Nemtom jo helyre irom-e...
Szeretnek egy domaint regisztralni, es nem nagyon sikerult kibogoznom a weboldalakrol, hogy tulajdonkeppen mibe kerulne nekem egy .hu domain bejegyzese DNS szolgaltatassal. Gyakorlatilag osszehasonlithatatlanok az arak amiket irnak a regisztratorok.
Arrol nem is beszelve, hogy van beloluk 2 csillio.
Tud valaki "legolcsobbat"?
Koszi.
- 8112 megtekintés
Hozzászólások
Szia!
Akik túl olcsón adják, abban biztosan lesz valami buktató, bár az interwares 10 ropi/év es DNS díj meg horribilis.
Én általában 3.5 ezerért szoktam csinálni a .hu domain regisztrációt (2 évre 3 NS el) a tárhely bérlőimnek. Az ismerettségi körben akik foglalkoznak domain reggel és minöséget is adnak, azoknál is hasonlóak az árak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"bár az interwares 10 ropi/év es DNS díj meg horribilis"
A 10E/év teljesen normál ár.
Ne sértődj meg, de az Interware is jobban jár, ha elkerülik azok az Olcsó Jánosok, akiknek az évi 10E horribilis.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem meg -az átlaghoz viszonyítva- tényleg drága.
Egy domain regisztráció és 2 DNS az mindenütt kb. ugyanazt a szolgáltatást takarja. Havi kb. havi 800Ft-ért mér sok helyen tárhelyet is kapsz. Én speciel per pillanat nettó 6000-ért a domain reg (és DNS) mellé még egy minimális tárat és emailt is adok egy évre...
(És Interware reget. adom el viszont ( :) ), de minden més saját....)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is volt egy domainem náluk, mikor nem tudom meddig nem voltak hajlandóak módosítani az NS-eket, akkor inkább átvittem máshoz.
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
két dolog:
- ennél még a datanet is lényegesen olcsóbb és az sem garázsbt, a 10 rugó az a szemérmetlen rablás kategória szerintem.
- a saját személyes dupla rossz tapasztalatom miatt pont a domain az, amivel mindenki sokkal jobban jár, ha nem viszi az iw-be. Trógerül adminkodják, félregépelik az adataidat, utána secperc alatt megszüntetik a domaint akkor is, ha az ő hibájuk az egész.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én 3ezerért tudom adni dns1-2vel 1 évre. Ha kell szólj.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+fa persze
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erdekelne, buktato? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nincs buktató. Ennyibe van össz.
Lentebb volt kedvezőbb. Azt is nézd meg azér' !
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
most mondjam azt hogy ingyen szoktam :P
Celeron-M 1400Mhz, 768M, Debian SID, 2.6.17
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjad :)
Es csinald is meg ingyen. Jo?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hétfőig alszok rá
Celeron-M 1400Mhz, 768M, Debian SID, 2.6.17
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
www.aion.hu
Bocs a reklamert...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmi baj.
Erre vonatkozott a kerdesem :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem is regisztrátor...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miert nem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Regisztrátorok listája: http://www.domain.hu/domain/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ja 2 csillio.
Egyik azt mondja 2 evre ennyi masik azt hogy bejegyzesi dij aztan evente x... a harmadik vele adja a DNS-t a negyedik kulon DNS dijat szedne.
Tiszta THM.
Osszehasonlithatatlanok. Es sokan vannak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha tudod, hogy mi kell hozzá akkor össze lehet hasonlítani. Mi példul DNS-el adjuk a reget 4e+fa áron 2 évre persze. A fenntartás meg 2e+fa. Mi például csak viszonteladjuk a domain reget, mert annyi domainünk nincs amennyi megérné, viszont egészen jó nagyker árat kaptam a domain regisztrátortól.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ettol meg a 2 csillio regisztrator ugyanannyi marad.
Masolgatom tablazatba, aztan egysegre konvertalom az osszeset?
Aztan sorba rendezem?
Van nekem erre egy hetem?
Hat nem egyszerubb itt megkerdezni, aztan orulni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezekszerint nem is akarod összehasonlitani. :)
Juteszembe, van egy ilyen: http://www.tarhelykereso.hu A tárhelyet meg egyebet keresőknek egészen hasznos lehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak azokat akarom osszehasonlitani amiket ti kedves emberek javasoltok :)
Igy megoldjatok nekem az elovalogatast.
S csak nem fogtok 200 kulonbozo megoldassal eloallni ;)
A link tok jo. Valaki csinalhatna egy ilyet a domain reg szolgaltatokrol is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csinálj. :) Amúgy a tárhelyszolgáltatók ~99%-a ad neked domaint is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csinaljak...
Viselkedesem alapjan valami szorgos embernek tunok?
Na ugye. :-D
a tarhely+domainnel az a bajom, hogy nem kell a tarhely. Innentol az meg teljesen kidobott penz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Segít a Google:
http://www.google.hu/search?hl=hu&q=domain+olcs%C3%B3n&meta=
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha egy heti munkával meg tudnál spórolni kb. évi 1500 forintot, akkor lehet, nem érdemes azt az egy heti munkát rááldozni... beviszed az első nem becsődölősnek tűnő helyre, oszt jónapot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem swi-nél van, a domain reg(most nem tom mennyi,
de a fenntatrás 2400 Ft / év + reklámmnetesség ~4000Ft/év
Ennél olcsóbb kevés van.
fw.hu userként nem kell fizetni a tárhelyért.(asszem 50MB)
Vannak szolgáltatók, ahol havonta elérnek ennyit, vagy még többet! :)
A domainhez smtp nincs.
----------------------------------------------------------------
"A megoldas mindeki kerdesere egyszeru.
OLVASSATOK DOKUMENTACIOT!"
by thuglife
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
.hu 2999+afa / 2 ev - ingyen NS1, NS2. 3. evtol van meghosszabbitasi dij. minden mas dijmentes.
egyes csomagjainkhoz ingyen jar a domain reg.
ha erdekel, szolj, de inkabb emailben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
deninet.hu -nál szoktam intézni.
Lehet, hogy 500 Ft-tal több, mint máshol, de ha valami kell, mindig azonnal válaszolnak és intézkednek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szintén a deninet.hu -t javaslom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ugyfelemnek gyult meg a baja veluk.
nem publikus az ugy, de ez alapjan egy szavazat ellenuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
régen az összes domainem náluk reggeltem, és semmi problémám nem volt velük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"tarhely+domainnel az a bajom, hogy nem kell a tarhely. Innentol az meg teljesen kidobott penz."
Akkor ott reggelj, ahol ezért nem kérnek pénztet! :)
nézz körül az free szolgáltatóknál!(uw,fw,stb....)
Fw-n a dns is dijtalan.
----------------------------------------------------------------
"A megoldas mindeki kerdesere egyszeru.
OLVASSATOK DOKUMENTACIOT!"
by thuglife
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem nyitottam új topicot, talán belefér ide is. Nekem nem elsősorban olcsó szolgáltató kell -- bár az iw-s 10 ropi most nekem sem esne jól -- viszont az elvárt igényem az lenne, hogy kapjak webes admin felületet ahová belépbe tudok A/CNAME/MX/TXT stb. RR-eket lekérdezni, módosítani, törölni, felvenni stb. Ne kelljen minden kis módosításért emailt/faxot küldenem, s várnom egy hetet mire sziveskednek megcsinálni. Tudtok ilyet? .hu TLD-hez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://www.netkert.hu/ én anno Őket találtam erre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Koszi, megneztem. Plesk szolgal admin feluletkent, ami nem rossz. Megbizhatosagrol van infoja valakinek? Gyanusan olcsoak..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Első számú web- és mailszerver (aktuális megbízásainkat e szerverrel teljesítjük)
Intel szerver (Bryson alaplap, 2.6 MHz Dual Xeon processzor, 4 db SCSI HDD RAID, 3 GB Kingston registred ECC memória) (beszerzés: 2004, bővítés: 2005)
2.6 Mhz processzor :)
t
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az adatmódosításért fizetni kell? Azt nem ingyen szokták csinálni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Absolute szolgáltatófüggő. NS-eket pézért szokták átállítani, különböző kontakt infókat pedig változó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egyéni tapasztalatom:
Van itthon szolgáltató aki pl a .de domaineket 10k-ért vagy többért regisztrálja 2-3 hét alatt. A .hu val nincs mit csinálni, de a legolcsóbb a piacon akit tudok, minden megkötés nélkül 1500+Á-ért csinálja. A .com .net .org .de neveket például egy német cégnél 4.4 Euróért csináltatom. Semmi különös nem kell hozzá, beregisztrálni+bankkártya és klikkelni. Még papírokat sem kell küldözgetnem. Én már annyira belejöttem hogy van 138db domainem :-). Ezeket azután a tárhelyhez bonuszba adom akinek kell, és ami még szabad. Van egy lista ahonnan lehet választani... Ha valakinek nincs ami kell, akkor klikkelek neki egyet.
Szóval csak annyit hogy az olcsó nem feltétlenül rossz, és ez szerintem csak itthon jellemző hogy egy 1000Ft-os domainal behúzzák a csőbe a járókelőt. Nézzetek szét a google-n, a godaddy.com és a yahoo.com házafelé és pár óra alatt lesz domain nevetek max egy 10-esért. Akinek mindenáron .hu kell, annak maradnak rablóbandák.
Van egy scriptem ami minden nap letölti a domain.hu listát. Saját statisztikám szerint napi 200-450 domain kerül átlagban bejegyzésre. Ez éves szinten minimum 250 millios piac, ami eloszlik vagy 10 cég között, tehát csak a faxolgatásokkal 25 miliot keres egy-egy cég. Ezt a statisztikát 160 912 db domainnévből állítottam össze. :)
Igaza van LiRul-nak, minden szolgáltató annyit kér amennyit akar, és azért amiért akar. Csupán csak a gátlások szabnak neki határ(talanságot).
ALR 386 SX 16 MHz, "Turbo" Button, 387 FPU, 40Mbyte Hdd (parkable) 3,5'' Disk, advenced VGA Video System
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy vicc, ami nálunk domainreg címszó alatt működik. Jóformán bárhol egy bankkártyával ki tudom fizetni és azonnal működik a domain, kapok hozzá fasza webes admin felületet stb. Nálunk meg semmi. Még mindig faxolgatni kell (netán személyes jelenlét! igen ilyen is van), aláírni kézzel (PKI? ugyankérem), majdnem minden módosítással lehúznak stb. Áhh sajnos amíg diktatórikus rendszer van (iszt), ez nem fog változni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De legalább bárki regisztrálhat. :) Volt anno olyan időszak is, aki még emlékszik rá, hogy csak társadalmi szervezet, vagy cég regisztrálhatott .hu domaint, magánszemély nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És csak három karakteres vagy hosszabb nevet (milyen felhördülés volt a c3.hu miatt...)...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja már tőlünk keletre is lehagytak minket e téren. Szégyen. Nincs is magyar domainem, pár tucatnyi külföldi meg van...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
---
Ez éves szinten minimum 250 millios piac, ami eloszlik vagy 10 cég között, tehát csak a faxolgatásokkal 25 miliot keres egy-egy cég. Ezt a statisztikát 160 912 db domainnévből állítottam össze. :)
Igaza van LiRul-nak, minden szolgáltató annyit kér amennyit akar, és azért amiért akar. Csupán csak a gátlások szabnak neki határ(talanságot).
---
Ez kicsit olyan, mint mikor dolgozót megkérdem, hogy szerinte mennyi a cég haszna - majd a butus nagyobb számot mond, mint a bevétel.
Lényeg:
- ma 1 munkaóra - ha éhezteted is - ezerpárszáz ft felett van önköltségen(!). A meló pedig: ns1,ns2, post/host, regcheck, papír iktat, számla küld, beérkezést feldolgoz, nemfizetőt felszólít, visszavon, ... és akkor néhány oly fontosról, hogy fejlesztés, hw, isztlé, stb.. nem is volt szó. => NINCS a jelenlegi hazai piacon olyan, akinek ez az üzletág megérné(!!!)
A másik: lehet szidni a hazai - ügyfélérdekű(!) - gyakorlatot, hogy pl. bürokratikus, viszont mintha nálunk nem is lennének akkora szívások mint mikor pl az MS a 300milcsiért frissen vett hotmailra elfelejt pár dollárt átutalni és egy kis britt srác csap le rá, de olyan sincs, hogy félévtizedet pereskedsz a már rég bejegyzett sex.com-ért, mert valaki hamisított no nem egy papírt hanem csak egy mailt!!. stb..stb..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-1, nekem a Magyarországon kívüli domainreg szcenárió szimpatikusabb, a sex.com balhélya sokkal kevésbé érdekel, mintsem hogy képes vagyok register->domain name->card number->purchase módszerrel, szabad piacon vásárolni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt a helyet oszd meg velünk, kérlek!
Kéne majd pár .com domain a szerveremhez...
--
"SzAM-7 -es, tudjátok amivel a Mirage-okat szokták lelőni" - Robi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
köszi!
omg ez csak német :)
Rég tanultam németet, jó móka lesz :)
Te az !EVANZO!domain$ -t használod?
--
"SzAM-7 -es, tudjátok amivel a Mirage-okat szokták lelőni" - Robi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem de lehet az övéket is használni alapból. Ha nem az evanzo névszervert akarod használni, akkor levelezni kell nekik. Aműgy megértik az englisht is.
Most már javult a helyzet, mert a web adminjuk megy angolul is, pár hónapja még ott is csak szótárral tudtam boldogulni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van sok sok fals adat itt ebben, de igazság is van. Ez egy üzlet.
Elsősorban nem a fenti hozzászólónak írok, a hozzáírás minősége igencsak hagy kívánnivalót maga után.
Akkor nézzük, sok technikai ember van most is jelen itt úgyhogy a hozzánemértő hörgések remélem nem lesznek.
1, Miért regisztrál valaki domaint?
2, Ha a fentire értelmes (és a nem "csak legyen, vagy csak úgy, el akarom adni") a válasz akkor nézzük meg a felhasználásának mekkora a költsége.
3, Ha erre is értelmes a válasz ... (nem az hogy az ingyen tárhelyen,vagy otthon sufniba tárolva elérhető ingyenes drupalkonfig ingyen skinnel fut rajta amire természetesen 0 forintért kerül fel a tartalom)
.. Akkor miről beszélünk? Nem is beszélve arról, hogy egy értelmes cél egy ilyen rendszer megalkotásánál, hogy minél több működő domain legyen. Márpedig pénzügyi ösztönzés nélkül ez nincs.
A másik okos vonulat, hogy egy jogszerzés gyorsasága és ára alapján ítélni meg valamit és közben figyelembe sem venni mennyire egyszerű elveszteni ugyanezen jogot esetenként még e legnagyobb gTLD szolgáltatóknál is.
Külön szál, körülnézni a világban és ne a gTLD-kre hivatkozva hanem a ccTLD-kre
- nyitottság
- ár
- kihasználtság
- a ccTLD-be regisztrált domainnévbe vetett bizalom (.ru for ex.)
Szóval a fenti post vagy szösszenet "nem annyiért adják a körtét mint az almát, de ez mocsokság" óvodai hisztit láthattuk a "kimaradtam belőle" felhanggal. A rablóbandák-os szöveg az amivel kiverte a biztosítékot. Arra már nem tudok egyszerűen mit mondani. Pláne a 4,4 EUR 1167 Ft évente a mai jó EUR árfolyammal számolva ár után, amikor ezt általában több cég többletmunkát (papír, emberi) hozzáadva (igen kell ahhoz, hogy ne veszítsd el a domained, ha megszűnik) megcsinálja ennyiért itthon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van jó néhány dolog ami még nálunk (a "balkánon") gyakorlat, és más országokban csak röhegnek rajta:
- Mi a f***nak kell a 2 hetes várólista? (ez számomra érthetetlen) Aki regisztrálni akart az már megtehette 6 év alatt. Védjegyeket úgy sem lehet regelni...
ALR 386 SX 16 MHz, "Turbo" Button, 387 FPU, 40Mbyte Hdd (parkable) 3,5'' Disk, advenced VGA Video System
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Mi a f***nak kell a 2 hetes várólista? (ez számomra érthetetlen) Aki regisztrálni akart az már megtehette 6 év alatt. Védjegyeket úgy sem lehet regelni..."
