-

-

Hozzászólások

Jah, addig jutottak, hogy piros skint raktak a kek UPC helyere.

Egyebkent meg fizesd csoportos beszedesivel. Nekem mintha par honapot elfelejtettek levonni.

Szerkesztve: 2021. 11. 18., cs – 06:46

Úgy tudom, a magentának se nagyon ment ez az integráció évekig, ha egyáltalán befejeződött már, mindenesetre a Dallas-szal összemérhető volt az integrációhoz szükséges idő.

Asszonynak az auguszusi számla befizetését most sikerült lekönyvelniük. Mindez nem tartott tovább 10-15 telefonhívásnál...

Szerkesztve: 2021. 11. 18., cs – 11:48

UPC majd Vodafone lett belőle, tehát még UPC-vel kezdődött a dolog. Próbálom röviden leírni ami az eddigi tapasztalat.

Számláztak valami össze vissza összeget, amire én le akartam volna tölteni a számlát, hogy mégis mi van rajta. Ez nem sikerült a számla lejáratáig sem. Közben az ügyfélszolgálatos látta, hogy mi van rajta, tehát létezik a számla.
Ez a dolog valamikor kb. 700 nappal ezelőtt volt. Azóta lényegében az összes számlámnál jelentkezik ez a jelenség, és a továbbiak is.
1. nem adják át a számlát (ez pénzügyi és számviteli szabályozással szembe megy)
2. 1 Ft-al többet fizetek a kártyás fizetéssel minden esetben, mint ami a számlán van. (van kb 2M ügyfelük, tehát akár 2M sikkasztható pénz is jelentkezik ilyenkor)
3. Érdemben nem reagálnak a megkeresésre, lerázók, erősebb kutya baszik elv alkalmazása, kivéreztetés alkalmazása részükről
4. Nekem kell nézegetni, hogy mikor állítanak ki számlát és mikor lesz letölthető, persze fizetni lehet azonnal úgy is, hogy nem adják át a számlát.
5. Ha miattuk kicsúszol a "elektronikus átutalási határidőből", ami nem a fizetési határidő a számlán, hanem ez egy korábbi dátum, akkor ugrik az epack kedvezmény a következő hónapban.
6. Problémákat nekem kell nekik jelezni folyamatosan várva 1-2 órákat... ügyfélszolgálat, stb... (pl. hogy jováírják amit jogtalanul vontak le, esetleg kikönyörögjek egy 3000 Ft-os havidijra elengedést, laza 2-3 óra beszélgetéssel)
7. Lógnak olyan hangfelvétel átadásával ami hívást ők kezdeményeztek irányomba, kérésemre sem adták át.
8. Ügyfélhez való hozzáállásuk kritikán aluli.
9. Beállítják a cukor és vérnyomás szintemet minden hónapban. --> Minden hónapban ez van.
10. Tegyük fel, hogy 6.-n kiállítja a számlát, fizetési határidó 20., de epack miatt teljesítened kell 16.-ig, majd nem letölthető a számla csak pl. 14.-n. Tehát vagy fizetek vakon, mert minek is nekem a számla. Az ami már létezik de nem adja át, vagy várok, és van 2 napom, vagy -5, vagy 0, mikor hogy éppen. Nem korrekt.

Életem legjobb döntései közé tartozik az is amikor az akkor még UPC kedves üzletkötő akart a céges mobillal a Vodafone-hoz csábítani, én pedig nem mentem bele.
Jobb volt a szám pedig mint a T-nél, de valamit éreztem lehet, pedig akkor még nem emiatt a probléma miatt voltam náluk, csak visszaadtam a mérnöki tervezés csodáját. A HORIZON BOX-ot, mert nem kell TV, és amúgy is meg kellene vakítani és a kezeit levágni annak aki azt tervezte. (Az ügyfélszolgálatos úgy tett, hogy nem csak nekem nem tetszik, vannak páran akik visszaviszik)

Mivel érdemben és értelmesen nem lehet velük kezdeni semmit, én másik irányból közelítem meg a dolgot. 
Ahol lehet mesélek, és azonnal nem lesz UPC / Vodafone szolgáltatás, akinek van esze menekül tőlük, ha van lehetőség, mert van ahol nincs más. Így már 3, de az is lehet 5 üzleti ügyfél szublimációját köszönhetik ennek az esetnek. Jelenleg pedig olyan ügyfélnél építünk ki lehetőséget a váltásra, mivel nagy telephely sok sok bérlővel, akinél csak a közvetlen ügyfeleim otthagynak többet mint egy ügyfélszolgálatos bruttó bére. Optikai bekötések (nem GPON), switches végpontok, tehát nem a Kutykurutty Kft egy DOCSIS modemmel, amire 5000 HUF-os netet ad el.
Tudnak ők is "ilyen" lenni, tudok én is "ilyen" lenni. Nem értik, hogy vannak emberek akik kis "szarosseggű senkik", de tudnak rajtuk fogást találni.

Volt ilyen elképzelés / javaslat is, hogy menjek díjnetre. Meg jelszócsere, meg pingvinezés. De kb. az az igazság hogy a minősítéssel rendelkező számlázó rendszerük lényegében a számviteli törvényeknek sem megfelelően működik.

Azt ugye érted, hogy nekem kellene egy másik céghez a lelkemet eladni mert ők balfaszok, ebben hol a hiba? Nincs díjnet, én sem azon keresztül küldöm az ügyfeleimnek a számlákat. Megfelelő törvényi szabályozásban leírtak szerint átadom nekik.
Csoportos beszedés is ilyen dolog. Egyik oldalról úgy leszívták volna jogtalanul amit akarnak, vagy nem teljesül ha a limit nem engedi. Amugy pedig nem vagyok köteles bankszámlát tartani, vagy okostelefont, vagy akármit hogy egy másik nem összefüggő szolgáltatást igénybe vegyek. Vagy ha már nincs bankszámlám akkor nem is vagyok ember?

Pont a lényege az a folyamatnak, hogy le akarom tölteni a számlát, írja hogy 2 nap mulva lehet, amikor ott a sorszáma, összege, tehát létezik, de nem letölthető. DE 2, 3, 5, 12 nap múlva sem tudod letölteni. Nem adják át, de már várják a zsét. 
Adok számlát kapok zsetont, adnak számlát kapnak zsetont. Néha pedig annyira nem letölthető, hogy lejár még a rendes (tehát nem a rövidített epack) fizetési határideje is. 

Van egy köteg papír bekészítve, olyan dolgokkal mint a beszélgetések, pénzügyi tranzakciók kivonata, vagy éppen közjegyzői állapot igazolás a weblapjuk működésére, számla letölthetetlenségére.
Egyszer majd ha pl. kapok egy karantént és felidegesít mondjuk valaki a napi hülyeségével akkor betolom egyszerre az egészet vazelin nélkül.
Közben pedig én is ténykedek, ha ők parasztok akkor én nem szeretném az partnereimnél ilyen paraszt céget látni. ... ja és van még lap a kezembe, mert az egyik elosztóközpontjuk általam felügyelt területen van. A tulajdonossal majd megnézzük mennyire hogyan és mennyiért vannak ott. 
A legjobb benne, hogy nem kell nagyon sározni senkit, mert ők saját magukat hozzák kellemetlen helyzetbe az ügyfeleik előtt. Lényegében csak megerősítés és segítség kell az átállásokban.

Még nagyon jó lenne ha a BGP állítgató banda is akcióba lépne és elkefélnék a fél ország internetjét, de lehet őket az UPC névcserével együtt kirugták.

Kókler banda képét keltik egyre jobban. (saját tapasztalat és más is írja már, mert tullépték a dünnyögök magamban határt)
- Nem tudnak kiállítani és átadni számlát 700 napon túl
- Ügyfélszolgálat lényegében a hold-music megismeréséből szól
- Össze vissza nem működnek dolgaik Android iPhone app TV-hez
- Néha letíltanak egy random számmezőt
- Ez blogbejegyzés is létrejött, gondolom oka volt

A webes felület egyaránt áttekinthetetlen a mobil és vezetékes résznél, tehát ilyen szempontból sikeres az integráció :) A voda mediabox vélemnyem szerint sokkal rosszabb a régi Horizon boxhoz képest (bár némileg szebb képet ad), főleg funkcionalitásban, csilivili menü mögött sokkal rosszabb, mnt volt.

Számlázással nincs problémám (direct debit van szinte minden szolgáltatáson, amit igénybeveszek, még mindig ez a legnyugisabb megoldás). Ahol lakom, vagy Voda, vagy T van, korábbi tapasztalatom alapján a T rosszabb (nem akarok IPTV-t), Digi meg nincs.