Üdv!
Érdekelne, hogy honnan lehetne infót szerezni az irányban, hogy egy lemodellezett 3D-s objektumból, belsőtérből, ... hogyan lehet élethű képet készíteni. A modellezés még csak csak megy, de a textúrák és a világítás, ... Túl steril marad a kép.
Hiába részletes egy asztal modellje, hiába szép rajta a fa mintázat, ... a világon nincs olyan, hogy nincs rajta por, anyaghiba, elszíneződés, ...
Ezekhez van valami elérhető infó/könyv/tanfolyam? Vagy ez már a művészet kategória, amit nem lehet tanulni?!
Bármilyen ötletet, tanácsot elfogadok.
- 1778 megtekintés
Hozzászólások
[off]Vizsgáld meg alaposan a környezeted, hogy mit látsz, és a látvány hogyan jön létre, miért látod azt, amit látsz. Aztán nézd meg, hogy a kamera hogyan látja: hogyan csal el néhány dolgot, miközben szemmel észre nem vett részeket mutat meg. Szerintem, ha látod a lényeget, akkor könnyen létre tudod hozni újra, akár rajzolsz, festesz, vagy 3D-ben modellezel. Úgy értem, nem a technika a lényeg, hanem az, hogy tudd mit akarsz létrehozni, milyen képet akarsz látni, amikor elkészülsz. Ha ez nem megy: adj hozzá káoszt! :)[/off]
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Próbálj inkább a grafikával foglalkozó oldalakon keresgélni. Pár oldal:
www.cgsociety.org/
http://www.evermotion.org/
http://www.tutorialized.com
Itt találsz pár nagyon alap leírást: http://www.leighvanderbyl.com/tutorials.html
Nem kell kizárólag C4D-s oldalakat kersened. Aztán használhatsz külső rendert is van pár ingyenes pl Luxrender de ha cuda képes kártyád - én nem túl régi - van és hajlandó vagy kicsit áldozni akkor ajánlom az Octane Rendert is. Natívan megy linux, osx és win alatt. Ugyan béta de masszívan fejlesztik és kártyától függően gyors és bitang gyors, lásd a linken lejjebb a képek alatt a renderidőket.
http://www.evermotion.org/tutorials/show/7961/octane-render-review
Sok sikert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni