- LGee blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 699 megtekintés
Hozzászólások
proaktiv :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudod ők, mint fő IT nagyvállalat, az ITIL módszertan szerint nyomják. Abban van ilyen continual service improvement, change management, meg service transition meg ilyenek. Nyilván az IBM-nek van erre a célra egy terméke valami ilyesmi névvel, hogy "IBM Tivoli Continuous Website Change Manager..." és mondjuk a végére még egy "Orchestrator", ami arra jó, hogy periodikusan random átkavarja a weboldalakat. :) Aztán van nekik egy másik termékük, mondjuk Tivoli CCMDB amivel meg követik a változásokat. :) És, hogy nehogy leálljon a folyamatos átkavarás meg változáskövetés egy Tivoli Monitoring figyeli, az egész cucc működését. Persze mindegyik komponens alá kell egy DB2 is, a webes kezelőfelületet pedig Websphere Application server biztosítja. Mindennek a működtetéséhez egy fél szerverteremnyi vas és egy hadseregnyi, egy-egy termékre kiképzett Certified Expert kell.
És a legszomorúbb az egészben, hogy a fent leírtaknak csak egy kis része légbőlkapott.
---
Linux is bad juju.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni