SLES10 activation code

Fórumok

Udv,
szeretnek egy kis segitseget a tapasztalt SLES-t hasznaloktol.
A gondunk a kovetkezo:
Van egy mar meghosszabbitott(2x60d) Evaluation licence-unk, ami melle meg is vettunk egy 1eves tamogatassal jarot.
Viszont a rendszer mar uzemel, es sehogy sem jovok ra, hogyan lehetne a telepiteskor megadott activation codeot atallitani a veglegesre.

Hozzászólások

Talán erre szolgál a terméktámogatás.

Kizárt, hogy a Support erre a triviális kérdésre nem tudott válaszolni.

1.) hivatalos bejelentés
2.) ha nem jár eredménnyel akkor a nemzetközi központban tessék bejelenteni!

Nekem extrémebb dologban is segítettek ... elvileg nem támogatott hardware életre lehelése!!
ps.: azóta másik terjesztést használunk mert az általunk használt termékek "picit" jobban vannak rajta támogatva.

-TamsA-

Ha átadod a tudásod neked attól még nem lesz kevesebb belőle..

"termektamogatason nem tudtak megmondani, hogy lehet-e ilyet."

Ennyit a fizetős szoftverekről.
A lóvét elteszik és kész!

----------------------------------------------------------------

Tok jo olvasni ezt a sok fikazo hozzaszolast...

"termektamogatason nem tudtak megmondani, hogy lehet-e ilyet.
hozzateszem, nem en beszeltem veluk."

...de kollega egybol hiheto, bar nem o beszelt veluk, talan nem is a supporttal, lehet, hogy nem is telefonaltak...ja igen...ja, de nem a supportot hivtak vegul...de a support, meg fizetos szoftver egybol szar, mi?

Csak, hogy valami hasznosat is irjak:

Kezdd itt mondjuk:
https://secure-support.novell.com/KanisaPlatform/Publishing/112/3002436…

Esetleg probald meg felvenni a kapcsolatot az Activation Centerrel, hatha ok jobban tudnak segiteni, mint a support - leven aktivalasrol van szo:

Novell Activation Center
Novell, Inc.
1800 South Novell Place
Provo, Utah 84606 U.S.
Tel: 800-418-8373 (U.S. Toll Free)
Tel: 801-861-8373 (Outside of U.S.)
Fax: 800-274-4374 (U.S. Toll Free)
Fax: 801-861-4433 (Outside of U.S.)
Hours of operation: 24x7
Fax activation requests accepted 24 hours/day.

Ha meg a Customer Care (NCC) portallal van gondod, hivd a supportot nyugodtan (+31-10-286-4944) es mondd meg, hogy az NCC-vel van gondod, mert nem tudod beadni az uj aktivacios kodot...es hatha abban tudnak segiteni.

udv. Akos

A nyilvános fikázás még az óvodáskorban kezdődik el, és az életút befejezésének közeledtével nyilvános szarakodással ér véget.

"A warezből ne építs rendszert, mert amikor összeomlik, téged is magával sodor."
/Pin-Guano apó bölcsességgyűjteményéből/

------------The New Mecca------------