T-home net + iptv

Hozzászólások

Mi is most váltottunk netet, de maradtunk a T-Home-nál.
Eddig a hűségnyilatkozat miatt 1 Mbites volt, most 15 Mbites "Családi DSL" lett.
Az elmúlt két napban nem volt net, és most már úgy jött vissza, hogy az új csomag él.
Ebből persze csak 5 MBitet garantálnak, és a gyakorlatban is csak ennyit kapok, a minimálisan garantált 512Kb feltöltéssel egyetemben. :(
-------------------------------------------------------------------------------
Az életben csak egy dolog a szép, de az épp nem jut eszembe.

Slackware Linux 13.1 | 2.6.34.1-janos

Székesfehérvár.

Adtam még egy esélyt nekik.
A csomag mint fentebb említettem 15 Mbit/0,9Mbit-es, ebből 5Mbit/512Kbit-et garantálnak. Ennek ellenére:

-------------------------------------------------------------------------------
Az életben csak egy dolog a szép, de az épp nem jut eszembe.

Slackware Linux 13.1 | 2.6.34.1-janos

Írtam nekik a netes ügyfélszolgálaton keresztül.
3 nap után kaptam egy korrekt választ, amiben azt mondják, hogy nálunk nem megy át több a kábelen, és ezért, javasolják, hogy az 5 Mbit-es csomagra downgradeljünk. Ezt is tesszük.
-------------------------------------------------------------------------------
Az életben csak egy dolog a szép, de az épp nem jut eszembe.

Slackware Linux 13.1 | 2.6.34.1-janos

Lassan ott tartunk, h T-Home-nal az is csoda, hogy mukodik valami. Nem tul regen atkottettem a netem 8Mb-rol 25Mb-re es azota gyakorlatilag hasznalhatatlan a szolgaltatasuk. Ilyen aprosagot nem is emlitve, hogy egy darabig ket szolgaltatas volt a nevemen, mert csesztek a regi deaktivalni es eltavolitani. Ha nem megyek a kerdes utan, akkor mai napig ket csekket kapnek. Aztan elvelejtettek modemet cserelni nalam valtasnal es ED2-es modemen probaltan ED3-as halon szolgaltatni. Uvoltenem kellett az ugyfelszolgalattal, hogy kicsereljek mert az egyik szerelojuk elkopte, hogy ez igy nem teljesen okes. Azota kb. naponta nyittatok veluk uj ticketet, mert maximum 3 percig mukodik a net, utana van negyed ora szunet. Dolgozni meg nem artana. Ha lenne mas szolgaltato a kornyeken mar reg valtottam volna, mert ezt a szolgaltatas minoseghianyt szerzodesszegesnek tartom es mar rohadt ideges vagyok miatta. Ha meg egy kicsit felhuznak azt hiszem megkeresem a fogyasztovedoktol kezdve mindenkit.

---
pontscho / fresh!mindworkz

Ez annyira érdekes, mert nálunk (bár nagyjából egyetlen szolgáltató, talán van valami helyi kábeles is) a T-Home egyelőre kifogástalan. Tizen valahány éve van náluk netünk és évente max. 1-2 nap van amikor az ő hibájukból(?) nincs net. Azonkívül hozza a névleges 8/1-et (ez itt az elérhető legnagyobb).

Barátnőmnél viszont Budapesten a XII. kerületben a UPC volt az, ami kritikán alul teljesített. Ebben az a fura, hogy ugyanabban a kerületben, picivel arrébb egyik barátomnak viszont semmi gondja vele. Úgyhogy nem hiszem, hogy ki lehet jelenteni, hogy ez vagy az úgy szar ahogy van. Van ahol ez jó, van ahol az.

Ennek ellent mond az, hogy akarkivel is beszelgettem errol, mindenkinek az volt az elso kerdese, hogy "csak nem T-Home?". Pedig eleg szeles skalan mozgott a lista, hogy ki hol es merre lakik Budapesten belul. Egyik ismerosomnel peldaul siman bekotottek ugy egy ADSL-t a T-Home emberei, hogy az oszlopon elfelejtettek ellenorizni a vonalat es mit ad isten pont ott volt kontakthibas a kabel es emiatt napjaban csillioszor szakadt. Vagy az en modem kalvariam. De sorolhatnam tovabb, hogy miket "muveltek" eddig. Az meg hogy masnal megy... nem nagyon vigasztal, mert nalam tobbet van szunet mint mukodokepes allapot :|

---
pontscho / fresh!mindworkz

T-Home kritikán aluli, én is üvöltöttem már velük párszor. Nálam a net szakad meg pár másodpercre, ezt 5 percenként, és ilyenkor általában 1-2 órán keresztül csinálja. Böngészésnél talán észre sem venné az ember, de ha szükség van a folyamatos kapcsolatra, akkor kiakasztó.
Ez kábelnet, amire 95(!)%-os rendelkezésre állást vállalnak. Kérdés, hogy a pár mp. szakadás, vagy az 1-2 órás időtartam számít ilyenkor rendelkezésre nem állásnak. (van egy tippem...). Használhatóság szempontjából a 95%-ot már simán átlépték.
Szintén az ÁSZF szerint az ügyfélszolgálatra is vállalnak rendelkezésre állást (bizonyos időn belül jelentkezik egy ügyintéző). Na, ezt biztos hogy nem tudják tartani.

hidd el, a tobbi szolgaltatonal konnyebb elerni oket... persze, lehet, hogy te akkor telefonalsz amikor vmi tomeges hiba miatt sokan masok is, ilyenkor biztos kell varni :)

es ugye a kabelnet altalaban nem dedikalt vonal a kozpontbol, szemben a dsl-el. kabelnetnel nagyobb esellyel van tomeges problema...

az iptvrol irok a linkelt topicba