Xubuntu vs. XGL

 ( Chain-Q | 2006. szeptember 3., vasárnap - 13:54 )

Ma nemi szorakozas utan sikerult beuzemelni az XGL-t kedvesem legujabb tuning-hullambadogjan.

Igazabol annyira nem voltam kivancsi az XGL-re, a screenshotok szepek, a funkcio nagyon csabito, de nem hianyzik ugy igazabol. De leven a gepen a GeForce 4 Ti4200 miatt a binaris nVidia driver dohog, nem hagyott nyugodni a dolog, leven ez az igazan ajanlott cucc az XGL ala, egyelore. Es remeltem, hogy talan gyorsabb lesz a dolog, mint sima 2D-ben, ugyanis a 600-as P3 (igazabol 450-es, 600-on :) es a 320MB RAM ellenere, nem sieti el a gep a dolgokat. Minden relativ, ez itt tuningnak szamit, a gep a masodik legerosebb cuccunk (az elso az 1Ghz-s G4-et felvonultato Pegasosom, de azon ugye csak nyiltforrasu ATi driver van). Remeltem hogy a 3D gyorsitott felulet, es az egyertelmuen a gep legerosebb reszenek szamito GeForce4 jelent majd annyit, hogy gyorsit egy kicsit a dolgokon.

Hat nem, illetve de. Az ablakkezeles rengeteget gyorsult XGL-el es rem latvanyosan lehet ide-oda hajigalni az ablakokat, viszont bizonyos muveletek, pl. az ablakteruletek scrollozasa katasztrofalis sebessegre lassult (kb. 1 fps). Sz'al szep meg jo ez az XGL, de az X lassusagan ez sem segit, csak ameddig a keze eler. Valakinek van esetleg otlete, hogy mivel lehet nagyobb sebessegre osztokelni hogy ne csak az ablakokat, hanem az ablakok tartalmat is olyan szepen mozgassa, vagy eselytelent kerek? :)

Addigis fajo szivvel vissza a szurke 2D-s vilagba.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Nyugiiiii. Nekem csak window bordereim nincsenek most AIGLX + Compiz alatt :D Izgi és kihívással teli így dolgozni! De rájöttem, hogy mennyi helyet megesznek a borderek. SZánalmas :)

írnál ide egy rövid tutor-t arról hogy mit/hogy csináltál?