MVM: gáz átírás

Fórumok

Ha valakinek worksforme a közelmúltban az MVM, segítsen már ki plíz.

  • Augusztus első felében elkezdtünk egy szerződés átírást (földgáz, új tulaj, átadási jegyzőkönyvvel)
    • Erre azóta sem kaptunk semmilyen választ
  • Kb egy hónappal ezután elkezdtem emailben piszkálni őket, hátha
    • Egyetlen emailre sem jött válasz, a legelsőt több mint egy hónapja küldtem
  • Azóta napjában többször hívogatom őket telefonon, átlagosan napi egy-két órát (!) hallgatom a szaros zenéjüket, de nem veszik fel
  • Videós ügyfélszolgálaton szintén nem veszik fel
  • Időpontfoglalás nincs, két pesti és egy agglomerációs irodában próbálgattam végig jövő nyárig (!) egyesével a napokat, a három közül egyikben sincs szabad időpont
  • Kétszer próbáltam időpont nélkül odamenni, mindkét alkalommal vagy ötven ember állt sorban, már ami az épületen kívüli részét illeti a sornak, bent még voltak gondolom többen is.

Mit kell csinálnom, hogy ez a retkes cég szóba álljon velem, és elfogadja a pénzemet?

Hozzászólások

trey-t hivd fel, neki altalaban minden works!! :)

A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!

Azóta volt egy sorozat pánik-roham: napelemtelepítés, napelemtelepítés visszavonása, gázár-villanyár megugrás, gáz fűtőértékéből számolni éves köbmétert és abból meg gázszámla pénzt 8általánosos embereknek, stb. Plusz ugye '21 szeptemberben vették át a számlázást főgáztól, elmütől, meg még a tököm tudja kitől! Kb. egy főállásos napi 8 órás munkaidőt kitöltenek ezeknek a kibaszott szolgáltatóknak a faszságaiból naprakésznek lenni. Gondolom ezek miatt az üfsz tele az érdeklődő, ideges, frusztrált, félreszámlázásos, elbaszott számlázásos panaszosokkal.

Pont ugyanez van nálam is, egyelőre várok. 

(Rejtett sub)

Szerkesztve: 2022. 10. 24., h – 21:43

aug. 24-én indítottam a folyamatot e-bejelento.gov.hu -n keresztül

okt. 17-én kaptam az értesítést, hogy tarhely.gov.hu -ra küldtek szerződést, alá kellene írni, visszaküldeni stb.

Ugyanezen a napon kaptam az üfsz-üktől is linket, hogy hol regisztráljak, ha online akarom intézni az ügyeimet.

Egyelőre itt tartok, (még lusta voltam továbblépni), szóval nálam működik, csak nagyon lassan (gondolom a rezsicsökkentés változásának is lehet köze hozzá, nagyon nem csodálkoztam rajta).

8 éve még bementem a Keleti mellett a FŐGÁZ központjába személyesen (random fogadónap, random óra, mindenféle időpontfoglalás nélkül) és sorbanállással együtt 20 perc alatt végeztem. Mondjuk az ELMŰ az kacifántosabbra sikeredett anno, de ez egy másik sztori...

A kürtőskalács egy nagy lyuk, tésztával faszán körbetekerve.

30 napja adtam be a kikötést, de semmi. 

Nekem pl. lenne megoldásom. Kellene az IVR-ba is, meg az időpontfoglaláshoz is egy-egy új menüpont.

Önnek a rezsicsökkentéssel kapcsolatban van valami nyűgje? Ha igen, egyes gomb, ha nem, kettes gomb. 

Mármint értem, hogy most mindenkinek hirtelen rohadt fontos lett megérteni, hogyan számlázzák a gázt (no sarcasm intended), de miért nincs valami QoS, hogy a zaj ne vigye el az ügyfélszoli teljes kapacitását?

Nálam azóta már végigfutott a teljes ügy (#worksforme - hú de jó ezt egyszer leírni...), nem volt semmi protekció, minden csak ment a maga útján. Nálad azóta mi a helyzet? Történt már előrelépés?

A kürtőskalács egy nagy lyuk, tésztával faszán körbetekerve.