Ebben a témában "sajnos" túl sok találatot kaptam, és mivel nem értek hozzá, ezért kissé elbátortalanodtam.
Az alapvető problémánk az az, hogy a nagyszerű "matávos" vonallal sok a bajunk. Ez azért problémás, ha a partnerek egyszerűen nem tudnak minket elérni. Az se lenne rossz, ha lenne pl. egy házi telefonközpontunk, ami "több lábon áll". Már most is két készüléket használunk, egy mobilt és egy vezetékest, de ez azért nem ugyanaz.
Az ideális megoldás az lenne, ha lenne egy (bejövő) telefonszámunk, ami valami úton-módon mindenképp elér hozzánk, vagy gsm-en át vagy vezetékesen, vagy akár neten keresztül, attól függően, hogy melyik működik vagy melyik a legolcsóbb. De gondolom ez nem oldható meg egyszerűen és olcsón.
Akár az is megtenné, hogy ha lenne pl. két számunk, egy gsm és egy vezetékes (bár lehet hogy a vezetékest is kár erőltetni?), és ha az egyik nem működik, akkor hívhatják a másikat. De magamból kiindulva ez már nem annyira jó dolog.
Személy szerint örülnék egy "bekapcsolom és működik" megoldásnak, külső supporttal, hogy ne legyen abból gond, hogy ha nem vagyok elérhető és meghal a telefonközpont, akkor ki csinálja meg.
Mivel tartok a rabló kereskedőktől és salesoktól, elsősorban a szakemberek véleménye érdekelne, hogy mit lehet (szoktak) csinálni ilyen esetben.
A forgalom típusa jellemzően bejövő hívás, kifelé ritkán telefonálunk ezekről a vonalakról, akkor is inkább a gsm-en, vagy a céges, flottás előfizetéses telefonokról, ami a jómunkásembereknél van. Ha ez számít, akkor a gsm a pannonnál van, a telefon Tés, a net inviteles (mikrohullám).
- 6074 megtekintés
Hozzászólások
és mi a baj a "matávos" vonallal? mert a PSTN tipikusan egy eléggé stabil termék...
egy bejövő számmal nem fogod tudni megoldani, hogy egyszer kanócon jöjjön, egyszer GSM-en.
bármilyen (analóg/digitális/voip) központot tudsz illeszteni a meglévő analóg és a gsm vonaladhoz.
mit is szeretnél akkor pontosan?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"és mi a baj a "matávos" vonallal? mert a PSTN tipikusan egy eléggé stabil termék..."
Két héten keresztül - kisebb-nagyobb megszakítsokkal - nem voltunk elérhetőek. Amikor volt vonal, akkor nem tudtuk, hogy azért van, mert megcsinálták, vagy csak. Az ügyfélszolgálat természetesen rendkívül segítőkész volt. Egyébként most se tudjuk, hogy most épp miért van vonalunk.
mit is szeretnél akkor pontosan?
Amit leírtam. Olyan megoldást, ami össze tud fogni több technológiát, ideális esetben úgy, hogy a minket hívó fél számára transzparens (egy számot hív, ami minket mindenképp elér, ha esik ha fúj).
Például a skype: ha nem vagyok online, akkor forwardolja a hívást egy megadott számra. A gsm is tudja, hogy ha nem vagyok elérhető (ki van pl. kapcsolva a telefon), akkor a hívást továbbítja egy másik számra, így elvileg sorba lehetne kötni a skype telefonszámot a gsm-el és a matávos vonallal, de ez semmiképp se olcsó és mindenképp bonyolult.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi áthoztuk a vonalas MT, és UPC számainkat VoIP-ba. A http://gloster.hu és a http://www.alkozpont.net oldalakon nézelődj, profik, jól tolják.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Adunk olyan szolgáltatást (voipon), hogyha nem elérhető a végberendezéd (voip ata/telközpont) - mert nincs áram, megállt a net, v csak foglalt - átírányítjuk általad megadott számra. Ez lehet mobil és vezetékes is. Uazon a számon több párhuzamos hívásod is lehet természetesen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni