Szeptember elején eltört a telefonhoz adott fülhallgató. Mivel legtöbször telefonról hallgatok zenét ez elég rosszul érintett. Azóta viszont nem foglalkoztam vele, pár napja megkérdeztem a szolgáltató ügyfélszolgálatát, hogy a készülékhez adott tartozékokra hogy van a garancia. Azt mondták h a headset is garanciális. Nosza hát akkor cseréltessük ki. A szervizes gyerek megnézte kipróbálta majd cserélte is mint a mesében. Nem voltam bent 10 percnél tovább. Hazajöttem, ki is próbáltam de valami nagyon furcsa volt. A zene egy kicsit mélyebbre került, hangosabb magas hangoknál meg már beremeg az egész füles (vagy legalábbis elég furcsa hangokat ad ki. ez a headset két részből áll: van egy a telefonba csatlakozó része mikrofonnal és rögtön utána egy 3,5-ös jack dugó és azon a hallójáratba illeszthető gumis hangszóró. megnéztem a géphez használt fülhallgatóval, azzal tökéletes hangon szól. Most ezt vajon minek tulajdonítsam? gyári hibásat kaptam vagy valami kinai szutykot? kaptam egy szervizes "Munkalapot" amin rajta van a füles ára. megdöbbentően alcsony, mint az utángyártott amit a vaterán hirdetnek. Azt nem értem, hogyha ők EREDETI Sony Ericsson terméket adnak hozzá - mert hát a gyárban is így csomagolták -, és arra garanciát vállalnak akkor miért nem ugyanolyanra cserélik? Amugy nem zavart volna, ha az elmult félórát nem azzal töltöm, hogy valahogy hozzá igazítsam a telefont a füllhallgatóhoz de nem sikerült... Most mit csináljak? Menjek vissza? Vagy irjak a Sony Ericsson-nak? Mert nem hiszem, hogy garanciális cserékre kínai vackokat adnának.
Ettől a "kis malörtől" eltekintve nem gondoltam volna, hogy minden kötözködés nélkül kicseréli....