- KAMI911 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3620 megtekintés
Hozzászólások
Na fasza, most már a klinikákhoz se lehet majd leparkolni. Amivel nem lenne semmi gond, ha nem privatizálták volna a Határ úti parkolót.
Amúgy ha már így növelik a területet és az árakat, akkor meg lehet tudni hogy mit kapunk cserébe? Ha jól tudom, akkor szolgáltatásért szoktak az emberek fizetni, de valahogy nem érzem, hogy bármit kapok ez esetben. Mi lesz más (jobb) azokban az utcákban, ahol sok évig ingyen lehetett parkolni (a parkolóautomatákon kívül)?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az áremelésnek pont az a lényege, hogy amiért tegnap x Ft-ot fizettél, azért ma x+y Ft-ot kell fizetni. Ha közben nőne a szolgáltatás minősége, akkor nem áremelés lenne. Esetleg másik megoldás lehet a tejfölös módszer: Az ár nem változik, csak a doboz lesz egyre kisebb.
Ennek általában nem örülünk, de az áremelés szónak akkor is ez a jelentése.
-----
Dropbox tárhely igénylése: https://www.getdropbox.com/referrals/NTI2MzM2MjA5
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biboka a teruletnovelesrol irt. Sok olyan utcara is kiterjesztik a fizetesi kotelezettseget, ahol nem problemas a parkolas. Az ilyen helyen lakoknak mivel lesz jobb ezutan? Nem lesz tisztabb az utca, nem orzik az autot, az ejjelenkenti automosasrol nem is beszelve. Sokkal inkabb ez egy ujabb adoforma a budapestieknek...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól látod a kérdést. Biboka a területnövelésről is írt. Én meg nem írtam a területnövelésről, ugyanis annak semmi köze az áremelés szó jelentéséhez, amiről viszont írtam.
-----
Dropbox tárhely igénylése: https://www.getdropbox.com/referrals/NTI2MzM2MjA5
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
írtál, viszont minek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végülis igaz, a 0-ról 160-ra az végülis csak áremelés :-) Nekem az a bajom, hogy ettől a 8. kerületi grundokon nem lesz parkolóház/mélygarázs (amiért már jogosan lehetne pénzt kérni, mert azt fenn kell tartani, befektetés volt), nem lesznek leaszfaltozva a széteső félben lévő macskaköves utcák (Tömő pl), nem lesz nagyobb biztonságban a leparkolt autó mint eddig. Tehát nem értem, hogy mire fel szedik be egyre külsőbb területen való parkolásért a pénzt.
Nagykörúttól befelé teljesen korrekt, legyen díja, cserébe viszont lehessen rendesen tömegközlekedni, építsenek külső kerületekben parkolókat, stb. De ez a beszedjük és jól járunk hozzáállás nagyon tudja toszni az agyamat.
A másik probléma, hogy pl a metrók körül nincs elég parkolóhely. KöKin+Határ úton fél Dél-Pest(+agglomeráció) átmegy minden nap. Nagyon sokan hagynák ott az autót a metróállomások környékén, ha lenne rá lehetőség, de egyszerűen nincs, persze hogy mindenki bemegy akkor már ameddig csak lehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, hogy semmit nem kapsz cserebe, viszont hamarosan megjelenik az új 458 Italia Ferrari, és a parkolócég vezetőjének gyorsan össze kell rá szedni a pénzt,ezért van az áremelés, meg az övezet kiterjesztése.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni