Java klasszikus szerepjáték - 17. prealpha mega-kiadás

Extra sok új dologgal jelentkezik a jcrpg új kiadása. Játszható harc, új animált ellenfelekkel, új talaj kialakítás, új dzsungel modellek.

http://jcrpg.blogspot.com/2008/08/vigilante-eye-release.html

Várjuk a tehetséges modellezőket, hogy a fantasztikus játékhoz új animált szörnyeket, egyéb dolgokat alkossanak! Hozzájárulás formájáról, igényekről részletek a fórumon.

A játékhoz Java szükséges. Letöltés: http://javacrpg.sourceforge.net/wiki/index.php/Download

Változás lista:

- Turn based playable Combat phase added
- New animated models (boarmen thug and mage by Zphr)
- New house and town models (by Zphr)
- New static monster model (kobold by Surt)
- Total redesign of jungle plants, new plants for continental,
- New Encounter Ground system that separates the encounter scene
- Inventory enhanced (equip,attach,give,drop)
- New Loot Window after combat
- Character leveling
- New ground tile generation system with smoothed ground
- New 2D elements, some refactored UI images
- Optional support for secondary ground textures
- Optional texture splatted ground tile blends
- New spells, skills, items, artifacts, objects
- Bard instrument concept available with one implemented item
- Particle system with lights for spells added
- Support for continuously playing sound sources like waters, forest ambient
- New environment & humanoid sounds added
- New Body Part system that enables critical impacts
- Optimizations: tree trunk batching, cutting of non-visible interior parts, more locking
- Bug fixes
- Far view mode is disabled till fixing it for the new ground system

Hozzászólások

Nem kell make-elned, a Java release amit letoltottel mar tartalmazza a leforditott classokat. Csak el kell inditani a jcrpg-*.sh valamelyikevel. Kell hozza Sun Java 5+, ami Solarison nem lehet nagy gond, illetve OpenGL driver, gondolom az is megvan.

(Ha SVN-bol szedted ki, akkor apache ant kell a forditashoz)

make-et idezojelbe gondoltam :)

sartek@osol:/data/ga/jcrpg-20080813$ cat jcrpg-log-1218881727285-0.txt
Sat Aug 16 13:15:28 EEST 2008 com.jme.app.BaseGame - Application started.
Sat Aug 16 13:15:28 EEST 2008 com.jme.system.PropertiesIO - PropertiesIO created
Sat Aug 16 13:15:28 EEST 2008 com.jme.system.PropertiesIO - Read properties
Sat Aug 16 13:15:30 EEST 2008 class org.jcrpg.threed.J3DCore - Exception in game loop
java.lang.UnsatisfiedLinkError: /data/ga/jcrpg-20080813/lib/liblwjgl.so: ld.so.1: java: fatal: libm.so.6: open failed: No such file or directory
java.lang.ClassLoader$NativeLibrary.load(Native Method)
java.lang.ClassLoader.loadLibrary0(ClassLoader.java:1751)
java.lang.ClassLoader.loadLibrary(ClassLoader.java:1676)
java.lang.Runtime.loadLibrary0(Runtime.java:823)
java.lang.System.loadLibrary(System.java:1030)
org.lwjgl.Sys$1.run(Sys.java:75)
java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
org.lwjgl.Sys.doLoadLibrary(Sys.java:68)
org.lwjgl.Sys.loadLibrary(Sys.java:84)
org.lwjgl.Sys.(Sys.java:101)
org.lwjgl.opengl.Display.(Display.java:111)
com.jme.system.lwjgl.LWJGLPropertiesDialog$ModesRetriever.run(Unknown Source)
com.jme.app.AbstractGame.getAttributes(Unknown Source)
com.jme.app.BaseGame.start(Unknown Source)
org.jcrpg.threed.J3DCore.initCore(J3DCore.java:631)
org.jcrpg.apps.Jcrpg.start(Jcrpg.java:113)
org.jcrpg.apps.Jcrpg.main(Jcrpg.java:93)
Sat Aug 16 13:15:30 EEST 2008 com.jme.app.BaseSimpleGame - Cleaning up resources.
Sat Aug 16 13:15:30 EEST 2008 com.jme.system.lwjgl.LWJGLDisplaySystem - LWJGL Display System created.
Sat Aug 16 13:15:30 EEST 2008 com.jme.app.BaseGame - Application ending.
sartek@osol:/data/ga/jcrpg-20080813$ ldd /data/ga/jcrpg-20080813/lib/liblwjgl.so|grep not
warning: ldd: /data/ga/jcrpg-20080813/lib/liblwjgl.so: is not executable
libm.so.6 => (file not found)
libX11.so.6 => (file not found)
libXext.so.6 => (file not found)
libpthread.so.0 => (file not found)
libjawt.so => (file not found)
libc.so.6 => (file not found)
#
ezert szerettem volna buildelni

--
http://blog.sartek.net

Egyébként nálam sem fut. Próbáltam linuxon és windowson is, mindkét rendszeren a lowest scriptet futtattam. (Mivel a videókártyám már nem egy mai gyerek.) Mindkét rendszeren ugyan ott fagy ki, itt van a windowsos log.

Ezek szerint a lowest detail-be érdemes lesz alapból kikapcsolnom, hogy gf4-en is játszható legyen egyéb állítgatás nélkül. Ezt most meg is teszem :)
Remélhetőleg valamennyire érthetőek lesznek a szabály. Egyelőre legfőképp a harci képességekre és mágiára érdemes csak skill pontokat fordítani, mert a többi képzettség még nem hasznosítható. :)