T-Home elofizetes felmondas - suxx

Fórumok

A mult heten bementem az T-Home ugyfelszolgalaltara es felmondtam az elofizetesemet, mert talaltam olcsobban. Persze elojottek azzal, hogy van kedvezobb lehetoseg, kb. fel aron es 4 helyett 5Mpbs. Erdekes, hogy az elmult 3 evben egyszer sem kerestek meg ezzel.

De nem ez az amiert aljasnak gondolom a ceget. Amikor felmondtam, jeleztek, hogy a szolgaltatast 8 napon belul deaktivaljak. Termeszetesen a nyolc napot ki is hasznaltak (gondolom ennyire bonyolult atkonfiguralni a rendszert - bizonyara kell nehany X-et kiszedni valamelyik webes feluleten).

De ez meg mindig nem gond, hiszen legalabb megfelelt a tajekoztatasnak.

Ami rettentoen bosszant, az az, hogy amikor megkerdeztem, hogymi lesz az e-mail cimekkel amiket hasznalok (illetve csak hasznaltam) azt mondtak, 6 honapig meg elnek. Ehhez kepest a szolgaltatas megszunesevel egyutt megszuntek azok is. Es mindezt csak ugy vettem eszre, hogy a levelek amiket oda kuldtek, visszapattannak. Szoval azota se webmail, se pop3.

Koszonom kedves T-Home!

/sza2

Szerk:

Ezt el is felejtettem. Ilyen most kaptam toluk elosszor - es szerintem utoljara is. A lemondas utan 2 nappal. Kicsit mokas:-)

Engedje meg, hogy a közelgő meghitt időszak alkalmából szeretettel teli karácsonyi ünnepeket és sikerekben gazdag boldog új esztendőt kívánjunk Önnek és családjának!

Köszönjük eddigi megtisztelő bizalmát, reméljük a továbbiakban is a T-Home-ot választja,
és megelégedéssel használja szolgáltatásainkat!

Üdvözlettel
T-Home

Budapest, 2009. december

Jo az idozites:-)))

Hozzászólások

Együtt érzek veled. Sajnos nagy ott a dilettalizmus. Sokan, köztük én is tudnék mesélni. Soha többet tonylány!

Én gyakorlatilag ezért nem használtam a szolgáltató-féle mail címemet.
~6 év után most váltunk szolgáltatót, legalább nem fáj miatta a fejem... azért kíváncsi leszek, meddig élnek a címek - nem kéreztem.

Az évek óta működő "nagyok" már csak ilyenek! Elszemtelenedtek. Bár, sohasem voltak barátságosak. Amíg a monopóliumuk megvolt (sajnos van olyan terület ahol most is megvan) addig szívatták az előfizetőket.
Az az érdekes, ha egy területen megjelenik a konkurencia, akkor már árat csökkentenek, sávszélességet növelnek, de nem elébe mennek a dolgoknak, hanem csak akkor amikor már megkötötted a szerződést az új szolgáltatóval és a réginél a fel akarod mondani.
--
Hagyd már abba és kész!

Invitelnél most mondtam le a telefon+net előfizetésemet, mert pofátlanul sok volt a tarifa, és megbízhatatlan a szolgáltatás. Amikor bementem az ügyfélszolgálatra bejelenteni a szándékomat, egyből könyörgőre fogta a dolgot a hölgy, hogy de van sokkal olcsóbb ugyanilyen csomagjuk. Mondtam, hogy kösz, nem kell. 8 éve vagyok hűséges előfizetőjük, egyszer-kétszer voltam csak késésben a fizetéssel, ehhez képest elfelejtenek szólni, hogy van jobb ajánlatuk számomra. Egyszer úgy adtak egy ezres kedvezményt, hogy bementem elégedetlenkedni.
Ha nem megyek be, nem kapok. Ha pofátlanabb vagyok, kétezret kapok. Furcsa üzletpolitika...

Az email-címet, amit adtak, sosem használtam, ezzel nem lesz gondom.

