UPC hivatalos levele:
A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt hibabejelentése
érdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta orvosolni a
problémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az
adatbázisunkban nyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot
felvennünk Önnel. Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még
jelenleg is fennáll, jelezze társaságunk felé a 1221-es telefonszámon."
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Ügyfél válasza:
Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban
tartózkodtam, és a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem.
Az, hogy mint utólag kiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot,
úgy vélem nem az én hiányosságom. A megadott címen található lakás nincs
körülvéve sem vizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a
kaputelefonba, valamint nagytestu harci kutyák sem orzik azt. Két
kollégájuknak furcsamód már sikerült eljutni a lakásba, valamint
felhívni engem a rosszul rögzített telefonszám ellenére - bizonyára
Danny Blue és Christian Panthera - szintu telepatikus képességeik
segítségével. Mivel a kollégája baszott kijönni, és a hibát nemi szerve
ritmikus húzogatásával próbálta elhárítani, az általam érzékelt probléma
még mindig fennáll. 9 -szer pofáztam el maguknak, hogy hibás a modem,
amit Önök biztosítottak. Maguk hülyének néztek, hiszen az Önök adatai
szerint minden rendben.
Ezek után persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy
vélem, kimerítik a pofátlanság határát. Véleményemet az ügyrol, a
szolgáltatásról és a cégükrol egyetlen köpéssel kifejezhetem. Öröm az
ürömben, hogy ügyintézoik nagyon kedvesek és segítokészek, az meg egy
másik dolog, hogy a "kapcsolja ki a tuzfalat és a vírusirtót" -
színvonalú tanácsaikkal nyugodtan kitörölhetem ám a seggem. Ha kellemes
társalgásra vágyom, egy más jellegu emelt díjas telefonszámot tárcsázok.
Mellékelten bátorkodtam elküldeni az önéletrajzomat is, mivel ennyi
szaktudással én is rendelkezem, ezért örömmel lennék egy ilyen remek,
dinamikus csapat tagja.
Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis pontosan annyiba kerül,
amennyit ér, ez megmagyarázná, miért is akciós az elso három hónapban.
Megkísérlem elmagyarázni még egyszer, utoljára: 1. A problémán forrása a
hibás modem. 2. Önök küldenek egy szerelot, aki ért a számítógéphez,
valamint egy muködo modemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a
szar ami itt van, csak fojtogatós szexre alkalmas, másra nem.. 3.
Küldenek a szerelovel egy embert, aki tudja használni a telefont, a
kaputelefont, valamint a liftet, bár jöhetnek lépcson is, így ez csupán
ajánlott opció. 4. Kicserélik a modemet. A szerelo bejön, köszön
napszaknak megfeleloen, leveszi a cipojét, visszautasítja a felkínált
frissítot és kicseréli a modemet. A közlekedos ember kint marad. 5.
Aláírom a munkalapot, a szerelo elköszön és kimegy. 6. Muködik a
szolgáltatás és mindenki boldog.
Amennyiben a fenti hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak a
szolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önök
megvalósították a szerzodésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás,
hanem egy fos. Egy FOS.
Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint
jómagam, de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul
HIVATALOS PANASZ. Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk
miatt, de csak azoknak adom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén
megadják, 2. Kiérdemelték, 3. Félek tolük. Sajnálatos módon Önök egyik
kategóriába sem esnek bele, ezért hát levelem keserédes hangvétele.
Amennyiben hajlandóak rendesen végezni a munkájukat, akkor Önök
felhívnak az általam megadott telefonszámon, és egy Önök által
kiválasztott idopontban készséggel állok rendelkezésükre.
Várom megkeresésüket! Nyomorékok.
Tisztelet nélkül:
- 5442 megtekintés
Hozzászólások
ez hűűű de régi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
parszor mar volt
t
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Örök klasszis - olvasnám a többi hivatalos levelét is... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban
tartózkodtam, és a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem."
imádni való indítás :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor először olvastam, vicces volt. Amikor másodszor olvastam, akkor néha elgondolkodtam. Most olvasom harmadszor, és egyre kevésbé vicces :-(
GyK.: Kap egy udvarias, de a felelősséget áthárítani igyekvő levelet, ami valótlanságokat állít. Erre a válasz első mondatát elég durván fejezi be. :-(
-----
Dropbox tárhely igénylése: https://www.getdropbox.com/referrals/NTI2MzM2MjA5
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha kicsit is REAL a levél, akkor röhögnek rajta egyet és kávéznak a UPC-nél tovább. Én is voltam ügyfélszolgálaton, aki anyázott röhögtem rajta egyet. Ezzel semmit nem ér el. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szép szóval sem, tehát anyázik az ember. Én 60 napja szépen hívogatom és levelezek a t-hommal. Jön az anyázás. Tőlem röhöghetnek is, a csekkjeiken is, amit nem fizetek be és amiből az ügyfélszolga a fizetését kapja. Ha neki vicces, akkor jó. :) Gondolom akkor is röhögni fognak, amikor a német anyacéghez írt levelemre az első reakciók megérkeznek a magyar T csopor megfelelő felsővezetőihez és a szar elindul lefelé a ranglétrán. :) A németeknél ugyanis nem a homár blogban merül ki a fogyasztóvédelem. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát nem tudom mi lesz az eredmény, általában a végén mindig fizet a user... Az hogy a németek mit szólnak nem tudom, szerintem nem munkakörük hogy magyar enduserrel törődjenek. Vagy kukába megy, vagy kapsz egy ilyen választ: "Rufen Sie bitte das ungarische Büro. Vielen Dank!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért nem a magyar fogyasztóvédelemmel fenyegeted őket?!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát lehet, hogy régi, de szét röhögtem magam rajta.
"de csak azoknak adom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén
megadják, 2. Kiérdemelték, 3. Félek tolük."
a 3. az nagyon jo :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni