Sziasztok,
2020-ban nem volt ilyen jellegű problémánk viszont 2021-ben viszont csak ez van méghozzá nem kevés. Szerencsére sok ügyfelünk van aki t-online-os emaillel van regisztrálva nálunk. Január elsejétől viszont egyik t-online-os emailt nem érünk el. Ők tudnak nekünk küldeni viszont mi nekik nem. Beszéltem már a levelező-kiszolgálónkal hogy valamit tudnak-e tenni az ügy érdekében. Ők azt mondták hogy nem vagyunk a spamlistán de mégsem tudunk küldeni , ezt nem is értik és hogy küldjünk másik emailről vagy kérjünk be másik e-mailt. Nem is lett volna nagy valami ha csak egynél lett volna de ma már 6 vevőnek nem tudtunk normálisan emailt küldeni.
mx.t-online.hu[84.2.44.11] said: 550 5.1.8
Message rejected: Access denied due to spamming (vade) - code_501 (in reply
to end of DATA command)
Olvastam itt a fórumokon és valaki azt javasolta hogy az abuse emailt érdemes megpróbálni , oda már háromszor küldtem e-mailt de semmi választ nem kaptam.
Tehát ez a helyzet áll fenn. Az érdekelne igazából , hogy itt a mi kiszolgálónk csinál valamit rosszul ? Vagy a hostnak a szervre nem jó? És ha valakinek volt már ilyen jellegű gondja akkor azt hogy oldotta meg? Ha telekomos ügyfélszolgálatot megpróbálom elérni akkor annak lehet értelme vagy tudni fogják hogy miről beszélek? Vagy esetleg a az ügyfelünknek szólunk hogy ott szóljon szakembernek hogy állítsanak át valamit az megoldás lehet?
Hozzászólások
A telekomnál valaki (sose tudja a level1 hogy ki a gazdája) időnként bekapcsol valami spamszűrést és ilyenkor napokig/hetekig probléma van a levél fogadással és küldéssel. nekem volt olyan esetem, hogy szövegtörzsbe beilleszett dropbox-link miatt nem tudtam levelet küldeni.
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség
Szia!
Itt írnak róla, egy próbát megér.
https://kozosseg.telekom.hu/topic/11880-t-online-mail-server-blacklist/
Laca
lol, van egy ember a fórumon, aki kérésre leszedi? :)
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség
Állítólag T-s admin a figura...
Laca
de hogy így működik a t-online menedzsment, hogy van egy ember egy eldugott fórumon és neki kell szólni, ha a spamszűrésükbe beleragad valaki? :D
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség
Én is csak lestem, mint pocok a lisztben 🙂
Laca
kis ország ez.
Pár éve annó felvetettem itt, hogy a freemail-t kb. simán tiltsa ki mindenki a szerveréről, hogy észbe kapjanak a "mindenkit spambe rakunk, csak a saját spamjeinket engedjük be, senkinek nem válaszolunk" hozzáállással.
És lett hivatalos kommunikáció vala...
nemtom, de par eve megkeresett az egyik nagy magyar szolgaltato (nem a telekom), hogy kb 2 millio mailbox spamszureset vallalom-e? egyedul, kb napi 30-50 ticket is lett volna panaszokkal, az is az en dolgom lett volna. meg a mail szerverek karbantartasa. passzoltam :)
akkor mondtak hogy eddig is 1 ember csinalta, csak mar tele a faxa a ticketekkel es felmondott :)
Ez de professzionális :-D De akkor folyamatos készenléti ügyelet és nincs szabadság sem!
"Jegyezze fel a vádhoz - utasította Metcalf őrnagy a tizedest, aki tudott gyorsírni. - Tiszteletlenül beszélt a feljebbvalójával, amikor nem pofázott közbe."