Fórumok
Sziasztok,
van egy olyan problémám, hogy volt egy VmWare account ahol a termékeket kezeltük, licencek, stb. Namost jött levél, hogy Broadcom megvette és átmigrálták a fiókot. Jelentkezzek be és akkor majd meg kell válltoztatni a jelszavam aztán minden ok.
A felületen el is jutok addig, hogy küldi az Approve email-t de sajnos az nem jön meg. (M365 az email cím a Message trace-ben sem látszik semmi) Ez a broadcom domain alatt van. Ami régen volt vmware domain alatti login, ott már nem tudok bejelentkezni, csak átmenni a broadcom oldalára.
Járt így más is vagy mi lehet itt a hiba?
A supportnak írtunk de csak olyan válasz, jön, hogy köszönjük levelét blabla... tiszta süketség van semmi reakció.
thx
-i-
Hozzászólások
Csak bíztatni tudlak, nekünk is rengeteg problémánk volt a migrációval és accountokkal. A vmwares accountok amiken admin voltam egy része átjött rendben, a másik része olyan felhasználókhoz került amiknek köze nem volt az accounthoz. Nagyon nehézkes kideríteni hogy ezek a cégnél kihez kerültek mert a Broadcomtól nem lehet kiszedni.
A broadcomos userem egyszer csak azt írta ki belépésnél hogy lockolva lett. Kértem jelszó resetet, így aznap beengedett, de másnap már nem. Szóval minden belépésnél megy ez a játék. Állítottam be Oktát, de belépésnél fel sem jön a 2FA, rögtön jelzik hogy zárolt a userem.
Support nem segít, nagyjából lehetetlen kideríteni ki a cég adminja a Broadcomnál.
Ajjajj, nagyon elkeserítő. O.K. köszönöm, próbálkozom még, szolgáltatunk és félünk ... :-(
Lehet, azért, mert nem tudtad leírni helyesen a VMware nevét :)
#worksforme
trey @ gépház