Másik helybéli szolgáltatónál negyedéért kapom ugyanazt a sávszélességet. Igaz, vez. tel. nem lesz hozzá, de nem is kell.

Ha már itt tartunk, mondjatok már olyan isp-t, aki meghagyja az e-mailcímet.. Én eddig 3 szolgáltatóval kerültem kapcsolatba, mindegyiknél instant megszűntek.

Interware.
Ha le is mondtál mindent, mint ahogy mi is tettük (business adsl + n db email cím), akkor is volt lehetőség, hogy évi 2500+áfa díjért tovább üzemeljen a @interware.hu email cím. Korrekt. Mindazok ellenére, hogy ha egy szolgáltatás ára lefelé módosul, akkor amíg nem kezdeményezed a változtatást a régi áron kapod. Ha lemondod és újrakötöd, akkor már az új áron kapod.

de az még a jobb, eset, ha felmondod a szerződést és átmész egy másik szolgáltatóhoz. Drága kis városkámban azonban van összesen egy ADSL/telefonszolgáltató, meg egy kábeles. Nettel kábelesnél vagyunk (Kábelszat), a legnagyobb csomag 4Mbit/380kbit-es korlátlan, és 6400Ft, ezen kívül még van egy 2Mbites csomag 5GB adatforgalommal, vmi 4-5e ft-ért... (pozitívum, hogy az elméleti maximum gyakorlatban túl van teljesítve -> mondjuk lehetne növelni is a sávszélt), viszont az Invitelnél sem lehet sokkal olcsóbb a net, hála a hatalmas konkurenciának...
Ugyanez a helyzet a TV-vel is, az alapcsomag néhány száz Ft-tal kerül kevesebbe mint a tányéras Digi... Vezetékes telefonról ne is beszéljünk, az már régóta nincs...

Ezt nálam upc is eljátszotta... Úgy látszik azért észreveszik az előfizetőt amikor elmegy...

Két észrevétel:

1. Úgy gondolom, hogy minden szolgáltató így működik, mert az ügyfél van értük, és nem fordítva ( magyar jellegzetesség ).

2. Nem érdemes szolgáltatói e-mail címeket használni a gmail és társai korában, pont azért pl., ami történt veled.

--
robyboy

Szerintem a Windows nem felhasználóbarát.
Ha az lenne, nem utálnám.

A 2-eshez még annyi: ha saját domaint regelsz, akkor még a gmail-től se függsz. Ahhoz a hostinghoz viszed, ahova akarod és manapság már nem probléma találni olyan céget, aki ad néhány száz megabájt mail tárhelyet + domain karbantartást évi 5-8 ezerért.
Ennyit pedig szerintem igazán megér, hogy független vagy a nagyoktól. :-)

Pápa tényleg rémálom ilyen szempontból. Verseny semmi, hacsak azt nem nézed, ki adja drágábban. Emlékszem a pestiek szidták a matávot, vagy hogyis hívták őket akkor, én meg majdnem elsírtam magam. Majdnem 4 kHUF volt a vonal és abban még nem volt lebeszélhető rész. Net 1-2 Mbit 10 körül. A sivatag közepén olcsőbb volt a net és a telefon is. Pápatel nem enged be senkit, inkább fizeti a büntetéseket. Azóta valamit javult a helyzet, de az árak és a feltételek is katasztrófálisak.

A 90'-es évek első felében én 37000 Ft-ot fizettem csak egy vezetékes telefon bekötéséért. A havi díj 2800Ft volt. Február 26.-án kötötték be a telefont, de februárra a teljes havi díjat kiszámlázták. Azt mondanom sem kell, hogy a MATÁV-ról van szó. És hiába hívják ezt a céget ma T-valminek, meg T-akárminek, meg még kitudja hányféle T-nek, alapvetően semmi sem változott!
--
Hagyd már abba és kész!

Engem a T-akármi levélben értesített, hogy az egy év hűségem hamarosan lejár és van nekik jobb csomagjuk is, mint az eddigi. Itt 15 Mbit-es a legnagyobb csomag amit adnak. Igaz a feltöltési "sebbesség" elhanyagolható 1Mbit/s. A szolgáltatásuk igen magas színvonlú, müszaki hiba évente talán ha egyszer fordul elő. De a hiba elhárítása akkor is megtörténik a következő munkanapon. A sávszélességük mindíg rendben van. Még soha nem lassult be. Egyetlen hátránya az ára. A 15 Mbit-es net + a 3-mas kábeltv csomag egy év hűséggel is majdnem egy 10000-esbe fáj havonta. De mivel az invitel nagy ívben sz@rik a leendő ügyfeleire, és eszében sincs vonalat kiépítenie hozzám, nyugodtan aláirhatok a T-akárminek, mivel más úgy sincs helyette...

Én is kaptam levelet a lejáró hűség miatt. Igaz, downgrade lett belőle (8/1 -> 5/0.5), de így a korábbi net áráért van net + Tv.

Hiba tényleg nem szokott lenni, inkább csak tervezett, de be nem jelentett karbantartások. Viszont minthogy ezek kedd és csütörtök 0:00 körül kezdődnek, így lehet velük tervezni. (Egy hónapban persze átlagosan csak 1-2 alkalom van errefele.)

Én is kaptam ilyen levelet, most jár le az 1 év a családi voip+dsl+2 IPTV-re. Errefele ár/érték arányban még T szolgáltat a legtöbbet és a legolcsóbban. Azt nem mondom hogy tökéletes, pl. a voip telefon hangminősége néha elég szar, főleg ha külföldre telefonálunk.
E-mail szolgáltatásukat meg nem használtam, meg nem is fogom pont emiatt, ki tudja, lehet 1 év múlva más szolgáltatóhoz mennék.
----------------------------
Debian Lenny + LXDE

Én ezért bérelek saját domaint... :) Így szolg vált.kor csak az SMTP-ket kell átírnom, bár ezt is lehetne helyettesíteni, de ezt kibírom :)

én köttöem diginél, számhordozással át akartam vinni a telefonomat, erre lekapcsolták az adsl-t. megkérdeztem, hogy miért, azt mondták, hogy azért, mert a telefonszolgáltatáshoz kell szám. Majd kicsit vitatkoztunk azon, hogyha a telefonszolgáltatáshoz kell szám, miért nem a telefont kapcsolják ki, miért az adsl-t, amihez meg nem kell szám...
Majd szépen beterhelték az egész havi díjat és ki is számlázták. Én meg szépen letiltottam a csoportos beszedést.

Az már csak hab a tortán, hogy évekig rám se bagóztak, majd amikor megtudták, hogy máshoz megyek, rögtön rámugrott két telefonos értékesítő is, hogy ők tudnak adni 25 megabitet is, 3200 forintért. Mondtam, hogy ez gagyi ajánlat, a digi 3000-ért 80-at ad meg 68 csatornás tv-t. Megsértődtek. Minek meg callcenterbe, aki megsértődik a tényeken?

Ami rettentoen bosszant, az az, hogy amikor megkerdeztem, hogymi lesz az e-mail cimekkel amiket hasznalok (illetve csak hasznaltam) azt mondtak, 6 honapig meg elnek.

Itt erősen torzult az információ az ügyfélszolgálatos agyában. A mondat helyesen úgy hangzik, hogy az e-mail címeid a szolgáltatás megszüntetésével rögtön megszűnnek, és 6 hónapig nem adják ki újra MÁSNAK. (ez egyébként hosszú évek óta így van már) Tehát ahogy felmondod a ubulka113@t-online.hu címedet, aztán másnap nem kapja meg más. És nem kap meg olyan leveleket, ami eredetileg neked szólt volna.

A T-t meg lehet szidni, de a többi ISP sem különb (sajnos) ügyfélkezelés és ügyfélszolgálat terén. Se az interware, se a upc, se a digi, se az invitel. (datanethez nem volt szerencsém, így azt nem tudom megítélni)
Ahol eddig mindig 100%-osan korrekt ügyfélkezelést tapasztaltam, az a Brendon. De az meg nem ISP. :)
Egy ügyfélszolgálatos "élettartama" - főleg telefonosé - ma már jó esetben max. 1-2 év vagy annyi sem. Utána kiég, ha meg tovább csinálja be is kattan.
3 hónap után egy telefonos ügyfélszolgálatos már régi motorosnak számít többnyire, ami a röhej kategória. Ennyi idő alatt meg kb. semmit nem tanul meg, max az oktatási anyagot magolja be és szajkózza, de a céget semmilyen szinten nem látja át, egy rakás dolgot nem tud, rutintalan, tapasztalatlan. Tehát simán beszél hülyeségeket. Emiatt egyre kevesebb marad és kerül át a következő generációra a "kollektív tudásból". Egy profi ügyfélszolgálatos "kiképzése" leginkább időbe kerül. Mert idő kell hozzá, hogy meglegyen a tapasztalata és a rutinja, átlássa a céget, a működést, a folyamatokat. Jól csinálni egyébként kutya kemény egy meló.
A cégekénél pedig egyre inkább mennyiségi ügyfélkezelésre mennek rá, nem a minőségire. Ami szerintem baromság, mert a minőségi kiszolgálás hosszú távon jobban kifizetődő. Dehát az ilyen helyen dolgozó topmánáger is csak gyarló ember és nem lát tovább a saját szerződésének lejártánál. Így baromira nem érdeklik a hosszútávú eredmények. Amíg ő ott van, addig el legyen a sz@r lapátolva, ha meg távozik, akkor utána a vízözön. És a vége az egésznek az, hogy Te mint ügyfél azt látod, hogy kvázi mindennel szivatnak, még a felmondással is.

Az, hogy csak akkor ajánlottak fel kedvezőbb csomagot, mikor fel akartad mondani, megint csak nem egyedi. Az upc pontosan ugyanezt csinálja.Így próbálják megtartani az ügyfeleket. Az meg nem érdekük, hogy önként és dalolva csökkentsék a saját profitjukat. Ezt gondolom Te is belátod. Ezek profitorientált vállalkozások, nem népjóléti karitatív szervezetek. A dolog menete rém egyszerű.
Találsz jobbat és/vagy olcsóbbat és el akarsz menni. Ők bepróbálkoznak, hogy megtartsanak. Vagy tudnak adni jobb ajánlatot annál, amit kinéztél vagy nem. Többnyire nem, mert Te is nyilván olyan vagy, aki utánajár, megnézi. Hagyod őket erölködni és egy jót röhögsz magadban. Ennyi az egész.
Biztosítók KGFB-vel pontosan ugyanezt csinálják. A régi biztosítóim rendre megtalálnak és küzdenek egy kört. Én persze szoktam mondani, hogy nem fog tudni jobbat mondani (mivel előtte megkérdezem a saját biztosítómat, hogy mennyi lesz és megnézem neten, hogy van-e jobb), de a callcenteres mindenképp meg akarja próbálni. Hát próbálja. Én TUDOM, hogy nem fog neki sikerülni, hogy jobbat mondjon. De ő nem. Bemondja az X összeget én meg közlöm vele, hogy már a mostani is csak X-Y. Ekkor a telefon másik végén néha pár másodperc csend lesz, de néha nem. Elköszön és már hívja a következőt hátha ott szerencsével jár.

Olyan választási lehetőséget nem kapott tőlem a tonlány, hogy továbbra is 14 rugót akarok fizetni 3.5 Mbps-ért. Ha időben felhívtak volna, hogy beajánlják azt a szolgáltatást azon az áron, mint amikor már veszve volt a fejsze nyeled, lehet, maradok. Amikor viszont már aláírtam máshova, akkor hiába ugrál, pláne a rosszabb ajánlatával.

Tehát az a két választási lehetősége van, hogy kevesebb pénzért maradok vagy nulláért elveszített egy ügyfelet. Az infrastuktúrája ugyanúgy bent van az alagutakban, tehát fejlesztési költsége nem változik attól, hogy maradok vagy koccolok, csak a bevétele.

"Az upc pontosan ugyanezt csinálja."
Meg kell védjem őket, engem időről időre felhívnak, és közlik, hogy ha ezt-azt módosítok a szerződésemen, akkor ennyivel kevesebb pénzért tudnak annyival több szolgáltatást felajánlani. Pedig nem vagyok extra ügyfelük, de az elmúlt két évben majdnem felére sikerült leküzdeniük a havi fizetendő összeget. Igaz, ha nem tették volna, már más cégnél lennék előfizető, de többször is ők kezdeményeztek. Szerintem tisztában vannak vele, ha kivárják, amíg felmondok, akkor már hiába kínálnak bármit, így járt az elődjük is (pont a t-csoport).

http://haxel.hu/wodehouse-konyvek.html

Hát nálunk ez nem volt meg. Pedig vagy 10 éve voltunk upc-nél, mert sokáig semmi alternatíva nem volt TV-re. Netre ott volt a T. Néha felhívtak, hogy engednek az árból, ha aláírunk megint x év hűséget, és rendelünk telefont is. De olyan röhej összeget akartak engedni, amiért nem voltam hajlandó magam x évre hozzájuk láncolni.
Akkor kezdtek el kapálózni, mikor azzal hívtuk fel őket, hogy na felmondjuk a szerződést. Akkor már lett volna TV, net meg telefon is "jóárasítva". Szóval az egyik ISP 19, a másik meg egy híján 20...

Én bementem UPC-hez, hogy megerősítést kapjak az elérhető sávszélességről és a "bekötés" mikéntjéről, mert szeretnénk átmenni hozzájuk. Volt már x éve aktív kábeltv szolgáltatás bekötve.

Az ügyfélszolgálatos akkor említette, hogy az aktív előfizetésért jelenleg kb. 1500Ft/hó-val kevesebbet is lehetne fizetni. Persze ilyet automatikusan soha nem közölnek...
...résen kell lenni mindenhol...

...különösen "tetszik" az a megfogalmazás, amikor valami mondjuk 14.000 Ft-ba kerül, hűségnyilatkozattal mondjuk 7.000 Ft kedvezmény jár rá, vagyis 7.000 Ft-ot kell fizetni...

...abba belegondolni sem merek, vajon a hűségnyilatkozat lejárta után mekkora számla jön, ha nem jár utána az ember...

Én ADSL-t és vonalat akartam hordozni öt kerülettel odébbra. Telefonon elkezdtem intézni, mire leraktam a telefont, addigra az ADSL-modemen már nem volt link... (Externet volt, de ilyen szempontból tök mindegy...)

+1 saját domain
A tré-offline-ról meg annyit, hogy én sokat szívtam velük, de gyakorlatilag nagy szolgáltatónál nagy eséllyel fogsz ki hülye üf-ost. A frissen diplomázott marketinges igazgatósági pereputtyhoz tartozó kölykök/lányok meg szét....szik az egészet.
Ha annak a lének a 5%-át, amit olyan reklámokra költenek, amiért megbírságolják őket hozzácsapnák egy ténylegesen munkát végző fizetéséhez, másik 5%-át meg oktatásra költenék, többre jutnának, de ez nem az a világ...
Számomra megoldást a "kis" szolgáltató választása hozott. Rendszeresen értesítenek az engem is érintő változásokról és fogalmam sincs az üf telefonszámáról (értsd: eddig kétszer hívtam őket a három év alatt és mindkét estben helyi kábel hibám volt, de érdekes tudtak informálni, nem kellett egy halom kapcsolást várni, aminek a végén valaki csak bontja a vonalat.)
üdv: pomm