Mert hátha van aki többet fizet mint te! :D
Piac gazdaság van.
----------------------------------------------------------------
"Értem én hogy villanymotor, de mi hajtja!?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De nem védjegyeket, ezzel szemben elég egyértelműen céghez kötődőeket lehet, és ott bizony nem baj, ha legalább elvben van lehetősége a cégnek arra, hogy észre vegye a turpisságot és belekössön.
Ha már itt tartunk: ki mennyiért regelné be nekem az example.hu domaint? (Aki tudja a csavart a dologban, most egy kicsit maradjon csendben.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csendben maradtak. Most mar elarulhatod mi benne a csavar. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem akarok ismét topicot nyitni, viszont találkoztam egy jelenséggel:
Nemzetközi (.com .net .org) domain név esetén a Mobicom és még más szolgáltató is saját magát írja be az admin-c-nek. Ennek az az eredménye hogy ha regisztrátort akarok váltani, akkor nekik megy ki egy email amiben engedélyeznie kell a módosítást. Ezek után kutakodtam és pl a PSI-USA, Inc. nál regisztrált domainemnél az admin-c és a tech-c is én vagyok teljes egészében.
Természetesen a volt regisztrátor nem erősítette meg a regisztrátor váltást, így beragadt a a produkció már régen. Azt mondták ez egy biztosíték arra hogy számlatrtozással ne tudjon elmenni az ügyfél máshova. Ez azért is furcsa mert a gyakorlat szerint a számlát mindíg előre fizetjük, nem volt akciós vagy árukapcsolt a regisztráció, és a domain reget addig el sem kezdték amig ki nem fizettük.
Van joga egy regisztrációs lapon felülírni egy cégnek az adatokat? És a külföldiek valojon miért nem csinálják ezt? Olvassa -e esetleg itt valaki domain regel foglalkozó a hup-ot, és választ tud -e adni arra hogy miért kell szívatni az ügyfelet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
.com domainnél nincs szükség reglapra. Nálunk is előfordul, hogy mi (én) vagyok az admin-c, aminek pusztán azaz oka, hogy egyszerűen nem küldi el az ügyfél vagy nem akarja, hogy lássák ott az adatait. Átreg igény mondjuk tőlünk máshova még nem volt, aminek az oka, hogy nálunk, max. 5%-a domaineknek a .com végződés. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet hogy nincs reglap, de a megrendelőkkel reglapot töltetnek ki. Viszont így már heteig tart egy hoszt, hiszen nem "engedik el a domaint".
Persze már az új site elkészült, átkerült JAVA platformra, a régi meg HTML volt, de JSP-t nem adnak, megcsináltuk a szuervert hozzá stb...
Persze a megrendelő türelmetlen, és addig nem fizet amig nem működik amit megrendelt.
Tehát nem értem a szivatás okát. Az a tanulság, hogy .com .net .org-ot nem szabad hazai regisztrátornál intézni, mert nem tartanak fent online web-es felületet, és minden eljárás nagyon bürokratikus.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1) Nem kellene egy példából mindenkire általánosítani és főleg úgy hogy itthon baromi kevés igazi gTLD regisztrátor van.
2) Mi a túróért kell átreggelni a domaint? Ez valami mániákus dolog nálunk, nekem is több ügyfelem ragaszkodott ehhez.
3) A DNS szerverek módosítása, illetve magának a zónának a módosítása szerintem bőven elegendő és EGYSZERŰBB megoldás.
4) Miért lastminute jutott eszetekbe a domain?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"itthon baromi kevés igazi regisztrátor van"
Hát ez az, el akarjuk érni azt hogy saját magunk tudjuk szerkeszteni a DNS-t, mert ez a faxolgatás, meg esetleg ha ráér a munkaidőben megcsinálja ha akarja nem egy fair dolog. Szertnénk átvinni a PSI-hoz aki amúgy a regisztrátorunk, csak éppen nem nekünk van accountunk a domainhez, hanem a Mobicomnak.
"Mi a túróért kell átreggelni a domaint? Ez valami mániákus dolog nálunk, nekem is több ügyfelem ragaszkodott ehhez."
Ő miért ragaszkodik ahoz hogy Ő legyen az admin-c? Szeretne végre már a tulajdonos rendelkezni a saját domain neve felett, csupán csak azért hogy ne legyen kiszolgáltatva a 25. "fake regisztrátornak".
"Miért lastminute jutott eszetekbe a domain?"
A domain nem lastminute jutott eszünkbe, csupán csak a projectünk beelőzte a regisztrátort mert hetek óta küzdünk vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még mindíg nem érted. Nem átreggelni kéne, hanem írni a Mobicomnak, hogy a zóna erre és erre az IP-re mutasson. A fenntartási díjakban olyan őrült nagy különbség nincs. Ha nem hajlandó a tulajdonotokban levő domaint kezelni, akkor pedig keményebben kell fellépni.
A regisztrátori, viszonteladói és egyéb státusztól tökre nem függ, hogy tudod a domained zónáját hegeszteni. Példul mi sem vagyunk regisztrátorok, de az év végére tervezek domain zóna admint a nálunk levő domainekhez. Aki pedig fullos DNS váltást akar, akkor meg jobb egy email.
Rendben, akkor jelen esetben nincs lastminute, elnézést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amúgy vannak megrendelők, akiknek ki lehet / ki kell ezt is számlázni és el kell végezni ahányszor csak kéri.
Ennek az ügyfélnek csak azért nem kelett a "webtárhely" mert "ciki"-nek érezte a cég.
Összehoztunk egy 3 gépes SUN clustert, beraktuk a dataplex-be, és mert azon gondolkozott a projectvezető, hogy miként tud bővíteni ha kell, ezért egy szekrényükben csupán csak 3U foglalt, de fizeti a nm-alapú helyet, kapja hozzá a rendszer adminisztrációt havi fix árban tőlünk...
Mindezek után még megrendeltek egy .NET céges portál fejlesztést is, SQL Server 2005-el, tehát még az MS platformra IS-re és SQL Server 2005-re is költött.
Ezeken a gépeken a céges cuccaik mennek, és a levelezésük. Még a DNS-t is tőlünk kérik.
És csak az szúrja most a szemüket, hogy a domain nincs beállítva, mert valakinek eszébe jutott hogy megnézzék a whois-t is. Egy amerikai vezetőképző és tanácsadó cégről van szó, akik úgy érzik nagyon tudják mikor mit kell csinálniuk, és meg akarják reformálni a keleti vezetési módszereket mongyuk pl a nemzeti olajtársaságunknál. Igazából a megrendelő diktál, és azt kéri hogy kérjük át a domaint is, akkor át kell kérni azt is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez rendben van, de nem gépmennyiség és minőség függő. Ha pedig ennyire tudják mi a pálya, akkor mint tulajdonos felléphetnek a regisztrátorral szemben komolyabban is.
A regisztrátorok és persze mindenki feladata a domain kezelésben, hogy a domain tulajdonos döntését tiszteletben tartsa és tudása szerint menjen. Én (mi) legalábbis így próbálok hozzáállni, bár néha tényleg voltak csúszások és kisebb gondok, de 4 év alatt talán csak 2-3.
Viszont, ha valaki a fentiekkel szembemegy és nem mennek simán a dolgok, akkor nem egyszerűbb átmenetileg a DNS-t adnotok vagy átállítaniuk, amíg rendeződik a helyzet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
interneteurope.hu
tárhely és reg is nálluk ment, az elején voltak fennakadások, de mivel nem HA oldalakról van szó, csak egyszerű céges oldalakról, én elégedett vagyok velük. Működik. Olcsó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Latom te meg nem olvastad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hehe most olvastam én is :D
nekem szerencsére egyik gépem uptime ja
15:50:07 up 268 days
másik
16:25:07 up 271 days,
szóval elég stabil :D
Celeron-M 1400Mhz, 768M, Debian SID, 2.6.18-rc7
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
19:45:04 up 974 days,
en nyertem:P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
es valaki tud "olcso" domainreget dns nelkul?
Mert a fenti peldak mind dns-sel vannak...
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pl. dns nelkul kered. aki nem veszi le belole a dns arat, ahhoz nem szabad menni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha tudtok olyat aki ad tárhelyet, mysql-t mail-t (fiókok weben akámin konfigolhatóak) pop3+smtp(!)-vel léccike vagy ide vagy privibe írja meg. Annyira nem árárzékeny, de horror azért ne legyen. A cég ahol vagyok vinne olyan 4 domain nevet, mert az atw nél nincs(!) smtp szolgáltatás, és bizony a laptopos emberkéink igencsak izzadnak emiatt :)
szerk: ja term. kell dns is....
---------------------------------------------------------------------
„Az Univerzum már elég nagy és öreg ahhoz, hogy egy fél óráig vigyázzon magára.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én az inetrneteuropanál vagyok ( 3 domain + tárhely ), van minden, amit írtál...több is és nem horror az ár...:
info
üdv: pomm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valaki tud megbízható és viszonylag olcsó domain regisztrátort aki biztosít névszervereket és hozzá webes felületet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
--
Debian lenny, 2.6.23
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://www.ensim.hu/tovabbi.html#domain
3000 Ft / 2 év.
A válaszidejük kb. fél nap, még vasárnap is! Eddig semmi gondot nem tapasztaltam velük, nagyon rendesek és segítőkészek.
--
- Name ONE thing that your Linux computer can do that my MAC can't!
- Right click.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
domainabc.hu / microware.hu (több név alatt is futnak ezeken kívül)
átlagos árak , nem tapasztaltam kiesést a szolgáltatásban...
Korábban e-mailen keresztül kértem változtatásokat, de kiderült, lehet weben is. (mx, a, cname, txt) Csak azért nem ez az alap, hogy aki nem ért hozzá azután az elrontott beállításokat ne kelljen javítgatni.
Legolcsóbbnak a psgdomains-t találtam (extra.hu rokon cég), náluk azt hiszem még nincs webes felület, csak ígérik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Microware-rel jó ideje együtt dolgozunk és eddig korrekt szolgáltatást kaptunk, korrekt áron, korrekt emberektől. Szóval simán +1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én javaslom az 12web-et is:
- Domain regisztráció 2300Ft + Á /2év
- Domain hosszabbítás 1800Ft + Á /év
- Weben keresztül tudod a dnst-t állítani
- Támogatott a dinamikus dns kiszolgálás, én ez-ipupdate csomagot telepítettem az otthoni gépemre, így saját domainemről érem el azt.
- Mellesleg egy solaris zónát bérlek, de a tárhelyek is jók.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És milyen a külföldi sebességük?
Nekem nem válaszolnak a levelemre.
Ha esetleg náluk van valamid, nem tudnál feldobni egy nagyobb tesztfájlt, amit le tudok mérni a tengerentúlról?
Privbe keress, kérlek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Domain regisztráció, tárhely webhosting
http://bssys.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3in1.hu a top nálam. Bár én hu-t sose vennék...
127.0.0.1 SWEET 127.0.0.1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Külföldi domainhoz Moniker vagy Name.com
Godaddy: kerülendő
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak ajánlani tudom!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kulfoldi (.at, .ch, .de, .it, stb.) es egyeb (.eu, .biz, .info, .com, .net, .org, stb.) domain-nevek regisztralasat ill. hosztolasat magam is vallalom; szerver Becs-ben elhelyezve.
http://www.ethernaut.at/
Ps. Jelenleg web-dizajner-re gyujtok;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugye most nem fogja mindenki a címlapon tartani a bő három éves topikot?
Bár ezzel, hogy ezt felvetem, magam is a sötét oldalt szolgálom :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem akartam új szálat indítani ezért itt kérdezek.
http://3in1.hu
http://interlink.hu
ezt a két szolgáltatót néztem ki az áruk és a nyújtott szolgáltatás alapján.
Egy szimpla címet szeretnék regisztrálni a barátnőmnek .hu végződéssel (saját blog).
Érdekelnének a tapasztalatok a két szolgáltatóval kapcsolatban pro és kontra.
A válaszokat előre is köszönöm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha már blog akkor a www.blogolj.net -et nézted? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni