bérniggerkedés...

Az elmúlt egy hétben a családi vállalkozásban niggerkedtem elég aktívan, mivel tesómék meg elzúztak nyaralni, így helyettük dolgozhattam. Nem is hiányzott igazából semmi más az életemből ezen kívül. Meló után mindig haza, alvás, aztán programoztam estig, majd elmentem úszni, este meccs közben meló tovább, majd reggel korán kelés, konyhára ki, gürcölés. A munkám egy része az, hogy kaját vigyem ki, az igen kedves ügyfeleknek, mivel Békéscsabán nemigazán lehet találni olyan embert aki képes e, igen bonyolult feladat elvégzésére (munkanélküliség rulz). Vagy az ősök szervezik rosszul az egészet, valszeg mind a kettő erősen szerepet játszik abban, h végül rám háruljon e, igen nemes feladat. A dolog viszonylag szorakoztató, majd 200 km kell vezetni, millió, jellemzően hülyébbnél hülyépp néppel találkozik az ember közben. Ellenben sikerült egy helyi márkaképviseletében összeakadni az egyik igen öntudatos, fasza gyerekkel pénteken, amikor a fizetésre került a sor. Volt minden, osztott, lenézett, minden ami kell. Olvasván "A takarító történetét" egyenesen magával rántott az üres szerverszoba... Pár kábel gyors kicserél, címkéket a kábelekről gondosan átragasztottam, vagy csak leszedtem és már robogtam is tovább a kajával. Mire leértem, már ment a káromkodás, h nincs net...
Maga a kaja kihordás a héten különöseg izgalmas, hiszen a közeli kis faluba is kell szállítani, Telekgerendásra. Ez a kis falu, alapvetően mezőgazdaságból él meg, és ilyenkor nyár derekán elég nagy a traktorok és kombájnok előfordulása. A probléma ezzel csak az, hogy eddig se jött szóba az autónál, h bevegye az egyes fokozatot, ellenben a hétvégén elment a 3 -s és az ötös is. Vagyis maradt az öt sebességi fokozatból 2. Nem is baj, 2-be simán el lehet indulni, 4-l meg lehet közlekedni. Tehát ez úgy nézki, hogy naponta kb 50-szer elindulok 2-be (egyest már rég elfelejtettem), majd egy bizonyos sebesség felett, erőteljesen igényelném a 3-s fokozat nyújtotta előnyöket, így egy elkseredett próbát teszek ezen előnyök kiaknázására. Úgy nézki sikerül, de a kocsi köhög, fasza, 3-ból 5-ös lett, sebaj legalább van 5-s, gyors vissza 4-be, kicsit gyorsulunk, fel 5-be, nem veszi be, vissza 4. De milyen az, mikor egy kb 50-55 km/h órával közlekedő traktort kell megelőzni? 2-be már nem lehet ennyivel menni, 4-be meg lófaszt nem gyorsul. Vagyis traktor mögött, vissza kettesbe, tökig gáz, majd lendületből négyes, és az örökévalóságnak tűnő pillanatok, míg az autó elkezd gyorsulni, közben szembe forgalom villog, csattog dudál. Nekik könnyű, jó váltóval nekem is nagy arcom volna.

Közben akadt újabb eredmény. Kb 70%-s biztonsággal tudom megmondani egy adott cég címét. Nem túl izmos eredmény. Egyenlőre rakás bug van még sajnos, akadt ellentmondásos eredmény is. Mindegy haladgatok... 1,5 hét maradt valami maradandó alkotására...
most fürdés, majd sp 11x08 :-)
holnap korán kelek, megyek vért adni.

Hozzászólások

Nah .. hat neked tutira nincs olyan gondod mint nekem hogy tul sok a szabadido... :D
--------
"キャアア!" > The girls scream when you do something ecchi to them. :)

Milyen verda ez?

Nekem van egy Dacia 1410 (kb ilyen: http://masini.ro/images/anunturi_sh/dacia_1196540780.jpg), mondjuk ez nálunk (Románia) nem kuriózum :D, annak volt ilyen betegsége egy időben, hogy a négyest és az ötöst nehezen vette. A négyes az ötöst csak úgy vette be, ha kipörgettem legalább 4000 fordulatig, aztán erőteljes jobbra lendítő mozdulat, aminek inspirációja a pingpong meccsen a kb 5. labdavisszaadás utáni ideges "mindentbele" lehúzás. Természetesen a mellettem ülő feljajdult a térdét ért ütés miatt :D, de bevette (néha). Aztán a szervízben kicseréltek egy-két elkopott műanyag alkatrészt és láss csodát: működik.

Különben a tied tipikus váltó hiba, az elöl lévő sebességek mindegyike akadozik. Valószínűleg váltócsere...
______________________________________
No God, no peace. Know God, know peace!

Szép a környék... :-)
Amugy opel combo a szerencsétlen, és igen valszeg váltócsere. Ellenben én leszereltem, holnaptól már nem bérniggerkedek, marad a saját melóm...
----
"A hibás logikájú emberek több bűnt követtek el akaratukon kívül, mint a rossz emberek szándékosan."
Bárcsak...

Örülnék, ha a kamionok, buszok, traktorok 50-55-tel mennének. Ált. az szokott lenni, hogy döcögnek 25-30 között, de amikor elkezdem előzni őket, akkor hirtelen padlógáz, és némelyik még röhög is. De ha gyorsan mennek, akkoris köcsögök. Sokszor bánom, hogy csak 60 lóerőm van és nem legalább 200.

Én azt utálom, amikor az autópályán az egyik teherautó előzi a másikat, aminél 1 km/h-val megy gyorsabban. Percekre elfoglalják mindkét sávot, sőt, ha az út jobbra kanyarodik, akkor az előzés során még hátrább lesz, mint mikor elkezdte.

--
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.uni.cc

Ez legalább nem veszélyes közvetlenül. Hídon ált. belül szoktam menni, mert kívül mindig bevágnak 20 méteres kamionok. 100-120-nál vkinek mögöttem muszáj volt kb. 1 méterre lenni a belső sávban, a külsőben pedig mellettem, a kocsi hátulja az ő elejénél volt. Viszont nekem a külsőbe vhogy ki kellett jutnom, hogy lehajtsak, és már 15 másodperce jelzek, de szinte velem együtt változtatják a sebességet, úgyhogy marad a leszorítósdi, amibe szerencsére nem ment bele, lassított egy picit, így kb. 60 centire elé be tudtam menni (de közben 120-szal mentünk, lol).

Na ez a veszélyes. Ha mögötted zárják el az utat.

"2-be már nem lehet ennyivel menni" :o :)

:)