioware videókban. Alapvetően kétféle nézet lesz, egy hagyományos rts rendszerű, és egy fps szerű. Ezek között tetszőlegesen lehet váltogatni. Illetve a kettőt lehet kombinálni is. A demóban lévő kamerarendszer a kettő keverékének néz ki, de nyilván a demó szűkössége miatt nem állítható.
::sumo.conf::
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni