Webshop, automatikus bankkártyás fizetés hogyan?

Sziasztok!

Eme probléma megoldásának másik lehetséges módja lehet, ha Ügyfelek egy webshopban veszik meg tőlem a szolgáltatást és a havi díjat automatikus bankkártyás fizetéssel teljesítik.
Ha nincs elegendő fedezet a számlájukon, akkor tud menni az automatikus értesítés - ill. az esetleges szolgáltatás-szöneteltetés -, így nem kell foglalkozni "kézzel" az üggyel.

Mindegy, hogy SimplePay, Barion, Paypal, Woocommerce plugin, vagy akármi intézi a tranzakciókat.
Lehetőleg plusz költség nélküli megoldást lenne jó találni. A munkadíjam nem költség számomra ebben az esetben.

Ehhez kérném a segítségeteket. Ti hogyan csináljátok a "pénzbehajtást"?

Hozzászólások

A RackForest pl Paypal-en keresztül intézi a "recurring payment"-et, szóval az biztosan tudja.

Biztosan lehet úgy is. Ebay-nél pl. mindig átdob a PayPal-re néhány kattintásra (hitelesítés, devizanem kiválasztása, etc.).

Viszont több helyen is fizetek/fizettem úgy havidíjat bankkártyával, hogy egyszer megadtam a bankkártya adatait és automatikusan vonják/vonták a lét havonta. Duo Security, OVH, Hetzner, Contabo, Time4VPS, RackNerd, GoDaddy, Forpsi, stb. A lista végtelen,

Pont ez utóbbi megoldást szeretném én is.

Igen, ez a vevő konkrét hozzájárulása, amikor a Paypal segítségével feliratkozik. Nálad semmiképp nem lesznek kártya adatok, amit valójában te sem akarsz. Emlékeim szerint a Paypalnál van erre külön beépíthető gomb, ami "Subcribe" jellegű és nem payment. Annak nézz utána, hogy ennek mi a kereskedő oldal feltétele, mert ha nincs egyértelműen jelezve, hogy ez recurring/subscript, akkor lehet probléma. A Paypal nem lesz szívbajos, hogy ha panaszt kap, akkor simán visszaszedik a tranzakciót, illetve esetleg letiltják nálad a funkciót.

Recurring fizetési funkció beállítása az OTP Simple-nél

Az OTP Simple-től kérnie kell a "Recurring" fizetés funkció bekapcsolását. Amennyiben korábban már igényelte ezt a funkciót, érdemes egyeztetnie, hogy be van-e állítva Önnél a recurring fizetési funkció és működni fog-e az erős ügyfélhitelesítéssel.

Kártyaregisztrációs nyilatkozat elhelyezése

Az űrlapokon az adattovábbítási nyilatkozat mellett el kell helyezni a "Kártyaregisztrációs nyilatkozat" elfogadása jelölőnégyzetet, amelyet kötelező a megrendelőnek bejelölnie.

A nyilatkozat elhelyezésére az alábbi lehetőségek vannak a Simple szerint:

  • az oldal saját Általános Szerződési Feltételeiben
  • az oldal saját egyéb a fizetéssel kapcsolatos dokumentációjában
  • a kártyaregisztrációs fizetésnél közvetlenül megjelenítve

A nyilatkozat elhelyezése a weboldalon önmagában nem elégséges, ha azzal a vásárló nem találkozik és nem fogadta el.

Ennek követelményeiről tájékozódjon bővebben az OTP Simple szolgáltatónál.

 

Forrás: https://support.salesautopilot.com/hc/hu/articles/360010429594-Ism%C3%A…

Stripe-pal kb mindent meglehet csinálni, csak össze kell kattintgatni azt payment formot amit szeretnél. Aztán az egy másik kérdés, hogy a tranzakciókénti összjutalék mennyi lesz a végén...

Ezt bármelyik payment provider fogja neked tudni, és a doksijában is benne lesz, hogy hogyan. Csak hogy ne menjünk messzire, és magyar nyelvű doksikat keress, az OTP Simple, a Barion, de szinte biztosan a CIB és a KH is tud ilyet - és ezek csak azok, amikkel vevőként találkoztam.

Azonban a hozzákapcsolódó feltételek már most is magasak [1], és bármikor a jövőben változtathat rajta a kártyatársaság, vagy más, köztes elszámoló szereplők, szabályozók - ha itt álltok, hogy hogyan lehet online paymentet csinálni, akkor megugorjátok-e, ha jövőre kitalálja a Mastercard, hogy XYZ.

[1]: pl 1-2 éve kitalálták, hogy szigorítanak a recurring paymenten - pl. ha több, mint X hónap a két kártyaterhelés között eltelt idő (mert mondjuk éves előfizetésről van szó), akkor 3-5-10 nappal előre e-mailben értesíteni kell a felhasználót, meg one-click cancellationre lehetőséget adni. Ennek én, mint fogyasztó nagyon örülök - de ha te nem találod meg magadtól a barion.hu -t most, akkor le fogod-e tudni fejleszteni, ha jövőre a Mastercard azt találja ki, hogy (hasraütök: ) köteles vagy 24/7-es online chat-et fenttartani?