T-Com, Invitel... :-)

Kommentár nélkül:
http://humor.serveblog.net/polisor/

Azzzt a kurva...

Hozzászólások

"Klasszikus" magyar emberek... (b*zdmeg.. iq harcosok..b*zdmeg..)

Masik.. Chello is sz.. Meg majdnem mindegyik innentol fogva sz.. :)

ui.: 6:50..eddig birtam. S ez az "uriember" tenyleg azt hiszi hogy az Invitel munkatarsa fog "beegni" ha "felkerul a netre"? ..Na mindegy. :)

Ezt csináltam fél évig, csak én házalós módszerrel. Ha valaki jól csinálja, az nagyon jól tud vele keresni. De, egy idő után gyomor kell hozzá, hogy vigyorogva átcsessz embereket. De ez a csávó nagyon béna. :) De az autógumis csávó az kőbunkó, még ha tényleg be is van baszva. :D

Marmint melyiket ? Szolgaltatos dolog? Lehet..

Nekem T-online van, 365 napbol 364 -en volt net a mult evben, persze voltak ejjelente ha jol emlekszem 30perces kimaradasok a logok szerint. Na most nem azert de ez egy ADSL-hez kepest , SZERINTEM jonak boven nevezheto. (Amugy az adatbazisba valo kerules, szerzodes resze. Aki elfogadja, annak gratulalok. :))

nem erre gondoltam, hanem arra hogy az iqbajnokok szoktak egy szóhasználattól máris előíteleteket gyártani:) de tényleg, először is a gyerek volt a béna, másodszor tudom hogy van aki a spamokat is akkurátosan élvezettel végigolvassa, de van akinek a t*ke ki van azzal hogy szórólapokkal, direkt marketinggel, ......., zaklatják, és ha te úgy gondolod hogy át kell látni az összes szolgáltató havonta változó ajánlatát és egy olyen híváskor értelmesen társalogni, valszeg mással sem vagy elfoglalva mint az említett összes spam stb áttanulmányozásával, de ha tévedek akkor mond meg miért az előfizetőnek kellene fáradozni, hogy keresse azok kegyeit AKINEK fizet? De ha mégse lenne igazam, akkor se ítálj meg valakit a szóhasználata miatt, mert esetleg, tőle kapod monoklid vagy a havi fizetésed:)

teljesen más, de miért is kellene egy adsl-nek jónak lenni mert egy ügyfél elégedett vele? szerk: na ez teljesen félreérthetőre sikerült: arra gondoltam hogy milyen paraméterektól lesz jó egy adsl, pl ha a szerződésben tartottakat betartjákj, vagy ráveszik az ügyfélt hogy eléfedett legyen? a lényeg hogy se ennek a kérdésnek nincs értelme, se erre válaszolni:)

Na de most itt nem csak a szohasznalat jatszik, es nem szoktam belole levonni elsore sok mindent. Itt egy hangfelvetelrol beszelunk ami sokat "elarul". Szerintem ez az ember sik hulye vagy reszeg (es egy nagy paraszt).

De igen ez tenyleg idegesito hogy felhiv valaki hogy tudja hogy csokkentse a telefonszamlam. KIT ERDEKEL? Ha ilyen gondom van, majd en utanajarok. :)

Ha tényleg nem vonsz le következtetést akkor nem értem, miért lenne hülye ha teljesen igaza van, a szóhásználathoz (asszem te most ezt nevezed parasztságnak) pedig egyszerűen megvan az ingerült, jogos alapja (ja és igen ha nem vontál volna le alaptalan következtetést anélkül hogy meghallgattad volna, azt is hallottad volna hogy bevallja hogy be van b@szva:) )

Nem az Invitel-től, hanem a T-Com-Adatbázistól, mert ő tanult ember ám b*zdmeg. :-)
Egyébként szerintem megjátszotta az egészet a "gumis". Ha a valódi magát adta volna, akkor nem valószínű, hogy fel tudja venni a beszélgetést, majd utána feltölti egy ilyen eldugott kis szerverre.
Ez egyébként a mai Magyarország. Mit vársz?
Helmeczy doktor, ügyvéd létére egyfolytában b*zmegol. Ráadásul a Szabolcs-Szatmár megyei közgyűlés tagja és egykori elnöke, az MLSZ alelnöke is egyben.

Ha valami olyan nagyon jó, nem kell azt olyan keményen reklámozni... Jahogy egyik telkós cég sem kínál kiugróan jó szolgáltatást, pláne nem reális áron? Jóhogynem má az Inviteles srác háborodik fel, hogy a ~1hónapos t-comot a gumis srác nem cseréli le... Arra nem gondol itt senki, mekkora reklám ez így, ebben a formában? Persze biztos van, aki ha fizetnének érte sem vinné a sráchoz az autóját/gumiját, de sok "iqharcos"-nál ez a rögzített beszélgetés szimpátiát/bizalmat válthat ki... Ismerek 1 srácot, aki a saját cégénél melós ruhába bújik, és brahiból néha szidja a főnököt (önmagát), és sok helyen az a tapasztalat, hogy az emberek (megrendelők) megnyílnak, és egész máshogy állnak a dolgokhoz... Ezekután már nem is a számlán/végösszegen jár az eszük...

Ebbol se tudni azert hogy mennyi igaz.. :)

Nalam ilyesmi annyibol allt hogy betelefonaltam, par adat egyeztetes, majd kikuldtek par papirt, vissza alairva, az osszes 'adatbazis' es hasonlo cucc athuzva (nem fogadom el, nem egyezek bele), visszakuld es kesz. Nem tudom ebbol minek ekkora ugyet keriteni..

Azért én majdnem leborultam a székről :)

Nice. Mondjuk nekem van ~45 percnyi titász hibabejelentő best of, az se semmi. :)

Még jó, hogy sosem találkozom ilyen "emberekkel", még telefonon sem.