MVM Next informatikai rendszer leállás

Fórumok

Tisztelt Ügyfelünk!  

 

2024. június 30-án újabb mérföldkőhöz érkezik az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.: az E.ON Áramszolgáltató Kft. beolvadásával Magyarországon az egyetemes áram- és földgázszolgáltatást már egy cég nyújtja majd, így egyszerűbb, kényelmesebb lesz az energiaügyek intézése ügyfeleink számára. Az új ügyfélkör átvétele jelentős informatikai átállással jár, ezért áramszámlázási rendszerünk 2024. július 1. 16:00 órától előreláthatólag két hét időtartamra leáll, ami érinti a személyes, valamint az online ügyfélszolgálati és mobilapplikációs ügyintézést is. Az informatikai fejlesztések a földgázszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyintézést nem érintik.

Az informatikai leállás időszaka alatt

•          a hamarosan megszűnő és az új, áram-gáz közös online ügyfélszolgálatunkon és mobilapplikációnkban is korlátozottan lehet áramügyeket intézni, így nem fog működni az online bankkártyás fizetés sem. Kérjük, hogy kivételesen átutalással rendezze az ebben az időszakban esedékes számláját az első oldalon feltüntetett bankszámlaszámra; 
•          ügyfélszolgálati irodáinkban sem lehet bankkártyával fizetni, tehát ezúttal az átutalás az egyetlen megoldás;
•          e-számla-igénylését vagy -lemondását nem tudjuk fogadni.
Már csak ezért is érdemes mielőbb regisztrálni az új, áram-gáz közös online ügyfélszolgálatunkra és mobilapplikációnkba, mert az informatikai leállás alatt erre sem lesz lehetőség.

Előre fizetős mérőkhöz kapcsolódó információk

Kérjük, gondoskodjon időben a mérő előzetes feltöltéséről, mert 2024. július 1. 15:30 órát követően előreláthatólag két hétig nem lesz lehetőség tölteni sem online, sem a feltöltőpontokon az informatikai fejlesztések miatt.

Mérőállás diktálása 

Ha Ön mérőállását diktálni szokta, ebben az időszakban nincs lehetőség diktálni mobilappon, online ügyfélszolgálaton és személyesen, ugyanakkor telefonos diktálós automatánk a nap 24 órájában fogadja a mérőállást (06 20 888 1260, 06 30 818 1260, 06 70 801 1260, valamint a csak vezetékes telefonszámról hívható 06 80 424 526). A bediktált mérőállásról a rendszer indulását követően tudjuk kiállítani és küldeni a számlát. Ha nem diktál, a megszokott módon becsült mérőállás alapján részszámlát állítunk ki Önnek. Rendkívüli diktálásra nincs szükség, akkor küldje be mérőállását, amikor a diktálási időszaka van.

A számla befizetésének határideje 

Minden számlát az első oldalon feltüntetett határidőre kell befizetni függetlenül a számla fizetési módjától. 

Személyes és telefonos ügyfélszolgálat 

Személyes és telefonos ügyfélszolgálatunkon is korlátozott ügyintézéssel kell számolniuk ügyfeleinknek. A korlátozott ügyintézés érinti az MVM saját irodáit és postai ügyfélszolgálatainkat is. 

 

Újabb fasza átállást vízionálhatunk. Feltöltős órások meg szopjanak, ha épp nem olvasták el ezt a levelet 5-6 nappal kezdés előtt. A számlát meg időben be kell fizetni, ha döglött a rendszer akkor is!

Hozzászólások

Előre várom, hogy, hogyan fog megbolundulni a rendszerük, ha egy előfizető akinek van mvm-es szolgáltatása is, megjelenik majd eon-osként is (gondolom nem mergelik össze).

Ugyanakkor -mint ilyenkor szokásos- a reklamáció nem halasztó hatályú. Magyarul lehet h. szólni fogsz h. elbaszták a számlázást, de attól még fizesd be a hülyeséget akkor is határidőre, mert különben a késedelmes fizetős workflow meg a végrehajtással fenyegetőzés akkor is elindul. Oszt reménykedsz h. majd 1-2 hónap múltán helyreáll a rend, és kijavítják a hibáikat.