Midnight BSD 0.1-RELEASE

Címkék

A FreeBSD-ből leágaztatott Midnight BSD szlogenje: "The BSD for Everyone". A fork készítése közben a fejlesztő a könnyű használhatóságot és az egyszerűséget tartotta szem előtt. Most megjelent a Midnight BSD 0.1-es kiadása. Bővebben a projekt honlapján.

Hozzászólások

ha igy folytatják a *bsd-s fiuk akkor jövöre nem linux desktop lesz, hanem bsd desktop.

Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt

igen, spec ez nem éppen "szép", azért irtam *bsd-t, de itt legfökép pc-bsd-re és desktop-bsd-re gondolok, régebben meg haszáltam freebsd-t de nemsokár megint ráállok. Amugy ennek kicsit cde-s beütése van első ránézésre.

Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt

Ez a hír "érdekesen" mutat a Dillon interjú felett... :S
Kissé kezdenek szaporodni, mint a nyulak... mármint a BSD variánsok.

-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."

rátért a linux utjára...
[hülyülés]
Kezdetben Linus megteremtette a Linux-ot.
Aztán vala Slackware, Debian és Red Hat distro akik ezt a kernel-t haszálták.
Elkezdtek szaporodni és ma vala több száz(ezer?) distro.
A linux elszaporodott.
Aztán a köztudatba került egy régebbi rendszer és a linux-os emberek kezdtek áttérni arra, mert vagy könnyebben haszálható vagy karbantartható vagy a linux nekik már nagyon elterjedt.
Aztán utolérte a BSD-t is a csináljuk sokat felöle.
...
2009
Már ebböl több 100 van..
[/hülyülés]

Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt

Próbálta már valaki?
LiveCD van belőle (a telepítő liveCD-ként használható)?

Ez valóban "leágazás" a FReeBSD-ből (mint a NetBSD, Dragonfly), vagy csak azon alapszik (DesktopBSD, PC-BSD)?

nemtudod freebsd 7 mikor jön ki stabilba?

mert itt csak ennyit találtam és nem vagyok annyira benne a bsd-s fejlesztési modellbe

Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt

Jól hangzik a neve, elég "szellemes" fork lehet :-)
__________
U-Bantu©

lol.
btw lassanként én is érzem, hogy a bsd-k is ugyanarra a sorsra jutnak mint a linuxok és elszaporodnak.
bár egyelőre még viszonyalg nagyok a különbségek "küldetés" szerint.

ne legyen igazunk.

_________________________________________
    ha egyetért velem, itt írja alá!    

ami a linuxdisztrók esetén van, az már túlzás. Ma már szinte van specifikusan fél szemükre megvakult kisportolt tibeti birkapásztoroknak készített disztró is.

és engem nem az érdekel, hogy hányan használják, hanem hogy működjön úgy, ahogy elvárom;) de erről nem kívánok veled vitatkozni, tuti másképp látod:P

_________________________________________
    ha egyetért velem, itt írja alá!    

Hát ez kb. olyan, hogy millió sportcipő gyár van a világon, de ettől nekem csak a Nike létezik, ezt veszem, ezt használom. Ki nem szarja le, hogy a Reecbock, meg Amidas, meg Nice cipő (birkapásztoroknak disztró)? Engem nem zavarnak.

--
trey @ gépház

olyan nagyon engem sem. Ha a fogam fájna, sokkal jobban zavarna. De tartom magam ahhoz a modern mítoszhoz, miszerint ha sokan egy(néhány)félét csinálnak, akkor koncentráltabbak az erőforrások, mint ha sokan sokfélét csinálnának.
Az amidast meg ne szidd, mert az pedig tökjó.:P

_________________________________________
    ha egyetért velem, itt írja alá!    

Eh, ~2 KB/Sec sebességgel jön lefele a demo1.mov. Talán holnap délutánra lenn lesz...

megint lehet ujrakezdeni a flame-et, h tovabbra is 1 Linux kernel van, mig a BSD kernelbol legalabb 3..

Ismereteim szerint a Linux esetében könnyebb egy újabb verziójú kernel telepítése egy akár 1-2 éves disztró esetében, amelyhez mondjuk a 2.4.4-es kernel helyett 2.4.20-ast telepít a polgár, mint mondjuk egy FreeBSD-nél ugyanezt véghezvinni.

Lehet, hogy tévedek?