- nanto blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 864 megtekintés
Hozzászólások
Ez nem veled szemben, hanem előtted parkol. :-)
-----
"Fontosabb egy jó szomszéd, mint egy távoli rokon." (Árvízkárosult, 2010)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem, mert en a tul oldalon parkolok es utcarol fenykepeztem gyalog
------------
A Windows 95 hibajabol tanulva inkabb Windows XP-nek nevezték el, hogy ne legyen ciki, hogy a legtöbb dologra 2008-ban még mindig a "Windows 2001" a leghasználhatóbb
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem. Akkor átellenben parkolt. :-)
-----
"Fontosabb egy jó szomszéd, mint egy távoli rokon." (Árvízkárosult, 2010)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nézd már, megint nincs rajta sapka" :D
------------
A Windows 95 hibajabol tanulva inkabb Windows XP-nek nevezték el, hogy ne legyen ciki, hogy a legtöbb dologra 2008-ban még mindig a "Windows 2001" a leghasználhatóbb
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gimp, Photoshop, whateva :) Amúgy nem értem, hogy miért nagy szám egy HUP-os, KDE-s, GNU-s, GPL-es, vagy akármilyen rendszámú kocsit kiemelni. Gondolom nem kifejezetten ilyen rendszámért állnak sorba a kockák.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, de ez saját :) Mikor vettük gnome-osként csak vigyorogtam, hogy pont egy kde-s rendszámot fogtunk ki. Szerencsére a kocsi nem olyan bonyolult és instabil, mint a kde :) (persze a rendszámon a számok helyén a ROX felirat már gimppel készült)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
en BMW párti is vagyok, a ketto egyutt esett jol :D
------------
A Windows 95 hibajabol tanulva inkabb Windows XP-nek nevezték el, hogy ne legyen ciki, hogy a legtöbb dologra 2008-ban még mindig a "Windows 2001" a leghasználhatóbb
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha nem fotóbolt, hanem eredeti, akkor mit jelent a r0x szöveg? magyar rendszám szabályok szerint egy számnak lenni kell, egy tippem van, nem o hanem nulla...
egyébként meg úgy néz ki az autó, mintha egy vw jetta lenne... ha csak fele olyan vacak autó, mint az elődje volt, akkor sikítva menekülős kategória.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"egyébként meg úgy néz ki az autó, mintha egy vw jetta lenne... ha csak fele olyan vacak autó, mint az elődje volt, akkor sikítva menekülős kategória."
Ja, jetta. A rendszám második fele fake, lásd a hozzászólásom eggyel fejlebb.
Tudom neked a vw finoman szólva nem szimpi, kiderült ez már pár hozzászólásodból, de nekem nincs vele gondom. Sem kívül/belül minőségre, sem megbízhatóságra nincs panasz egyelőre, sőt.
Ismeretségi körben vannak borák is, azokkal sem volt gond soha, illetve tágabb családi körben van mégegy jetta, azzal is zéró probléma volt eddig. Szóval a saját és környezetem tapasztalatai alapján nem jelenteném ki, hogy ez a "sikítva menekülős kategória". Ugyanakkor ha akarnám, akkor a sógorom problémás -olajfaló- G astrájából én is levonhatnám azt a hibás következtetést, hogy minden opel ilyen ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem a VW-knek a design-ja nem tetszik, sosem tetszett, de belul gyakorlatilag majdnem ugyanolyan megbizhato, mint barmelyik masik nemet auto
------------
A Windows 95 hibajabol tanulva inkabb Windows XP-nek nevezték el, hogy ne legyen ciki, hogy a legtöbb dologra 2008-ban még mindig a "Windows 2001" a leghasználhatóbb
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csiszolok kicsit a stíluson...
elég nagy baj lenne, ha ugyanolyan megbízható lenne, mint bármelyik másik német autó... pontosabban: ha a mostani német autóm ugyanolyan megbízható lenne, mint a borám volt...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nekem a VW-knek a design-ja nem tetszik, sosem tetszett..."
Ízlésről nem vitatkozunk (nekem a jetta bejön, a segge különösen tetszik), egyebekben meg -eddig- bevált.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amit mostanában úgy hívnak, hogy minőségérzet, arra nekem sem volt panaszom a borában. A dizájnja olyan, amilyen, nekem megfelelt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit konkrétabban mivel volt gondod?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pozitívumok:
- beleülni jó volt, comfortline felszereltségű autó volt, rendes anyagokból rakták össze a belteret
- független hátsó felfüggesztése volt, ezt kicsit jobban bírták a hátsó utasok, mint egy merev tengelyest
Semleges:
- a bora külseje olyan, amilyen, túl sok pozitívumot meg negatívumot sem tudok róla mondani, nekem megfelelt. nem dobott fel, semmi extra, de elment
- a kék műszerfal világítás elég megosztó volt, nekem speciel tetszett, de én ritka vagyok:)
Negatív:
- ultragagyi motor volt benne, 1.6-os fsi benzines, zabált, mint az állat, cserébe nem haladt az autó
- a festése ótvar volt, simán le lehetett mosni róla a festést
- irgalmatlan sokba került szervizelni, szerencsére nem az én zsebemre
- túl sokszor volt rossz. szétmentek a zárai, stb.
- az egész autó olyan tattermammeres stílus volt
- nem láttam még olyan paraszt és rossz szervizt, mint ahova ezt a kocsit hordani kellett. volt, hogy kiabálnom kellett azért, hogy a garanciát érvényesíteni lehessen, mert olvasni nem tudtak.
- az első köténylemezt valami hülye tervezte, pont fordítva van az alja, mint kellene
- az pozitív, hogy a ködlámpát nem tették a tetőre.
- az egész autó egy pénztemető volt, fenntartásra, üzemeltetésre nézve egyaránt.
- a fogyasztásáról elég, ha annyit mondok, hogy nagyjából annyit vagy egy kicsit többet fogyasztott, mint a mostani autóm? az 1.6-os motor? mint a mostani autómban az egyik hengersor?
- brutális áron akarták rámsózni...
- több ilyen autó volt a cégben, még az enyém volt a legjobb... haver kocsija 14-15l/100km fogyasztással (mondjuk ő sietősen járt vele), meg 12-14 ezer kilométerenkénti szervizzel... le is teszem a hajam, ha nekem 12 ezer kilométerenként saját zsebből bele kell önteni 4.5 liter motorolajaz 6600 forint/liter egységáron...
- lassú, gagyi abs volt benne.
ilyenek...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hittem műszaki hibákról van szó, tulajdonképpen amiket leírtál, annak legalább a fele nem az autó konkrét hibája, hanem az egyéb szubjektív benyomások (magas vételár, tatteres stílus, drága szerviz, hülye szervizes, stb)
A jettáról úgy összességében nekem sokkal jobb a véleményem, mint neked a boráról. Nyilván elfogult is vagyok, mindenki a saját lovát dicséri.
- Hibák: az előéletéből nem tudok hibáról, szervizeket biztos megkapta. Mióta nálunk van (1,5 éve) egyetlen helyzetjelző égett ki. 90e Km van benne (jövő héten megyek majd nemmárkaszervizbe :)).
- Belül patika, mint az új. Sehol egy zörgés, kopás, kezelőszervek jók, kézre állnak. Tágas, kényelmes, praktikus (csomagtér:530l). Műszerfal ebben is kéken világít, semmi bajom vele.
- Az enyém is comfortline (illetve még azon felül jópár dolog). Szeretem, hogy minden egyszerű és logikus, nincs túlbonyolítva, nincs gomberdő. Pl fényszórómosó: nincs külön gombja. Ha szélvédőt mosol, akkor minden x-edik alkalommal lemossa a fényszórót is. Klíma: ha rükvercbe kapcsolsz, akkor belső keringtetésre kapcsol, hogy ne szívja be az utastérbe a kipufogógázát tolatáskor. Ha mínusz van fűti az ablakmosó fúvókákat, stb)
- Motor: 1.6 8v. Ekkora tömeghez (~1300Kg) határeset, de egész jól megy (persze ez mindenkinek mást jelent). Az olajat nem eszi egyáltalán, pedig elég "vékony" 5w30 van benne.
- Fogyasztás: a nagy átlagom 7,3l. Országúton 6-6,3 literrel eljárok (~100-as tempó), város ~8l (BP-n lehet több lenne).
- Fék nagyon jó, abs nem lassú (ilyenről még nem is hallottam, de lehet a borában korábbi generáció volt).
- Futómű, feszes, bolondbiztos. Hátul teljesen független felfüggesztés, :like:
- Kormány: "servotronic", okos, elektromechanikus: pl képes az oldalszelet kompenzálni magától egy kis ellentartással, ha érzi, hogy mindig ellenkormányzol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az, hogy sorozatban törnek el a zárak, hogy sorozatban durrannak el a gyújtótrafók (a 8v-s motorról nem tudom, hány trafó van benne, a 16v-ben 4 volt), hogy literekkel többet eszik, mint a hasonló 1.6-os astra, hogy sokkal lomhább: ezek műszaki/tervezési bajok.
az, hogy a szerviz olyan, amilyen, az nem a vw tervezők hibája, hanem a vw csoport hibája, ettől ez még játszik a minőség megítélésében.
amivel én jártam, nekem semmibe nem került, úgyhogy én hordtam rendszeresen szervizbe. ugyanezen okok miatt (hogy semmibe nem került, cégautó volt) még akár szerethettem volna. de egy g astrából ültem át és túl nagy volt a különbség, nem minden területen a bora javára.
az 1300 kilós tömeghez a 75kw-os motor az a közröhej tárgya. még akkor is, ha a 8 szelepes motorok alsóbb fordulatszám tartományokban rendszerint jobban húznak, mint a 16v-sek, de ez akkor is nevetséges. 10kg/le arány fölötti autó, lol.
abs: egyszer meg kellene számolni (tudom,lehetetlen:) ) vagy meg kellene tudni, hogy hány csatornás az abs-e és másodpercként hányszor képes beavatkozni. 30 fölött már istenkirály:)
tisztán pesti közlekedésben a 12-13 liter bement a borába, ha nem tapostam ki a belét csak normálisan mentem a forgalommal. azért ez lol.
a kezelhetőségével nincs baj, ugyanaz az egyenrendszer van benne, mint a német autókban általában. ezt én speciel szeretem, hogy a gomb az mindig ugyanott van, nincsenek benne renaultos meg citroenes kitalálmányok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"az 1300 kilós tömeghez a 75kw-os motor az a közröhej tárgya. még akkor is, ha a 8 szelepes motorok alsóbb fordulatszám tartományokban rendszerint jobban húznak, mint a 16v-sek, de ez akkor is nevetséges. 10kg/le arány fölötti autó, lol."
Egy jóval erősebb autóból ez nyilván lol, de a nagyátlagból egyáltalán nem lóg ki, pont olyan menetdinamikára képes, mint bármelyik mai 1.6-os. Lehet vele tempósan, "dinamikusan" haladni.
Egyébként ahogy mondod, a 8 szeleppel szerintem igen kellemes karakterisztikája van a motornak, amit tud azt kb az egész fordulatszám tartományban egyenletesen tudja, és alulról is szépen megindul (3.-ban pl simán kanyarodok, vagy kényelmesen megyek óra szerint 50-nel 5.ben kb 1500-as fordulaton). Ez hétköznapi használatban lehet többet ér, mint a 6800-as fordulaton jelentkező +20 lóerő.
"abs: egyszer meg kellene számolni (tudom,lehetetlen:) ) vagy meg kellene tudni, hogy hány csatornás az abs-e és másodpercként hányszor képes beavatkozni. 30 fölött már istenkirály:)"
4 csatornás/4 szenzoros. A pedálon alig érezni valamit, csak egy folyamatos morgó/daráló hang van ha dolgozik. Nem az van, hogy "katt-katt-katt", haenm "krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" Érted :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Egy jóval erősebb autóból ez nyilván lol, de a nagyátlagból egyáltalán nem lóg ki, pont olyan menetdinamikára képes, mint bármelyik mai 1.6-os.": csakhogy pont arról beszélek, hogy nagyátlagból átülve volt ótvaros érzés, nem a jóval erősebből. 1.6-os benzines 100 lovas astrából ültem át, az enyém 105 ló volt, és nagyon döglött érzés volt. a mostani autóm nyilván teljesen más kategória, ott meg arról szól a vicc, hogy nehezebb is legalább 2 mázsával, erősebb is, mégsem eszik többet.
"tud azt kb az egész fordulatszám tartományban egyenletesen tudja": erről ugye tudjuk, hogy nonszensz, legfeljebb érzet, de műszakilag nem indokolható, tehát ami 8 szelep és arra van hangolva, hogy alul jól húzzon, az felül közel sem tudja azt, amit.
a blokkolásgátlóról meg annyit, hogy a borában simán lehetett hallani a beavatkozásokat, a mostani kocsimban már közel sem, és egy jobb bmw az megint más kategória a maga 34 beavatkozás/sec sebességével...:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
HUP Polo: http://hup.hu/node/91268
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni