A következő történetet szeretném veletek megosztani:
3 évvel ezelőtt vettem egy hp-notebookot. Meghibásodott, garicserén elveszett. Kaptam helyette másikat, újabb 2 év garanciával. Első bekapcsolásnál csapágyas volt a ventillátor. Egyből kicseréltek, tehát most egy harmadik gép van nálam. Most, 1,5 év után (garancián belül) sokszór nem reagál a billentyűzet, tehát garicsere. Mint kiderült, hp újabban nem vesz be vinyó nélkül gépet. Kizárólag _eredeti_ hd-vel lehet beküldeni, különben azonnal visszaküldik és még fizetni is kell. Mondom a szaturnos csávónak, hogy mondja meg nekem a következő hp-szervíz/bolt/mittudoménmi címét, elintézem személyesen. Hát ilyen nincs az országban (ausztria) és ők is hollandiába küldik a gépeket.
Hát normálisak ezek? Hogyan lehet az, hogy hp-nak nincs ausztriában központja? Menthetek 160gb adatot, hogy le tudjam törölni a notebookról, mielőtt beküldik. Az eszem megáll, hogy ilyen gyér lett a hp...
A sztori teteje: Az autót (renault) ma reggel vittem szervízbe, úgyhogy biciklin jó sáros lettem, amíg a saturn-hoz értem. Mindenki óvakodjon a hp-tól és a renault-tól!!
Cs.
- 2784 megtekintés
Hozzászólások
Én nem hallgatnék a Saturnos csávóra.
Hp márkaszervíz
Talán ha felhívod őket, megtudják mondani a frankót.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha még mindig lenne osztrák-magyar monarchia, még talán meg is állná a helyét ez a hozzászólás :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért? Nem működik a telefon? Vagy tudsz valamit?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, tudok olvasni:
Hát ilyen nincs az országban (ausztria) és ők is hollandiába küldik a gépeket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az összes nagyobb markaszervizis tovabbkuldi hollandba.
Nekem pl 1 eve kellett volna par giga ram, bementme egybe, hogy menniy az annyi.
Kozlik, hogy hagyjam itt a gepet, es jojjek vissza erte ugy hmm majd inkabb felhivnak.
Mondom mert?
Mert tipusszam alapjan sem tudjak, hogy milyen ram kell bele (amugy ddr2-667, de ezt eleg leolvasni a mar bennelevo ramrol...), viszont pont ezert notiramot nem is tartanak, ugyhogy felkuldik pestre futarral, akik ugyanezen okobol hollandba.
Nem ertem a dolgot, mert uton utfelen zsakszam dobjak hozzam a notiramot, s pont egy markaszerviznek nincs?!?! Meg Hollandiaba rambocites miatt?
Inkabb vettem egyet rendes boltban es egy csavarhuzassal kicsereltem 20 perc alatt(a billentyuzet alatti modult is lecsereltem, meg nezelodtem).
Orulj, hogy nem taiwanra kuldtek vissza avagy a Filippino szigetekre...
--
"SzAM-7 -es, tudjátok amivel a Mirage-okat szokták lelőni" - Robi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert tipusszam alapjan sem tudjak, hogy milyen ram kell bele
Ez számomra meglehetősen valószínütlen. Bár nem laptopok és PC-k területén mozgok, mégis meg tudom nézni, hogy adott típusszámú számítógép milyen alkatrészekből áll. Nyilván csak a munkahelyemen gyártott számítógépekre igaz ez.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ezt a "márkaszerviz"-nek mondd.
--
"SzAM-7 -es, tudjátok amivel a Mirage-okat szokták lelőni" - Robi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Melyik márkaszervíz volt?
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy debreceni, valami silver fokozatú, vagy mittoménmár.
--
"SzAM-7 -es, tudjátok amivel a Mirage-okat szokták lelőni" - Robi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem csodálnám, ha arról a villanyszerelő szintű cégről lenne szó, akiktől meg is vonta a HP a szervizjogot :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"(amugy ddr2-667, de ezt eleg leolvasni a mar bennelevo ramrol...)"
Haha, ha tudnád mit szívtunk mi tegnap az elvileg azonos, de mégse ramokkal, mire lett négy tök egyforma hibátlan 4x2g ramunk? (Első 4-ből 1 megbukott a memtest-n, visszavittünk, kaptunk egy ugyanúgy 2g DDR2-800-st, na arrol kiderült, hogy másmilyen (KKB kezdetű volt a chipek száma, ez meg KKA-s, de mint kiderült az egész széria hibás, mert más is hozott vissza mellettem hibás KKA-st), aztán még a boltban válogattam többféle KKB-s sorszámú közül. Nem egyszerű dolog ez a ram vásárlás :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Mint kiderült, hp újabban nem vesz be vinyó nélkül gépet. Kizárólag _eredeti_ hd-vel lehet beküldeni, különben azonnal visszaküldik és még fizetni is kell."
Mint hivatalos HP márkaszervíz állítom neked, hogy ez bullshit. Kontárok helyett fordulj hivatalos szervízhez. Ha nem sikerült ilyet találni, akkor szólj, segítek. Rémhíreket ne terjesszünk.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most telefonáltam az osztrák hp-technikussal és megerősítette, hogy bizony kell bele az eredeti vincseszter, különben meg se nézik és visszaküldik.
Otthon mo-n ez máshogy van? Mit tudok tenni? Ha otthon viszem vissza, akkor nem kell bele vinyó?
A gép egy hp pavillion dv4000 és 2006.05.06.-án vettem.
Köszi!
Cs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Billentyűzet javításhoz nem kell behozni a HDD-t. Elég a gép, vinyó nem kell. Kivételt képez az az eset (nyilván), ha a HDD a garanciális hiba tárgya (elromlott, leszakadt a fej), akkor kell a HDD. Egyéb esetkeben mi szoktuk kivenni, és vagy
a) eltenni
b) visszaadni az ügyfélnek
a javítás idejére, mert nehogy elvesszenek az adatai. Ha nem hozza be, akkor megspórolt nekünk 2 csavar kihajtását. Direkt most kérdeztem meg a szervízes kollégát.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos a Pavillion Magyarországon szopacs, mert itthon nem forgalmazzák. Emiatt a javítását se vállalják. :-(
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
esetleg ez: http://welcome.hp.com/country/at/de/contact_us.html ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem itthon az EU-s csatlakozas elso igazan pozitiv elmenye a HP-val volt. Nemet ebay-en vettem kez alol egy Compaq laptopot. 2,5 ev utan elkezdett pirosodni a kijelzo, a hp oldalan szeriaszam alapjan meg benne voltam a 3 eves gariban, bevittem itthon egy hp szervizve, megneztek ok is a web-en a datumot, szo nelkul rendeltek az uj kijelzot, egy het mulva mehettem, fel nap alatt kicsereltek. Azota is ezt a gepet nyuzom lassan 5. eve. Es a vinyo mar nem az eredeti volt benne, de ez senkit nem erdekelt, a memoriat is en bovitettem, ez sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos én vagyok béna, de egész pontosan hol van a hp oldalán ez a szériaszámos móka?
--
40% of OpenBSD installs lead to shark attacks. It's their only standing security issue.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/WarrantyLookup.jsp?lan…
Eleg eldugott, en is az ezredik link mogott szoktam megtalalni..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi, bár nem mentem vele sokra...
A connection to the Warranty Database could not be
established for this unit.Please try again later. (null)
Amilyen jól el van dugva, pont annyira használhatatlan.. :-|
--
40% of OpenBSD installs lead to shark attacks. It's their only standing security issue.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vigyázz, mert sáros biciklit nem vesznek vissza gariba :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A bicó sajnos 5780km után már nem garis :((
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanez, na jó, csak hasonló nekem Samsung monitorral.
CSak a Samsungnál van egy haverom. És tőle megkérdeztem.
Szóval ez azért van, mert az notebook, meg az én Samsung monitorom NEM a hivatalos úton érkezett az országba, hanem felvásároltak egy nagyobb készletet valahol egy másikba.
A Samsungnál sorozatszám alapján simán visszakövették ezt.
Tehát nem a HP, hanem a minél olcsóbban eladni nagy bolt...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erre mit olvasok:
http://www.sg.hu/cikkek/57423
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kaptam helyette másikat, újabb 2 év garanciával. Első bekapcsolásnál csapágyas volt a ventillátor. Egyből kicseréltek
Ez eddig nekem elég pozitív. Biztos, hogy nem egy gyártó/forgalmazó van, akinél már az első lépésnél elakadnál. Az, hogy eredeti állapotában kérik a gépet szerintem nem szemétség. Nem olyan nagy ügy visszarakni az eredeti vinyót (gondolom, még megvan). Legtöbb gyártónál már azzal is elvész a garancia, hogy felnyitod a gépet. Trey hozzászólásaiból úgy tűnik, hogy mégiscsak van Magyarországon márkaszervíz. Szóval nem értem, mi a bajod. Félreértettem valamit?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt értetted félre, hogy az "itt" az most nem itt van, hanem ott. Otthon Pesten "az ajtó előtt" van 3 hp márkaszervíz, itt a fejlett nyugaton (sógoréknál) meg szopacs, mert nincs.
Az a bajom az eredeti állapottal, hogy le kell telljes egészében másolni a vinyót, hogy utána ne legyen szívás. Meg persze nem árt dd-vel átírni az egészet. Ki tudja...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ez eddig nekem elég pozitív."
Még szép, hogy adnak másikat. Ha ők vesztik el az én notebookomat és nem adnak másikat, akkor az én vasalóm fogja őket fejen találni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hat, en pont tegnap jutottam el oda, hogy mar teljesen megzakkant a laptopom, ugyhogy fogtam a csere laptopot (ua tipus) es beleraktam a winyot, ezt meg majd leadom... a story azzal kezdodott, hogy 2 honapja csak ugy megallt a venti... kb fel eve hasznaltam... mar meg is igenyeltem a masik laptopot (ceges laptopokrol beszelunk), meg is jott, mikor hirtelen beindult. Mondom azert marad az uj laptop a fiokban, hatha megadja magat megint... Mai napig tokeletesen mukodik a ventilator. Cserebe tegnap a billentyuzet adta meg magat. Jelenseg tobb mint vicces: "h" leutesere "hm6" "utodik" le. "m" helyett is "hm6". :) "g" helyett "gv5". Na erre varrjon valaki gombot. Mindenesetre most mar megvolt a csere, remelem ez birja.
Pedig ezek szerintem nem annyira low end laptopok (nc6320). Ehhez kepest amit tobb mint 1 eve vettem szuleimnek hp500 tokeletesen mukodik, pedig ok is nyuzzak rendesen.
Sajnos a HP rendesen lehuzta a Compaq minoseget, pedig anno a compaq laptopjaim mit ki nem birtak es soha semmi bajuk nem volt. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hivatalos márkaszervízben (központi HP) van bent a notebookom már 15 munkanapja.
Emiatt volt bent a gépem, 2.5 fél hét alatt kijavították a problémát.
December 18-án újra bevittem a gépet, mert iszonyatosan melegedett, szerintem nem ment a hűtés.
Azóta sem jött meg a gép és most alkatrészre várnak (haha).
Miért ennyire tetűlassúak egy világcég szervízében?
Ennyi hibás gépük nem lehet, hogy ki nem látszik a fejük a melóból.
Ha tehetem, legközelebb nem veszek HP terméket, vagy nagyon óvatosan járok el a dologgal.
---
Powered by Áram
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem akarok kontrázni, de....
óva intenék mindenkit az ominózus gyár termékeitől.
Egy új notebook szériájuk például tápegység hibás,
karton szám cserélték nemrég az adaptereket a cégünknél.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tan nem a 6710b-hez is adott 90W-os taprol van szo?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak nem kontakthibás lett az adapter kisfeszej kimenete? (ami a laptop felé megy)
nx6325-öm van, 5 hónapos adaptert cserélni kellett, amit kaptam cserébe, az valamiért ismét hollandiából jött. De úgy látszik én mindig így járok a hp-vel :-)
--
"SzAM-7 -es, tudjátok amivel a Mirage-okat szokták lelőni" - Robi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kontakt, a tap iszonyatosan melegszik, feszultseg meg nincs a csatlakozon - mindez 3-4 nap utan. Egy honap kulonbseggel vasarolt ket gepnel is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanott lehet a hiba, csak neked rovidre is zarhatta.
Egyszeruen szar anyagbol van.
--
"SzAM-7 -es, tudjátok amivel a Mirage-okat szokták lelőni" - Robi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Renaultból 75000ft-os fékcsere lett, holott alig fél éve cserélték mind a 4 féktárcsát és fékpofát...
Remélem a hp-val több szerencsém lesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De igen arról a 90 W -os ról van szó....
(UI. azért óvatosan a kritikákkal mert a hup is asszem HP vason van,
de ez nem jelent semmit, mmert ez egy kicsit más történet....)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni