855kg oldschool hardver #5

Van nekem ugye az oreg Skodam, amit - hogy rohan az ido - mar lassan 15 honapja, hogy vettem. Ennek megfeleloen sajnos lejart rajta a muszaki, aminek megfeleloen sajnos vizsgabazis kozelebe kellett vinnem.

Ha mar vizsgaztatunk, es atnezzuk az autot, felujitottuk/megcsinaltuk a hatso fekeket es a kormanymuvet, valamint be lett allitva a futomu is. Meg meg nehany aprosag. Az autot egy kivalo Skoda klubtag szerelo csinalta, a munkajara nem is lehet panasz. Azonban az auto nem csak az o kezen ment keresztul, hanem a vizsgaallomas szemelyzete is ratette az undorito, nyalkas csapjait. A problemak itt kezdodtek.

Eloszor is fel napot turaztattak azzal, hogy a forgalmiban el van irva a motorszamban egy /-jel 1-es szamnak, el akartak zavarni mindenfele ocsmanyiroda meg ujra-eredetvizsgaztatni az autot (vicces, hogy ez a korabbi eredetvizsgan nem bukott ki), vegul megoldottuk a problemat, de itt mar anyaztam azert parat, plusz rohangalhattam vele vagy fel napot, ertelmetlenul. A kocsi vegul hetfon visszakerult hozzam, az eddigi piros helyett szep kek, 2011. junius 8-ig datumozott muszaki-matricaval, de nem nagyon jarkaltam vele, egeszen maig.

De ma beulok, hogy Amiga Klubba menjek, korulnezek, es aztan elszakadt a cerna. Merthogy.

A perjelbe-belekotos hulye, nyomorek, bena, tehetsegtelen, sotet, primitiv, ostoba, erzeketlen, bunko, tusko, senkihazi, jottment, marha, csokkentett modban futo gyoker, vegleny, allat, barom a vizsgaallomason leszedte a 24 eve meglevo, senkit sem zavaro, az auto eloeletenek jelentos reszet hordozo 85-os evjaratu, eredetileg NDK-nak hitt, vegul svajcinak bizonyult autopalyamatricamat a szelvedorol. Mert szerinte belelog a vezeto latoterebe. (Egyebkent nem, mert az ablaktorlolapatok altal torolt teruleten kivul helyezkedett el.)


Ettol fosztottak meg a jarmuvem sotet gyokerek, akiknek meg a kozelebe sem szabadott volna menni...

Erted, 24 eve ottvan, buszken mutogatom mindenkinek, potolhatatlan kincs, patina, negyed evszazad nema tanuja, o meg fogja az olajos piszkos ragott kormevel letepi (hogy megrongalja kozben a valto-kiosztas matricam is: mellekes) es kibassza a kukaba. Hat bazmeg?! Vannak erre szavak? Nincsenek.

Kerdem en: az ilyen kornyezetszennyezo parazita sejtburjanzas miert nem szakad az anyukajaba, fejjel, kozvetlenul szuleteskor? Argh. ARGH! AAAARRRGHHG!!!!!11

Persze, en voltam az egysegsugaru inkubatorszokeveny, hogy nem szoltam, hogy hozza ne nyuljanak. En kerek elnezest, hogy felteteleztem, hogy legalabb felhivnak, mielott megrongaljak az autom es lefelezik az eszmei erteket, ha mar azzal a kurva perjellel elbasztak egy fel napom. Tevedtem...

Hozzászólások

:-(

egyébiránt: vazze! Hajnal háromkor kell elindulni? Hihetetlen! Ja nem. Akkor értél haza. Hehe az sem rossz :-D

(...most látom késik trey órája, lehet volt az 4-is! )

Saját tapasztalat: Bármilyen mesterember jön ki, ott kell állni mellette, és szóval tartva sasolni, mit művel.
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel

Ha az Osztrák vagy a svájci rendőr vakartatja le, rosszabbul jársz, hidd el. (Lejárat után ugyanis el kell távolítani ezeket a marticákat.) Én anno a sárga, váltópozíciókat mutató matricát sajnáltam, amikor cserélni kellett az Š100 szélvédőjét anno... (Kapott pont a vezető előtt egy kavicsot).

Erdekes. Parszor megallitott rendor, es egynek sem jutott eszebe levakartatni... Bar nem kulfoldi rendor volt.

Egyebkent nem tudom erzed-e a kulonbseget a tegnap lejart meg a 24 eve lejart matrica kozott, (ami kb. annak bizonyiteka volt, hogy ez az auto parszor megjarta nyugateuropat meg a vasfuggonyon at, szoval elo tortenelem) de ugytunik nem. Sebaj.

-=- Mire a programozó: "Na és szerintetek ki csinálta a káoszt?" -=-