- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1978 megtekintés
Hozzászólások
700Mb méretű szerver? Ez csak nekem fura, vagy ez tartalmaz pályákat, skineket, stb?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez engem is érdekelne, mert 700M-os szervert még nem láttam fps játékhoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyszer el kell kezdeni:)
Az ut egy állat. Volt olyan mapom (.ut2, csak a pálya, semmi textúra, static mesh, effekt, hang, extra) ami 150mega volt. A textúrák persze mégdurvább méreteket tudnak ölteni, hát ez van.
Elképzelni sem tudom milyen és hány adathordozón fog megjelenni a végleges ut3... A 2k4 volt 1 dvd, de azert egy napon sem említhető a pályák minősége/kidolgozottsága. Meg ugye, az u3demo is 700mega, és hány map? Három. Ha a final-ba is lesz 30 map(ha jol emlekszem a 2k4be 30korul volt az alap mapek szama, de ha tevedek szoljatok)... hát...:)) akkor háő, hm. Előrecsomagolt 1terrás sata2es vinyókon fogják árulni...:)
Szerk: Ezt eltrafáltam:) A wiki szerint 31 map volt a 2k4ben, végülis:
700/3=233mb
233*31=7223mb (ha a 700mb csak map lenne)
Végülis nem olyan durva. (A számítást kompenzálja egy picit, hogy különböző mapek sokszor használják ugyan azon textúra,hang,effekt,staticmesh csomagokat)
__________________________________________________________________
A tudatlanság: erő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy zsír új SrcDS (CS:S) install is 1,1 giga, pedig az sem mai darab, most lesz 2 (v már 3?) éves.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minden 10. letoltonek egy ingyenes rootkitet is integraltak bele. :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az en jelenlegi ut2k4 szerverem uszkve 5giga. (250map)
Egyrészt a szervernek is kellenek a pályák, másrészt meg a kliensek letölthetik ami éppen megy, bár ez a demónál nem játszik...
Az mondjuk igaz, hogy a 2k4ben ez szar, mert ha a szerverről töltöd, akkor bazi lassan tölt, ezért redirectelni kell egy tárhelyre...
__________________________________________________________________
A tudatlanság: erő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni