Kis cég a miénk (kb. 30 mellék), és a jelenlegi ISDN telefonközpont felett eljárt az idő - nem lehet úgy programozni, ahogy a főnök óhajtja (minden nap délelőtt és délután 1-1 órára lehessen direkt behívni a mellékeket, egyébként pedig adott mellék csörögjön; kivéve a hónap utolsó hetében, ahol 2-2 órára kell tudni mindenkit hívni kívülről direktben).
Gondolom egy SoftPBX (Asterisk/CallWeawer/Yate ..etc) ezt megoldhatná - van is programozói tudás, csak kapacitás nincs, így keresünk egy megfelelő szolgáltatót, aki hozza a szükséges vasat, beköti, bekonfigurálja, segíti kielégíteni az extra igényeket - azaz telepít és támogat.
Ki mit javasol?
- 1119 megtekintés
Hozzászólások
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ha írsz konkrét várost és fővonal / mellék számot akkor már záporozni is fognak az árajánlatok :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+36 1 455
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én fővonal tekintetében darabszámra gondoltam :)
Mondjuk nem biztos, hogy teljesen ki kell cserélni az egész központot, lehet, hogy amely funkciók nektek kellenek nem igényelnek teljes cserét.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2 fővonal (azt hiszem) + GSM. Inkább megtartanám, mert a 30 ISDN mellék lecserélése elég húzós összeg...
Inkább valami együttélésre gondoltam (SoftPBX az alközponton keresztül kezeli a mellékeket), ha nem nagy hülyeség.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
30 ISDN telefonotok van ? Az jó drága lehetett anno.
Ez amit írtál: "SoftPBX az alközponton keresztül kezeli a mellékeket" nem megvalósítható.
Talán az lenne a leggazdaságosabb ha jelenlegi telefonközpontotok elé (a fővonalakkal sorba) lenne berakva a VoIP szerver így bejövő hívás esetén meg tudod szabni mikor menjen tovább a hívás a ti jelenlegi telefonközpontotokra és mikor menjen mondjuk hangpostára, ivr menüre ,stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy elnézem, most is drága (38eFt az ISDN telefon, Linksys SPA921: 18eFt).
GT
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni