Udv,
szeretnek egy kis segitseget a tapasztalt SLES-t hasznaloktol.
A gondunk a kovetkezo:
Van egy mar meghosszabbitott(2x60d) Evaluation licence-unk, ami melle meg is vettunk egy 1eves tamogatassal jarot.
Viszont a rendszer mar uzemel, es sehogy sem jovok ra, hogyan lehetne a telepiteskor megadott activation codeot atallitani a veglegesre.
- 1508 megtekintés
Hozzászólások
Talán erre szolgál a terméktámogatás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
termektamogatason nem tudtak megmondani, hogy lehet-e ilyet.
hozzateszem, nem en beszeltem veluk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kizárt, hogy a Support erre a triviális kérdésre nem tudott válaszolni.
1.) hivatalos bejelentés
2.) ha nem jár eredménnyel akkor a nemzetközi központban tessék bejelenteni!
Nekem extrémebb dologban is segítettek ... elvileg nem támogatott hardware életre lehelése!!
ps.: azóta másik terjesztést használunk mert az általunk használt termékek "picit" jobban vannak rajta támogatva.
-TamsA-
Ha átadod a tudásod neked attól még nem lesz kevesebb belőle..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen termék és mi lett aminek jobb a támogatása?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt én se nagyon hiszem. Szerintem beszélj te velük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelzem a "termektamogatokat" Magyarorszagon nem kereste meg senki, akinek ne tudtunk volna segiteni. Mert aki ilyen kerdest tesz fel, annak megmondjuk, hogy igy kell megoldani a problemat.
--
Aki falra szerelt tehennel vitatkozik, olyan mint vonat kerek nelkul, nem jut sehova.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL :-)) Ez nem windows/shareware/herevere kategória eftá'sak... A support annyit jelent, hogy van jogod x ideig kérdezni, meg frissíteni, semim többet. Az OS-ben nem hinném, hogy bármit is kellene állítgatni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"termektamogatason nem tudtak megmondani, hogy lehet-e ilyet."
Ennyit a fizetős szoftverekről.
A lóvét elteszik és kész!
----------------------------------------------------------------
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
redhat is hasonlo kaliberu "tamogatast" nyujt.
200k HUF-ert kimegyunk *megnezzuk*
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tok jo olvasni ezt a sok fikazo hozzaszolast...
"termektamogatason nem tudtak megmondani, hogy lehet-e ilyet.
hozzateszem, nem en beszeltem veluk."
...de kollega egybol hiheto, bar nem o beszelt veluk, talan nem is a supporttal, lehet, hogy nem is telefonaltak...ja igen...ja, de nem a supportot hivtak vegul...de a support, meg fizetos szoftver egybol szar, mi?
Csak, hogy valami hasznosat is irjak:
Kezdd itt mondjuk:
https://secure-support.novell.com/KanisaPlatform/Publishing/112/3002436…
Esetleg probald meg felvenni a kapcsolatot az Activation Centerrel, hatha ok jobban tudnak segiteni, mint a support - leven aktivalasrol van szo:
Novell Activation Center
Novell, Inc.
1800 South Novell Place
Provo, Utah 84606 U.S.
Tel: 800-418-8373 (U.S. Toll Free)
Tel: 801-861-8373 (Outside of U.S.)
Fax: 800-274-4374 (U.S. Toll Free)
Fax: 801-861-4433 (Outside of U.S.)
Hours of operation: 24x7
Fax activation requests accepted 24 hours/day.
Ha meg a Customer Care (NCC) portallal van gondod, hivd a supportot nyugodtan (+31-10-286-4944) es mondd meg, hogy az NCC-vel van gondod, mert nem tudod beadni az uj aktivacios kodot...es hatha abban tudnak segiteni.
udv. Akos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nyilvános fikázás még az óvodáskorban kezdődik el, és az életút befejezésének közeledtével nyilvános szarakodással ér véget.
"A warezből ne építs rendszert, mert amikor összeomlik, téged is magával sodor."
/Pin-Guano apó bölcsességgyűjteményéből/
------------The New Mecca------------
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pld. Mandriva "terméktámogatás" lengyel módra :-)
http://peb.pl/system/104428-rapidshare-mandriva-linux-2007-xtreme-dvd.h…
Sohase mondd a barátnődnek azt, hogy "a Google a te legjobb barátod".
------------The New Mecca------------
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni