mint a mesében

Szeptember elején eltört a telefonhoz adott fülhallgató. Mivel legtöbször telefonról hallgatok zenét ez elég rosszul érintett. Azóta viszont nem foglalkoztam vele, pár napja megkérdeztem a szolgáltató ügyfélszolgálatát, hogy a készülékhez adott tartozékokra hogy van a garancia. Azt mondták h a headset is garanciális. Nosza hát akkor cseréltessük ki. A szervizes gyerek megnézte kipróbálta majd cserélte is mint a mesében. Nem voltam bent 10 percnél tovább. Hazajöttem, ki is próbáltam de valami nagyon furcsa volt. A zene egy kicsit mélyebbre került, hangosabb magas hangoknál meg már beremeg az egész füles (vagy legalábbis elég furcsa hangokat ad ki. ez a headset két részből áll: van egy a telefonba csatlakozó része mikrofonnal és rögtön utána egy 3,5-ös jack dugó és azon a hallójáratba illeszthető gumis hangszóró. megnéztem a géphez használt fülhallgatóval, azzal tökéletes hangon szól. Most ezt vajon minek tulajdonítsam? gyári hibásat kaptam vagy valami kinai szutykot? kaptam egy szervizes "Munkalapot" amin rajta van a füles ára. megdöbbentően alcsony, mint az utángyártott amit a vaterán hirdetnek. Azt nem értem, hogyha ők EREDETI Sony Ericsson terméket adnak hozzá - mert hát a gyárban is így csomagolták -, és arra garanciát vállalnak akkor miért nem ugyanolyanra cserélik? Amugy nem zavart volna, ha az elmult félórát nem azzal töltöm, hogy valahogy hozzá igazítsam a telefont a füllhallgatóhoz de nem sikerült... Most mit csináljak? Menjek vissza? Vagy irjak a Sony Ericsson-nak? Mert nem hiszem, hogy garanciális cserékre kínai vackokat adnának.

Ettől a "kis malörtől" eltekintve nem gondoltam volna, hogy minden kötözködés nélkül kicseréli....

Hozzászólások

Vidd vissza, mondd el, hogy nem jó, ha ad újat, azt azonnal próbáld ki. Ha az se jó, akkor meg mondhatod, hogy eredetit adjon, ha már egyszer garanciális cumóról van szó.